bugün
- kadir inanır14
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek9
- velvet28
- true'nun çaylak olması11
- özlü sözler5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- üniversitelerin gereksiz olması11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek3
- yazarların iyi olduğu konular9
- yürüyüş flörtü3
- seri gizli artı oy veren melek7
- evagreen2
- izmir de cami var mı2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- the saturdays2
- anın görüntüsü15
- erleg han ile revani yemek2
- kemalist dünya19
- sedat pekmez21
- aile evinde yaşamak13
- egay bey birader2
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- bana dönmek istiyormuşsun2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 20265
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- feminist sloganı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ktç abinin çaylak olması5
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ciguli kral3
- galatasaray lobisi11
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- ebu muhammed el culani4
- neden herkes evleniyor hala2
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
entry'ler (171)
Her gün senin için içimden geçenler var.Yaşadığım acı mayalandıkça öfkem daha da büyüyor.Sokakta gördüğüm köpeğe duyduğum saygının tek zerresi yok sana.Ama bir gün öyle bir çıkacağım ki karşına.Ölümü özleyeceksin.Ben gidiyorum ülkemin diğer bir ucuna.Hani fırsattın ya sen ben kaçırdım seni.Senden on kat daha dürüst ve akıllısına hayır dedim.Bil istedim.
Nefret ediyorum senden nasil ki bir zaman çok sevdiysem.
Yaşattığını noktasına dek yaşa...
Hoşça kalma.
Şairin dediği gibi.
Sen hoşça kalmayı bile hak etmiyorsun.
Nefret ediyorum senden nasil ki bir zaman çok sevdiysem.
Yaşattığını noktasına dek yaşa...
Hoşça kalma.
Şairin dediği gibi.
Sen hoşça kalmayı bile hak etmiyorsun.
Hastayım,gözlerim ağrıyor şimdi de.
O kadar çok yaram var ki.
Nereme dokunsam ağrıyor.
Sırtım bir de,kalbim gibi...
Haftaya bir yolculuk,nereye olduğu belli değil.
Ben iyi değilim.
Değilim.
O kadar çok yaram var ki.
Nereme dokunsam ağrıyor.
Sırtım bir de,kalbim gibi...
Haftaya bir yolculuk,nereye olduğu belli değil.
Ben iyi değilim.
Değilim.
Olması için Facebook hesabı olmalı.şukur ki yok
03.01.2014-Deli gibi yağmurda ıslanıp günlerce hasta yattığım gundur.
Çok kotu bir adamım ben.
insanın kendi kendini yargıladığı tek ağır mahkeme.
Yolu acik olsundur.
Hayatımın içine edişinin yıldönumu bugün. yarım bir insan olarak devam ediyorum hayatıma.Ne kadar aciz bir insanmış kendime çok kızıyorum şimdi,bu kadar geç akıllandığıma.Ne yazık ki geç,ne yazık ki sağlığımı hiçbir şey getirmeyecek bana.
Vicdanı mahkemesi olsun sozluk,
Ve asla beraat etmesin.
Vicdanı mahkemesi olsun sozluk,
Ve asla beraat etmesin.
Bugün öğrendiğim durumdur.Kotu oluyor be.
Gitar.
Adını seval koydum.
Adını seval koydum.
bu ne içli turkudur,gel de içme.
Özlem getirir düşünulen uzaktaysa.
iyi bir ayrılıksa normaldir.
Ayrılıgın iyisi mi olurmuş.
Ayrılıgın iyisi mi olurmuş.
Sadece merak,başka ne ola.
Arkadaşımın başına gelen durumdur.üstelik bilmeden.bıraktığı etkiye göre değişse de kötü tesaduftur.
Ne ağırdır o.
Korkutur.
En güzel Karadeniz turkulerinden bir tanesidir.
Kötü be abi,ah alacak işler yapmayın.
Acısı fena halde çıkacaktır,yaşadım.