bugün
- sözlüğün aptal kaynaması7
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- velvet43
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- yalamcı yarim dizisi2
- vatandaş halinden memnun3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hayatını kaybetmek4
- makarnaya sarımsak girer mi4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz4
- king is back5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- aselsan3
- pandela3
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı4
- otobüslerle karaağaç'a gelen grekler2
- yugoslavya kızları4
- mor semsiyeli yabanci5
- breko brek kara kuş2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- alevilik uydurulmuş bir dindir2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- deniz baykal7
- onur yürüyüşüne birlikte gitmelik yazarlar2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- iş hayatı3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- durduk yere ağlamak3
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- göte giren şemsiye4
- angie abdalla2
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- kadir inanır'ın vefatı7
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- tamar tanrıyar5
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- saraca finch house7
- ciguli kral7
entry'ler (87)
görsel
Tommy vercetti, bizim yaşadığımız boyutta somut bedeniyle yok ama similasyon boyutunda oyun karakteri olarak var.
Teşbihte hata olmasın, Allâh, kâinatı vehim (similasyon) mertebesinde yaratmıştır.
Zihninizden hayâl kurun, hayalinizin içinde şehir inşaa edip, insânlar yaratın.
Bizde Allâh'ın vehminde ilmî suretleriz işte. Hakiki vücud Allâh'a ait...
Tommy vercetti, bizim yaşadığımız boyutta somut bedeniyle yok ama similasyon boyutunda oyun karakteri olarak var.
Teşbihte hata olmasın, Allâh, kâinatı vehim (similasyon) mertebesinde yaratmıştır.
Zihninizden hayâl kurun, hayalinizin içinde şehir inşaa edip, insânlar yaratın.
Bizde Allâh'ın vehminde ilmî suretleriz işte. Hakiki vücud Allâh'a ait...
görsel
Gümbür gümbür geri geliyoruz...
Gümbür gümbür geri geliyoruz...
Rûhunuzu namazla şarja takın. Aksi takdirde sizi cennete götürmeyen rûh, sizi cehennemde bırakır.
Namaz kılmayan ancak kendisine kötülük yapmıştır...
Ortaçağ din ve tanrı algısının bilimperestlik karşısında tutunma şansı yoktur.
hakikat asla değişmez; ama insanın hakikat algısı zamana, döneme göre değişkendir. ortaçağ insanının tüm o kutsallıklar, tanrı, cennet, cehennem, melek tasvirleri, kutsal din adamları sınıfının önderliği vs. şeklindeki hakikat algısının artık miadı dolmuştur.
batı kendi içinde bu devrimi yapıp ortaçağ din algısını büyük ölçüde tasfiye etmiş durumdadır. doğu ise yenilgi üstüne yenilgi almasına rağmen, ortaçağ kafasından çıkmayı reddetmektedir. ancak bu direncin bir sonucu olmayacaktır maalesef. mağlubiyet kaçınılmazdır. bugün imam hatipli gençler dahi kendilerine empoze edilen demode öğretiyi kabullenemiyorlar bir türlü(yakın bir arkadaşımın eşi, akp’li kodamanların çocuklarının devam ettiği bir imam hatip lisesinde öğretmen olarak çalışıyor. ondan taze haberleri alabiliyorum).
sen hakikati 21. yüzyıl insanının algısına göre yeniden açamazsan, onu yüzeysel de olsa başarmış olan bilimperestler karşısında tutunman mümkün olmaz. deccalın tek gözü kördür; yani basireti yalnızca madde ve onun latif hali olan enerji boyutlarını görür; ama melekût/nur boyutunu göremez. felsefe dediğimiz ekol dahi deccalın bu tek yönlü algısının neticesi olarak ortaya çıkmıştır. zannedilenin aksine “bilim”, felsefeden ayrı bir olgu değildir. bilim dahi felsefeye dahildir.
batının felsefesi ve onun bir şubesi olan “bilim”, hakikatin suretidir, kabuğudur ve nur boyutuna erişecek kadar bir derinliği yoktur. eksik olan hakikat, hakikat değildir; belki de en büyük yalandır. bu nedenle sözü edilen yüzeysel kemalatın babasına, deccal-ı kezzap(yalancı deccal) diyoruz.
hz. isa gelip de deccalı boğazlayana kadar, insanların dinden(din=ortaçağ hakikat algısı) gittikçe uzaklaşması kaçınılmaz bir gerçeklik gibi görünüyor. aradaki bu zorlu fetret devrinde imanını koruyabilene ise aşk olsun, selam olsun…
Alıntı: isnetus
https://www.isnet.us/yeni...nden-uzaklasmasi.html/amp
hakikat asla değişmez; ama insanın hakikat algısı zamana, döneme göre değişkendir. ortaçağ insanının tüm o kutsallıklar, tanrı, cennet, cehennem, melek tasvirleri, kutsal din adamları sınıfının önderliği vs. şeklindeki hakikat algısının artık miadı dolmuştur.
batı kendi içinde bu devrimi yapıp ortaçağ din algısını büyük ölçüde tasfiye etmiş durumdadır. doğu ise yenilgi üstüne yenilgi almasına rağmen, ortaçağ kafasından çıkmayı reddetmektedir. ancak bu direncin bir sonucu olmayacaktır maalesef. mağlubiyet kaçınılmazdır. bugün imam hatipli gençler dahi kendilerine empoze edilen demode öğretiyi kabullenemiyorlar bir türlü(yakın bir arkadaşımın eşi, akp’li kodamanların çocuklarının devam ettiği bir imam hatip lisesinde öğretmen olarak çalışıyor. ondan taze haberleri alabiliyorum).
sen hakikati 21. yüzyıl insanının algısına göre yeniden açamazsan, onu yüzeysel de olsa başarmış olan bilimperestler karşısında tutunman mümkün olmaz. deccalın tek gözü kördür; yani basireti yalnızca madde ve onun latif hali olan enerji boyutlarını görür; ama melekût/nur boyutunu göremez. felsefe dediğimiz ekol dahi deccalın bu tek yönlü algısının neticesi olarak ortaya çıkmıştır. zannedilenin aksine “bilim”, felsefeden ayrı bir olgu değildir. bilim dahi felsefeye dahildir.
batının felsefesi ve onun bir şubesi olan “bilim”, hakikatin suretidir, kabuğudur ve nur boyutuna erişecek kadar bir derinliği yoktur. eksik olan hakikat, hakikat değildir; belki de en büyük yalandır. bu nedenle sözü edilen yüzeysel kemalatın babasına, deccal-ı kezzap(yalancı deccal) diyoruz.
hz. isa gelip de deccalı boğazlayana kadar, insanların dinden(din=ortaçağ hakikat algısı) gittikçe uzaklaşması kaçınılmaz bir gerçeklik gibi görünüyor. aradaki bu zorlu fetret devrinde imanını koruyabilene ise aşk olsun, selam olsun…
Alıntı: isnetus
https://www.isnet.us/yeni...nden-uzaklasmasi.html/amp
Ne doğru bir söz.
Bunların inkârı, ölene kadar. Ölüm anının zorluğunu yaşamadıkları için böyle cesurlar.
Her insanın muhakak hayat görüşü vardır. Dinsizler, dinlerinin olmadığını iddia ediyor ama yalancı oldukları için alıştık artık bu aptal söylemlerine.
Sizin milyonlarca tanrınız var. Üniversiteler sizin mescidleriniz, profesörler sizin rabbinizdir.
Sizin milyonlarca tanrınız var. Üniversiteler sizin mescidleriniz, profesörler sizin rabbinizdir.
Dinsizlerin, dini, sapkınlıktır.
Bu cümleyi ateistler anlamamak için inâd ediyor.
Bu sahtekârlar gece uyumadan önce ki süreçte tanrıya inanıyorlar, sabah olunca inkâr ettiklerini sanıp güne tekrâr başlıyorlar.
Gündüz, benim için fetö'cü iftirası atan yazar, iftirayı attıktan dakikalar sonra birden çaylak olmuş. Siz siz olun, insanlara iftira atmayın aksi takdirde cezasını hemen görürsünüz.
Burası ahirete çalışma yeri.
Uçak düşene kadar ateistlik rolü yapan anti-dinciler, sürekli islam aleyhine başlıklar açıyor çünkü vicdanlarından gelen "islâm hâk din" sesini susturmak için. Komik ve ahmaklar.
Sizin manevî kulağınız sağırsa, biz size ne anlatabiliriz ki...
ilk maaşınızı Allâh rızâsı için ihtiyacı olan fukaraya vermek Allâh katında çok hoş bir ameliniz olmasına sebebiyet verir.