bugün
- genç görünmeye çalışmak5
- 33 yaşında olmak3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- whynot2
- deniz göktaş4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- erkekler neden erken ölür5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- öldükten sonra bana ne olacak5
- türkiye9
- amerika birleşik devletleri6
- hootsuite2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- uludede2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlüğün kırbacı3
- anın görüntüsü22
- 26 haziran 2026 norveç fransa maçı2
- sözlükteki gizli düşmanım10
- içtim şarabı13
- meksikalı batman2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- arşivlenmesi gereken resimler2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- kemalist dünya24
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- rakı sevmemek7
- aşure yapan sözlük kızları7
- tamar tanrıyar2
- 1 kilometrelik gökdelen2
- günün şiiri6
- sophia osako3
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- true'nun çaylak olması16
- owner of a lonely heart2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- velvet28
entry'ler (87)
görsel
Tommy vercetti, bizim yaşadığımız boyutta somut bedeniyle yok ama similasyon boyutunda oyun karakteri olarak var.
Teşbihte hata olmasın, Allâh, kâinatı vehim (similasyon) mertebesinde yaratmıştır.
Zihninizden hayâl kurun, hayalinizin içinde şehir inşaa edip, insânlar yaratın.
Bizde Allâh'ın vehminde ilmî suretleriz işte. Hakiki vücud Allâh'a ait...
Tommy vercetti, bizim yaşadığımız boyutta somut bedeniyle yok ama similasyon boyutunda oyun karakteri olarak var.
Teşbihte hata olmasın, Allâh, kâinatı vehim (similasyon) mertebesinde yaratmıştır.
Zihninizden hayâl kurun, hayalinizin içinde şehir inşaa edip, insânlar yaratın.
Bizde Allâh'ın vehminde ilmî suretleriz işte. Hakiki vücud Allâh'a ait...
görsel
Gümbür gümbür geri geliyoruz...
Gümbür gümbür geri geliyoruz...
Rûhunuzu namazla şarja takın. Aksi takdirde sizi cennete götürmeyen rûh, sizi cehennemde bırakır.
Namaz kılmayan ancak kendisine kötülük yapmıştır...
Ortaçağ din ve tanrı algısının bilimperestlik karşısında tutunma şansı yoktur.
hakikat asla değişmez; ama insanın hakikat algısı zamana, döneme göre değişkendir. ortaçağ insanının tüm o kutsallıklar, tanrı, cennet, cehennem, melek tasvirleri, kutsal din adamları sınıfının önderliği vs. şeklindeki hakikat algısının artık miadı dolmuştur.
batı kendi içinde bu devrimi yapıp ortaçağ din algısını büyük ölçüde tasfiye etmiş durumdadır. doğu ise yenilgi üstüne yenilgi almasına rağmen, ortaçağ kafasından çıkmayı reddetmektedir. ancak bu direncin bir sonucu olmayacaktır maalesef. mağlubiyet kaçınılmazdır. bugün imam hatipli gençler dahi kendilerine empoze edilen demode öğretiyi kabullenemiyorlar bir türlü(yakın bir arkadaşımın eşi, akp’li kodamanların çocuklarının devam ettiği bir imam hatip lisesinde öğretmen olarak çalışıyor. ondan taze haberleri alabiliyorum).
sen hakikati 21. yüzyıl insanının algısına göre yeniden açamazsan, onu yüzeysel de olsa başarmış olan bilimperestler karşısında tutunman mümkün olmaz. deccalın tek gözü kördür; yani basireti yalnızca madde ve onun latif hali olan enerji boyutlarını görür; ama melekût/nur boyutunu göremez. felsefe dediğimiz ekol dahi deccalın bu tek yönlü algısının neticesi olarak ortaya çıkmıştır. zannedilenin aksine “bilim”, felsefeden ayrı bir olgu değildir. bilim dahi felsefeye dahildir.
batının felsefesi ve onun bir şubesi olan “bilim”, hakikatin suretidir, kabuğudur ve nur boyutuna erişecek kadar bir derinliği yoktur. eksik olan hakikat, hakikat değildir; belki de en büyük yalandır. bu nedenle sözü edilen yüzeysel kemalatın babasına, deccal-ı kezzap(yalancı deccal) diyoruz.
hz. isa gelip de deccalı boğazlayana kadar, insanların dinden(din=ortaçağ hakikat algısı) gittikçe uzaklaşması kaçınılmaz bir gerçeklik gibi görünüyor. aradaki bu zorlu fetret devrinde imanını koruyabilene ise aşk olsun, selam olsun…
Alıntı: isnetus
https://www.isnet.us/yeni...nden-uzaklasmasi.html/amp
hakikat asla değişmez; ama insanın hakikat algısı zamana, döneme göre değişkendir. ortaçağ insanının tüm o kutsallıklar, tanrı, cennet, cehennem, melek tasvirleri, kutsal din adamları sınıfının önderliği vs. şeklindeki hakikat algısının artık miadı dolmuştur.
batı kendi içinde bu devrimi yapıp ortaçağ din algısını büyük ölçüde tasfiye etmiş durumdadır. doğu ise yenilgi üstüne yenilgi almasına rağmen, ortaçağ kafasından çıkmayı reddetmektedir. ancak bu direncin bir sonucu olmayacaktır maalesef. mağlubiyet kaçınılmazdır. bugün imam hatipli gençler dahi kendilerine empoze edilen demode öğretiyi kabullenemiyorlar bir türlü(yakın bir arkadaşımın eşi, akp’li kodamanların çocuklarının devam ettiği bir imam hatip lisesinde öğretmen olarak çalışıyor. ondan taze haberleri alabiliyorum).
sen hakikati 21. yüzyıl insanının algısına göre yeniden açamazsan, onu yüzeysel de olsa başarmış olan bilimperestler karşısında tutunman mümkün olmaz. deccalın tek gözü kördür; yani basireti yalnızca madde ve onun latif hali olan enerji boyutlarını görür; ama melekût/nur boyutunu göremez. felsefe dediğimiz ekol dahi deccalın bu tek yönlü algısının neticesi olarak ortaya çıkmıştır. zannedilenin aksine “bilim”, felsefeden ayrı bir olgu değildir. bilim dahi felsefeye dahildir.
batının felsefesi ve onun bir şubesi olan “bilim”, hakikatin suretidir, kabuğudur ve nur boyutuna erişecek kadar bir derinliği yoktur. eksik olan hakikat, hakikat değildir; belki de en büyük yalandır. bu nedenle sözü edilen yüzeysel kemalatın babasına, deccal-ı kezzap(yalancı deccal) diyoruz.
hz. isa gelip de deccalı boğazlayana kadar, insanların dinden(din=ortaçağ hakikat algısı) gittikçe uzaklaşması kaçınılmaz bir gerçeklik gibi görünüyor. aradaki bu zorlu fetret devrinde imanını koruyabilene ise aşk olsun, selam olsun…
Alıntı: isnetus
https://www.isnet.us/yeni...nden-uzaklasmasi.html/amp
Ne doğru bir söz.
Bunların inkârı, ölene kadar. Ölüm anının zorluğunu yaşamadıkları için böyle cesurlar.
Her insanın muhakak hayat görüşü vardır. Dinsizler, dinlerinin olmadığını iddia ediyor ama yalancı oldukları için alıştık artık bu aptal söylemlerine.
Sizin milyonlarca tanrınız var. Üniversiteler sizin mescidleriniz, profesörler sizin rabbinizdir.
Sizin milyonlarca tanrınız var. Üniversiteler sizin mescidleriniz, profesörler sizin rabbinizdir.
Dinsizlerin, dini, sapkınlıktır.
Bu cümleyi ateistler anlamamak için inâd ediyor.
Bu sahtekârlar gece uyumadan önce ki süreçte tanrıya inanıyorlar, sabah olunca inkâr ettiklerini sanıp güne tekrâr başlıyorlar.
Gündüz, benim için fetö'cü iftirası atan yazar, iftirayı attıktan dakikalar sonra birden çaylak olmuş. Siz siz olun, insanlara iftira atmayın aksi takdirde cezasını hemen görürsünüz.
Burası ahirete çalışma yeri.
Uçak düşene kadar ateistlik rolü yapan anti-dinciler, sürekli islam aleyhine başlıklar açıyor çünkü vicdanlarından gelen "islâm hâk din" sesini susturmak için. Komik ve ahmaklar.
Sizin manevî kulağınız sağırsa, biz size ne anlatabiliriz ki...
ilk maaşınızı Allâh rızâsı için ihtiyacı olan fukaraya vermek Allâh katında çok hoş bir ameliniz olmasına sebebiyet verir.