bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi13
- hayalet gibi bir insan olmak3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu5
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- sözlükteki gizli düşmanım8
- venezuella depremi3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- her insanın bir cini olması7
- içtim şarabı13
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- rakı sevmemek6
- insan olmaya ceyrek kala3
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bazen şık bazen relax mod2
- kemalist dünya24
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- hanımefendi2
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- aşk5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- ai analiz2
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- hayattaki şans seviyeniz4
- üniversitelerin gereksiz olması16
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- true'nun çaylak olması16
- yalaka2
entry'ler (23)
Hayırlısı olsun ne diyelim. Allah bir yastıkta kocatsın.
ilk etapta o kim diyeceğim ama düşündüğümde iyi oyuncu oldugunu hatırladığım yüzü güzel insan. Ada rolüne de çok iyi gitmişti. bakınız: #ıssız adam
Vay ne cok yorum gelmiş derkene ne çok içen varmış sorusunun da kafama takıldığı düşüncelerim.
Ulan o yediğiniz tavuk değil antibiyotikle genetiği değişmiş bişey işte adı yok. Tavuk yiyemiyorlarsa pasta yesinler en güzeli.
Başkasının arabasında çişin gelince istemeyerek ve terleyerek (o kadar tutunca olacağı bu) sıkıştım deyip dha sonra yolun kenarında yap denmesi ve bi de bu yetmezmiş gibi yarım saat işeyecek bir benzin istasyonu bulamamak ve bulunan istasyonda da üstüne işemenin daha az zarar vereceği kadar leş bir yerde işemek zorunda kalmak!
Yani hiç bişeye şaşırmadın da bi buna mı şaşırdın?
Her defasında kankalarımın asla bakmam diyerek hayatıma dahil oluşu ve sonrasında da aşık oluşu. Ezikler topluluğu da denebilir. Kanka ayağı g..t ayağı.
Zavallı g6lilerin her defasında Fenerbahçe için laf söyleyip de sahada gömüldüğü karşılaşmanın her zamanki gibi son bulacağı maç. Bknz: avrupa kupaları da varmışşşşşş. Aha aha aha
Akması bir kenara boğuluyor. Kaliteli teknoloji=germany
Hayatımda herşeyi bir kenara bırakıp sana geliyorum sen bön bön bakıyorsun. Hayatından gidince de bakmam için yalvarıyorsun. Ne istediğini ya bilmiyorsun ya da bildiğini istemiyorsun. Sıra bende...
Abi film yapmasınlar lütfen. Dizi demiyorum bile o derece yalan rüzgarını arar oldum TV de.
Bugün itibariyle bulduğum ve nefesimin kesildiği anı yaşadığım adam.
Yaa bu yazanların hepsi erkek he... Böyle bir erkek varsa direkt evleneceğim erkektir be. Bu zamana kadar böyle diyen erkek duymadım görmedim bilmiyorum. Varsa söyleyin de tanışayım.
Görüntü denince aklıma bu geldi. Anlık bişi işte.
Hayır canım ne alaka. Laylahe milletin işi bitti bi istiklal marşının bestesini değiştirmediği kalmıştı. Lütfen değerlerimize saygı duyalım ve sahip çıkalım. Sanki haydi söyle şarkısını ibo iyi diyememiş de kalben söyleyince daha bir ün kazanmış. Pppeeehh güleyim bari.
Ne diyelim bilim dünyasının başı sağolsun.
Arapça kökenlidir ve günümüzde çok dillendirilmemektedir. En son ne zaman kullandım acaba bu kelimeyi?
Zorluk durumu belirtilmesi için söylenilişi zor bir kelime.
Ayırmak. Örn: Yani şimdi bu yapılan hoş değil ama seni tenzih ediyorum.
Rugan ayakkabının içindeki beyaz çorap der noktayı koyarım.