bugün
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kuzenin içine boşalmak9
- yılmaz güney5
- kemal kılıçdaroğlu17
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip7
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- hapşırırken aynı anda osurmak7
- eril erkek meslekleri6
- velvet4
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- erkekler neden az yaşar4
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- gulmekicinyaratilmis4
- 2026 dünya kupası19
- rahmi koç2
- futbol12
- utku gümrükçü6
- sevan nişanyan2
- ioçk kızmış beyler4
- evde mum bulundurmak5
- birader yazar olmak3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- metrobüs kliması4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- vurdurmak özgürlüktür2
- yaz aşkı bulamamak7
- yazarlara gelen son mesaj5
- tff başkanının adalet bakanını göreve çağırması2
- aldım kabul ettim9
- ayrılığın 7 aşaması6
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek2
- demokratik kongo cumhuriyeti2
- king is back2
- siz hepiniz eşref tek2
- eski entry lerini okuyup duygulanmak2
- kolombiya2
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- 1 yıldan fazladır sakız çüğnememek2
- hırvatistan2
- panama2
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
entry'ler (13)
Siyer-i Nebi, islam peygamberi Muhammed'in hayatını destanî bir şekilde tasvir bir eser olup, Kahire'de, Memlük sultanı Berkok'un bir Mevlevî dervişi Erzurumlu Yusuf'un oğlu olan Mustafa'ya yazmasını emrettiği ve 1388 yıllarında tamamlanan Türkçe bir siyer eseridir.
Moda tekrardan ibarettir sözünü benimseyen yazardır heralde.
Çaylaklıktan yazar olmaya geçince coşan yazarlardır.
Az salın be abi.
Az salın be abi.
Mucizeler saçma değillerdir. Mucize yok diyen cahil zihniyet illa gözünün önünde ay ikiye mi bölünsün? Bu kainata bak. insanların yaradılışına bak. Bunların her biri bilimin yarısını bile bilemedikleri mucizelerdir.
Vermeyin lan. Numaranızı ifşa sitesinde görebilirsiniz.
Sarışın olurlar. Ama pelinsu lar pelinler esmer olur. Su önemli tabi.
Moderatörden bekleyip hayal kırıklığına uğramışımdır. Abi moderatör bile mesaj atmamış lan. Bu ne biçim dışlamadır.
Artık üzülmüyorum ezik insan görünce efendim.
Bence eziklkik bir tercihtir.
Çünkü insanların düşünme yetisi hala var ise
Ezik olmasına bir neden yoktur.
Bence eziklkik bir tercihtir.
Çünkü insanların düşünme yetisi hala var ise
Ezik olmasına bir neden yoktur.
Adamdır efendim. işine gelince kızlar eşitlik diye kendilerini yırtarlar. Buyrun, alın size eşitlik.
Adamdır efendim. işine gelince kızlar eşitlik diye kendilerini yırtarlar. Buyrun, alın size eşitlik.
Bi zamanlar baakugan favorimdi. Sonra avatar sonra yu gi oh favorim olmuştur.
Egoist olması? Güldürtür. Tanrı egoist olsaydı bize düşünme hakkı vermeden ona itaat etmeyi sağlardı.
doğaldır. insanlar sürekli karşı cinsle küçük yaşta iletişim kurmaya çalışırlar. Küçük yaşta sevgili olmak vs bunlar saçmadır. Düzeyli bir ilişki her zaman çok daha iyidir.