bugün

g d o karakedi

aşırı kahkaha attırıp "ulan ne film çekmiş oç " dedirtmese de 1-2 sahne de güldürebilmiş film. Şafak Sezer'den beklenen düzeyde.

ama gene de sinema paramı geri verseler almam demem.
© copyright 2005 - 2026