bugün
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- sedat pekmez12
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- gocu yla bilek güreşi yapmak3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması4
- dut ağacı4
- yagmurcu ile revani yemek2
- muşlettin amca4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- agresif süs köpeği2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi14
- elimde goruntuleriniz var4
- utanmadan şort giyen erkek7
- sofra adabı2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bir kadını araba park ederken izlemek4
- uludağ sözlük ün kokusu2
- diamond bosphoruss denen yazar2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- ismet gurbuz 202418
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- küfreden kız iticiliği8
- evlenmek için gereken minimum para5
- eski mesajları okumak3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
entry'ler (256)
Her ne kadar akp ülkenin anasını bellese de maalesef bu konunun akp ile alakası yok, mevzu şu üretilen buğdaydan çok daha fazlasını işleyecek un fabrikalarına sahibiz, yani üretilen buğday bu fabrikalara yetmiyor. Peki bu fabrikalarda üretilen un ne oluyor ? Makarna veya direk un olarak ihraç ediliyor.. Türkiye un ihracatında 1 ve makarna ihracatında 2. Sıradaydı en son.
Edit: eksileyen gerizekalı neden eksiledi acaba doğru bilgi alınca beyni yandı zaar..
Edit: eksileyen 2. Gerizekalıya 2000 li yıllarda bu fabrikaların hala olduğu ve un ile makarnanın ihracat rakamlarında yine ön sıralarda oldugunu söylesin lutfen.. bunun gibi aptallar yüzünden işte muhalefet yerinde sayıyor maalesef.
Edit: eksileyen gerizekalı neden eksiledi acaba doğru bilgi alınca beyni yandı zaar..
Edit: eksileyen 2. Gerizekalıya 2000 li yıllarda bu fabrikaların hala olduğu ve un ile makarnanın ihracat rakamlarında yine ön sıralarda oldugunu söylesin lutfen.. bunun gibi aptallar yüzünden işte muhalefet yerinde sayıyor maalesef.
Mantıklı önerme.. altın alacağınıza altını alın bombok olmaz ortalık mesela.
6 ila 7 bin arası adacıktan oluştuğu için olmasın sayın gerizekalı..
Faruk abi senin zaten takmana gerek yok dediğim durum.
Sene 2019 taşeronun maaşını hala belediyenin ödediğini sanan mallar var. Aşağıda belediyenin açıklaması mevcut buyrun:
“Belediyemiz ile çalışan bir yüklenici firmanın çalışanı, kendi firmasından alacağı olduğu için Ataşehir Belediyesi’ne gelerek yetkililerden ödeme konusunda yardımcı olmalarını istemiştir. Belediye yetkilileri yardımcı olmak amacıyla yüklenici firma ile görüşmüş, ilgili ödemenin 11 Ocak Cuma günü yapılacağını öğrenip çalışana iletmiştir. Ardından belediye binasından ayrılan kişi bir süre sonra belediye binasına yeniden giriş yaparak elindeki yanıcı maddeyle kendini ateşe vermiştir. Belediye güvenlik görevlileri olaya anında müdahale etmiş ve çalışan hastaneye kaldırılmıştır.”
“Belediyemiz ile çalışan bir yüklenici firmanın çalışanı, kendi firmasından alacağı olduğu için Ataşehir Belediyesi’ne gelerek yetkililerden ödeme konusunda yardımcı olmalarını istemiştir. Belediye yetkilileri yardımcı olmak amacıyla yüklenici firma ile görüşmüş, ilgili ödemenin 11 Ocak Cuma günü yapılacağını öğrenip çalışana iletmiştir. Ardından belediye binasından ayrılan kişi bir süre sonra belediye binasına yeniden giriş yaparak elindeki yanıcı maddeyle kendini ateşe vermiştir. Belediye güvenlik görevlileri olaya anında müdahale etmiş ve çalışan hastaneye kaldırılmıştır.”
Yakında kavuşacağım sevgili.
Ve bunun bi ske yaramadığı gerçeğiyle eküridirler.
Not: kendi açtığı başlığa 2. Entryi girenler var ya la ahaha
Not: utanıp silmiş 2. Entrysini...
Not: kendi açtığı başlığa 2. Entryi girenler var ya la ahaha
Not: utanıp silmiş 2. Entrysini...
Liseli berkecanlar anlamaz.
Madem paranız yok, kendi ülkenizden başlayın mesela. Ülkenin doğusuyla batısı o kadar farklı ki hayret edersiniz. Kozmopolit şehirleri dahil etmiyorum tabi..
40 civarı ülke görmüş biri olarak, çok da şeyetmeyin moraliniz bozulur.. “n’apıyoruz biz burda ya?” Moduna girersiniz. Boşverin bakın köyünüzde yaylalar falan takılın gitsin..
Benim bildiğim kepin içine sığdığı sürece problem yok.. ben topuz yapıp kepi üstüne takıyordum o zaman bişi demez kimse yalnız kahkül, kepten taşan örgü bir de anlam veremediğim bir şekilde röfle yasak.. niye yasak abi röfle?? Neyse askeriye abi işte mantık aramıycan.
Sunumsuz yakalanmasalar bari.. yanınıza fırfırlı şeyler alın, aniden içtima alırlar falan..
Kesin lan vatan hayinleri adamlar yol yaptı, köprü yaptı hala bağırıyonuz.. bundan sonra oyum inadına akp’ye. inletsinler milleti.
Hmm.. demek en müslüman suudiler demek bu sebeple çok ahlaklı ve saygılılar. Bak bi de uçansaray alanlar var onlar da mesela çok ahlaklı ve müslüman.
Öldüğünü işaret eder adresini biliyorsanız 112 yi arayıp ambulans yönlendirin.. ben şimdiye kadar aniden susan veya normal susan kız görmedim arkadaş
Ya daha ayrı yazılması gereken “de” yi yazamayanlar gelmiş burda büyük resmi anlatıyor.. asgari ücret 250 usd seviyesinde alooo ve sen sürekli cari açık veren bir ülkesin. Neyse anlatıcaktım uzun uzun vazgeçtim. Aynen kardeşim yol yaptı, tek isteğim şu zamları iyice köklemeleri..
“Ve” yerine “and” kullanarak başlık açan milliyetçiye ne denir?? Veyahut ne derce milliyetçidir??
Not: benim gözümde ikisi de bu milletin evladıdır, çocuğudur.
Not: benim gözümde ikisi de bu milletin evladıdır, çocuğudur.
insanlarda beyin gelişimi öncelikli olduğundan diye cevaplanacak soru.. hatta bu sebeple hayvan yavruları misal at, inek, kedi vb doğar doğmaz bir sürü aktiviteyi yapar mesela direk yürürler ama insanda beyin gelişimi önceliklidir.. bu sebeple önce beyin, dolayısıyla kafatası büyür, gelişir diğer yetenekler(yürüme, görme vb) sonradan gelir.