bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- sözlüğün tadının kaçması6
- demet evgar10
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- kemalistler6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- venezuela5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yanlış yapması3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- alan greenspan3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- üniversitelerin gereksiz olması2
- her gün poğaça simit yemek2
- pozantı2
- aşure2
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- zippo2
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- türk kızı egosu6
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi3
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- panter emel2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- am okşama4
- erkekler neden az yaşar10
- 2026 dünya kupası22
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- evde kaş bıyık alımı3
- bir insanı sevmek11
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- vajinizm3
- güzel huylu kezo4
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- mutluluğun fark edilmemesi8
entry'ler (105)
şu an için yerine başka adam bulunamayıp mecburen oynatılan kaleci..o kadar iyi değil ama türkiye şartlarına göre gözde denilebilir.
başlığı açan yazarın atatürk'ün "gün gelir benim adım unutulur lakin onun(hz. muhammed) adı unutulmaz" lafından haberi yok sanırım.biz her şeyin farkındayız.biz hepinizden daha müslümanız.yazıklar olsun size cahil yobazlar.yatın kalkın dua edin atatürk gibi adam türkiyeye denk geldi.ve onun da ne kadar hz. muhammede düşkün olduğunu bir okuyup anlasalar.bir de bilmediğin konulara yorum atma demiş.paçoza bak ya.
edit: eksileyen arkadaşın elleri dert görmesin.
edit: eksileyen arkadaşın elleri dert görmesin.
bugün çiğ et yiyip üzerine para verdiğim mekan.ayrıca yarım saat menü beklemem de cabası.
nihat doğan an itibari ile bir tarafını yırtarak dominik cumhuriyeti sahillerini inletmiştir...
mesut özil, gökhan inler, eren derdiyok gibi oyunculardan bir tanesi.sorun bizde mi acaba diye kendime soru sorma isteği getiren adamlar.
gerçekten güzel goldü.gökhan artık kendini kanıtladı.
tamam artık bu volkan kaleciliği harbiden öğrendi dediğim andır.
(bkz: fatmagül)
öyle bir şey olmaz.
nükleer santralde tehlikeli bir durum yaşanma ihtimali yok denilecek kadar azdır.
dünyada toplasanız 3-4 tane nükleer facia meydana gelmiştir.ki düşünün nükleer santrallerin yaklaşık 40 yıldan fazla geçmişi var.40 yılda 3-4 olay.ama bu türkiyenin başına gelmiyecek anlamına da gelmez.
hem durun bakalım şu santral kurulsun da görelim.kurulacak da ne olacak.sanki bizde uranyum var.sonra uranyumu satmayacak adamlar peşinden koştururuz artık...
nükleer santralde tehlikeli bir durum yaşanma ihtimali yok denilecek kadar azdır.
dünyada toplasanız 3-4 tane nükleer facia meydana gelmiştir.ki düşünün nükleer santrallerin yaklaşık 40 yıldan fazla geçmişi var.40 yılda 3-4 olay.ama bu türkiyenin başına gelmiyecek anlamına da gelmez.
hem durun bakalım şu santral kurulsun da görelim.kurulacak da ne olacak.sanki bizde uranyum var.sonra uranyumu satmayacak adamlar peşinden koştururuz artık...
ygs var dediler girdik...
gerçeğin farkına varacağından korkmaktır bir nevi...
rte bir de o kadar gider koydun dünyaya yok barış olacak libya'nın kaderini libya halkı belirleyecek operasyonlara karşıyız gittin yine gönderdin nato için gemilerimizi. sözüne sadık olmadığının ve amerikan uşağı olduğunun bir kez daha kanıtıdır bu.
demek ki neymiş öyle bağırıp çağırmakla olmazmış bu işler. yine rezil oldu...
demek ki neymiş öyle bağırıp çağırmakla olmazmış bu işler. yine rezil oldu...
öyle bir yasa tasarısı yoktur.
çanakkalede ingilizlere
güneydoğuda fransa ve az da olsa italya
doğuda rusya ve ermeni çeteleri
batıda yunanistan
tarih dersinden hiç bir şey öğrenememişiniz yazıklar olsun.
edit: eksileyen arkadaşın elleri dert görmesin.
güneydoğuda fransa ve az da olsa italya
doğuda rusya ve ermeni çeteleri
batıda yunanistan
tarih dersinden hiç bir şey öğrenememişiniz yazıklar olsun.
edit: eksileyen arkadaşın elleri dert görmesin.
(#11157914)olay bundan ibaret.
newroz destanı da neyin nesi.binlerce yıldır varolduklarını kanıtlamak için 5 yıl önce yazılmış uyduruk bir şiirdir.belgeleri var mıdır?türkler gibi anıtlara kitabelere taşlara yazmışlar mıdır?ve halen var mıdır günümüze kadar korunabilmiş bu tarz da bir kürt eseri? (bkz: yok öyle birisi)
newroz destanı da neyin nesi.binlerce yıldır varolduklarını kanıtlamak için 5 yıl önce yazılmış uyduruk bir şiirdir.belgeleri var mıdır?türkler gibi anıtlara kitabelere taşlara yazmışlar mıdır?ve halen var mıdır günümüze kadar korunabilmiş bu tarz da bir kürt eseri? (bkz: yok öyle birisi)
nevruz türk bayramıdır.türklerin ergenekondan çıktığı güne verilen addır.orta asyadaki tüm türk devletleri bunu yüzyıllardır kutlar.
türkiye'de ise kürtlerin bunu kendilerine milli bayram olarak sahiplenmişliği halen daha anlaşılamamıştır.
türkiye'de ise kürtlerin bunu kendilerine milli bayram olarak sahiplenmişliği halen daha anlaşılamamıştır.