bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle23
- bugün de meme atan olmaması13
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi7
- yazma diyince yazmayan erkek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar4
- 65 şut çekip gol atamamak2
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi müzik klibi4
- beyaz otomobil satın almak10
- yaşlılığınız için insan biriktirin11
- 22 haziran 2026 yeni zelanda mısır maçı2
- iş kadını yazarlar6
- meloş nerede sorunsalı5
- gocu bey meh meh bey birader4
- başkan3
- clydeless bonnie3
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- her başarılı erkeğin altında bir kadın yatıyor2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı6
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın3
- ev kredisi çeken asgari ücretli3
- ege waw3
- hoşgeldin pazartesi7
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- arkadaşlar çorba içiyorum2
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- bay melahel d erectotales2
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- 2026 dünya kupası16
- bully2
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- park etmek sanatı4
- paris te son tango5
- krista allen2
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ikinci el elbise giymek2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- sol tarafın inzal olması3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- kemal kılıçdaroğlu9
- düşün ki o bunu okuyor4
sevdiği entry'ler
Sen eğri oturma zaten eğrisin keko.
Istiririm diyen yalarim diyen bir kitleye sahipsiniz.
yahu hani halk yek vücut olmuştu? 6 ok rozetli amcayla takkeli amcalar tanklara direnmişti? hani 4 parti ortak açıklamaya imza atıp mecliste hep beraber dik durmuştu? hani sokaktakiler sadece erdoğan sevdalısı olanlar değil demokrasi sevdalılarıydı?
aşağı yukarı 6 yıldır burada birşeyler yazıyorum. gezide de sokaklara çıkmadım ne tencere ne tava çaldım hatta buradan muhalefet ettim akp li olmadığım halde akp li olmakla itham edildim.
pek tabi hükümetin sokaklara çıkın talimatına da uymadım ve sokaklara çıkıp dans ederek hatta çatışma ortasında gülümseyerek ekranlara el sallayan tiplerden olmadım. veya tankın topun ortasında durup ölenlerden olmadım. bu sayede "darbeciler kışlaya çekildi biz başardık" diyen kitleden de olmadım.
pişman değilim.
ama siz siz olun yaşamanın bu kadar pahalı ancak hayatta kalmanın çok daha ucuz olduğu bir memlekette sokağa çıkıp polisle çatışarak veya slogan atarak hükümet değiştireceğinizi, tanklara kobralara jetlere karşı darbe önleyeceğinizi düşünecek kadar mal! olmayın...
ne olduğundan habersiz daha 2 aylık erat askeri linç etmeyin! sonra bunu pişkin pişkin savunmayın ve kendinizi kahraman sanmayın çünkü değilsiniz.
suan darbeci dediğiniz ve hakaret ettiğiniz komutanların yüzde 80 i sizin terfi ve taltiflerinizle bu rütbelere ulaşmış sizin "darbe yapacak" dediğiniz komutanlar yerine aceleyle getirilmiş kişilerdir.
balyoz ve ergenekon kumpaslarıyla içini boşaltıp yolunmuş tavuk haline çevirdiğiniz tsk ya fetullahci polislerle baskınlar yapıp kozmik odalarına girip türlü devlet sırrı ve belgesini iç ettiğiniz daha dün gibi milliyetçilerin ve gerçek vatan evlatlarının aklındadır!
demokrasi diye ağladınız şu günlerde karakterinizden ve bu yaşananlardan çok uzaklaşmış gibi duruyorsunuz! milli bilinci taze olan ve balık gibi değil türk gibi yasayan! düşmanından başkasını "ıstırmayan" türk çocukları size bunları hatırlatır! rahat olun...
Istiririm diyen yalarim diyen bir kitleye sahipsiniz.
yahu hani halk yek vücut olmuştu? 6 ok rozetli amcayla takkeli amcalar tanklara direnmişti? hani 4 parti ortak açıklamaya imza atıp mecliste hep beraber dik durmuştu? hani sokaktakiler sadece erdoğan sevdalısı olanlar değil demokrasi sevdalılarıydı?
aşağı yukarı 6 yıldır burada birşeyler yazıyorum. gezide de sokaklara çıkmadım ne tencere ne tava çaldım hatta buradan muhalefet ettim akp li olmadığım halde akp li olmakla itham edildim.
pek tabi hükümetin sokaklara çıkın talimatına da uymadım ve sokaklara çıkıp dans ederek hatta çatışma ortasında gülümseyerek ekranlara el sallayan tiplerden olmadım. veya tankın topun ortasında durup ölenlerden olmadım. bu sayede "darbeciler kışlaya çekildi biz başardık" diyen kitleden de olmadım.
pişman değilim.
ama siz siz olun yaşamanın bu kadar pahalı ancak hayatta kalmanın çok daha ucuz olduğu bir memlekette sokağa çıkıp polisle çatışarak veya slogan atarak hükümet değiştireceğinizi, tanklara kobralara jetlere karşı darbe önleyeceğinizi düşünecek kadar mal! olmayın...
ne olduğundan habersiz daha 2 aylık erat askeri linç etmeyin! sonra bunu pişkin pişkin savunmayın ve kendinizi kahraman sanmayın çünkü değilsiniz.
suan darbeci dediğiniz ve hakaret ettiğiniz komutanların yüzde 80 i sizin terfi ve taltiflerinizle bu rütbelere ulaşmış sizin "darbe yapacak" dediğiniz komutanlar yerine aceleyle getirilmiş kişilerdir.
balyoz ve ergenekon kumpaslarıyla içini boşaltıp yolunmuş tavuk haline çevirdiğiniz tsk ya fetullahci polislerle baskınlar yapıp kozmik odalarına girip türlü devlet sırrı ve belgesini iç ettiğiniz daha dün gibi milliyetçilerin ve gerçek vatan evlatlarının aklındadır!
demokrasi diye ağladınız şu günlerde karakterinizden ve bu yaşananlardan çok uzaklaşmış gibi duruyorsunuz! milli bilinci taze olan ve balık gibi değil türk gibi yasayan! düşmanından başkasını "ıstırmayan" türk çocukları size bunları hatırlatır! rahat olun...