bugün
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- sigmund freud'un koltuğu4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- 26 haziran 20264
- kemalist dünya10
- birader yazar olmak8
- türkiyede açık hava genelevi gibi3
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı25
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi2
- sözlüğü bırakmak istemek3
- allah6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- galatasaray lobisi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi6
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- kemalistler9
- gönüllü moderatörlük2
- okulların kapanması3
- sistem patlamış2
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- bulla dava açmak2
- futbol18
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- arda güler3
- sarapci koala2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- yazarların imza parfümleri14
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- şile2
- hızlı para kazanmanın yolları11
- aşure3
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- devlet bahçeli2
entry'ler (171)
Her gün senin için içimden geçenler var.Yaşadığım acı mayalandıkça öfkem daha da büyüyor.Sokakta gördüğüm köpeğe duyduğum saygının tek zerresi yok sana.Ama bir gün öyle bir çıkacağım ki karşına.Ölümü özleyeceksin.Ben gidiyorum ülkemin diğer bir ucuna.Hani fırsattın ya sen ben kaçırdım seni.Senden on kat daha dürüst ve akıllısına hayır dedim.Bil istedim.
Nefret ediyorum senden nasil ki bir zaman çok sevdiysem.
Yaşattığını noktasına dek yaşa...
Hoşça kalma.
Şairin dediği gibi.
Sen hoşça kalmayı bile hak etmiyorsun.
Nefret ediyorum senden nasil ki bir zaman çok sevdiysem.
Yaşattığını noktasına dek yaşa...
Hoşça kalma.
Şairin dediği gibi.
Sen hoşça kalmayı bile hak etmiyorsun.
Hastayım,gözlerim ağrıyor şimdi de.
O kadar çok yaram var ki.
Nereme dokunsam ağrıyor.
Sırtım bir de,kalbim gibi...
Haftaya bir yolculuk,nereye olduğu belli değil.
Ben iyi değilim.
Değilim.
O kadar çok yaram var ki.
Nereme dokunsam ağrıyor.
Sırtım bir de,kalbim gibi...
Haftaya bir yolculuk,nereye olduğu belli değil.
Ben iyi değilim.
Değilim.
Olması için Facebook hesabı olmalı.şukur ki yok
03.01.2014-Deli gibi yağmurda ıslanıp günlerce hasta yattığım gundur.
Çok kotu bir adamım ben.
insanın kendi kendini yargıladığı tek ağır mahkeme.
Yolu acik olsundur.
Hayatımın içine edişinin yıldönumu bugün. yarım bir insan olarak devam ediyorum hayatıma.Ne kadar aciz bir insanmış kendime çok kızıyorum şimdi,bu kadar geç akıllandığıma.Ne yazık ki geç,ne yazık ki sağlığımı hiçbir şey getirmeyecek bana.
Vicdanı mahkemesi olsun sozluk,
Ve asla beraat etmesin.
Vicdanı mahkemesi olsun sozluk,
Ve asla beraat etmesin.
Bugün öğrendiğim durumdur.Kotu oluyor be.
Gitar.
Adını seval koydum.
Adını seval koydum.
bu ne içli turkudur,gel de içme.
Özlem getirir düşünulen uzaktaysa.
iyi bir ayrılıksa normaldir.
Ayrılıgın iyisi mi olurmuş.
Ayrılıgın iyisi mi olurmuş.
Sadece merak,başka ne ola.
Arkadaşımın başına gelen durumdur.üstelik bilmeden.bıraktığı etkiye göre değişse de kötü tesaduftur.
Ne ağırdır o.
Korkutur.
En güzel Karadeniz turkulerinden bir tanesidir.
Kötü be abi,ah alacak işler yapmayın.
Acısı fena halde çıkacaktır,yaşadım.