bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor10
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- am okşama4
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türk kızı egosu6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- evde kaş bıyık alımı2
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- akla gelen her başlığı açamamak2
- yazarların imza parfümleri14
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürt mimarisi2
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- güzel huylu kezo4
- milletin anasına küfretmek2
- erkekler neden az yaşar10
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- saygıdeğer birader yazarlar5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- tramer kaydı olan kız4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- uranyum ve roket2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- pkk nasıl biter5
- biat kültürü3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- wowturkey3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- yargıcı3
entry'ler (105)
şu an için yerine başka adam bulunamayıp mecburen oynatılan kaleci..o kadar iyi değil ama türkiye şartlarına göre gözde denilebilir.
başlığı açan yazarın atatürk'ün "gün gelir benim adım unutulur lakin onun(hz. muhammed) adı unutulmaz" lafından haberi yok sanırım.biz her şeyin farkındayız.biz hepinizden daha müslümanız.yazıklar olsun size cahil yobazlar.yatın kalkın dua edin atatürk gibi adam türkiyeye denk geldi.ve onun da ne kadar hz. muhammede düşkün olduğunu bir okuyup anlasalar.bir de bilmediğin konulara yorum atma demiş.paçoza bak ya.
edit: eksileyen arkadaşın elleri dert görmesin.
edit: eksileyen arkadaşın elleri dert görmesin.
bugün çiğ et yiyip üzerine para verdiğim mekan.ayrıca yarım saat menü beklemem de cabası.
nihat doğan an itibari ile bir tarafını yırtarak dominik cumhuriyeti sahillerini inletmiştir...
mesut özil, gökhan inler, eren derdiyok gibi oyunculardan bir tanesi.sorun bizde mi acaba diye kendime soru sorma isteği getiren adamlar.
gerçekten güzel goldü.gökhan artık kendini kanıtladı.
tamam artık bu volkan kaleciliği harbiden öğrendi dediğim andır.
(bkz: fatmagül)
öyle bir şey olmaz.
nükleer santralde tehlikeli bir durum yaşanma ihtimali yok denilecek kadar azdır.
dünyada toplasanız 3-4 tane nükleer facia meydana gelmiştir.ki düşünün nükleer santrallerin yaklaşık 40 yıldan fazla geçmişi var.40 yılda 3-4 olay.ama bu türkiyenin başına gelmiyecek anlamına da gelmez.
hem durun bakalım şu santral kurulsun da görelim.kurulacak da ne olacak.sanki bizde uranyum var.sonra uranyumu satmayacak adamlar peşinden koştururuz artık...
nükleer santralde tehlikeli bir durum yaşanma ihtimali yok denilecek kadar azdır.
dünyada toplasanız 3-4 tane nükleer facia meydana gelmiştir.ki düşünün nükleer santrallerin yaklaşık 40 yıldan fazla geçmişi var.40 yılda 3-4 olay.ama bu türkiyenin başına gelmiyecek anlamına da gelmez.
hem durun bakalım şu santral kurulsun da görelim.kurulacak da ne olacak.sanki bizde uranyum var.sonra uranyumu satmayacak adamlar peşinden koştururuz artık...
ygs var dediler girdik...
gerçeğin farkına varacağından korkmaktır bir nevi...
rte bir de o kadar gider koydun dünyaya yok barış olacak libya'nın kaderini libya halkı belirleyecek operasyonlara karşıyız gittin yine gönderdin nato için gemilerimizi. sözüne sadık olmadığının ve amerikan uşağı olduğunun bir kez daha kanıtıdır bu.
demek ki neymiş öyle bağırıp çağırmakla olmazmış bu işler. yine rezil oldu...
demek ki neymiş öyle bağırıp çağırmakla olmazmış bu işler. yine rezil oldu...
öyle bir yasa tasarısı yoktur.
çanakkalede ingilizlere
güneydoğuda fransa ve az da olsa italya
doğuda rusya ve ermeni çeteleri
batıda yunanistan
tarih dersinden hiç bir şey öğrenememişiniz yazıklar olsun.
edit: eksileyen arkadaşın elleri dert görmesin.
güneydoğuda fransa ve az da olsa italya
doğuda rusya ve ermeni çeteleri
batıda yunanistan
tarih dersinden hiç bir şey öğrenememişiniz yazıklar olsun.
edit: eksileyen arkadaşın elleri dert görmesin.
(#11157914)olay bundan ibaret.
newroz destanı da neyin nesi.binlerce yıldır varolduklarını kanıtlamak için 5 yıl önce yazılmış uyduruk bir şiirdir.belgeleri var mıdır?türkler gibi anıtlara kitabelere taşlara yazmışlar mıdır?ve halen var mıdır günümüze kadar korunabilmiş bu tarz da bir kürt eseri? (bkz: yok öyle birisi)
newroz destanı da neyin nesi.binlerce yıldır varolduklarını kanıtlamak için 5 yıl önce yazılmış uyduruk bir şiirdir.belgeleri var mıdır?türkler gibi anıtlara kitabelere taşlara yazmışlar mıdır?ve halen var mıdır günümüze kadar korunabilmiş bu tarz da bir kürt eseri? (bkz: yok öyle birisi)
nevruz türk bayramıdır.türklerin ergenekondan çıktığı güne verilen addır.orta asyadaki tüm türk devletleri bunu yüzyıllardır kutlar.
türkiye'de ise kürtlerin bunu kendilerine milli bayram olarak sahiplenmişliği halen daha anlaşılamamıştır.
türkiye'de ise kürtlerin bunu kendilerine milli bayram olarak sahiplenmişliği halen daha anlaşılamamıştır.