bugün
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı14
- lionel messi11
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz8
- kadınlar neden aldatır15
- devşirmelik makamı13
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- diamond bosphoruss denen yazar5
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- gammaz çetesi çökertildi2
- akıllı telefonlarda fm radyo olmaması ayıbı2
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- 0 0 72
- 26 haziran 2026 abd türkiye maçı4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- askerlik9
- kadında güzellik aramayan erkek6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba7
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kimyon4
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek5
- kıskançlık5
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- sürekli esnemek6
- şakk ı kamer2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı3
- ismail kartal16
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- the god himself3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- allah bu yahudilerin belası versin2
- insan ne yaparsa kendisi icin yapar2
- tuncay güney2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
entry'ler (109)
olay adana geçiyor...
bi kahvede maç izliyoruz galatasaray'ın avrupa maçı. tabii herkes olaylara adana ağzıyla tepki veriyor. mesela gol kaçınca; vay amuğagodomon bılızı seni topçu yapanı bilmem ne bilmem ne. neyse galatasaray ilk yarı kötü oynadı soyunma odasına mağlup gitti.
gerginlik hat safhada, millet takıma demediğini bırakmıyor. küfürler küfürler küfürler... ikinci yarı başladı değişen hiç bişey yok takım yine kötü oynuyor derken takım mağlup hemde bayağı bi mağlup. iyi mağlup yani. maç bitti ağabey herkes yine laflara başladı.
arka sırada bi dayı herkesin yüreğine su serpen müthiş bir laf söyledi:
gafanı yorma dezzoğlu biz istanbul'da bunların amına dıkarık dıkarık!
bi kahvede maç izliyoruz galatasaray'ın avrupa maçı. tabii herkes olaylara adana ağzıyla tepki veriyor. mesela gol kaçınca; vay amuğagodomon bılızı seni topçu yapanı bilmem ne bilmem ne. neyse galatasaray ilk yarı kötü oynadı soyunma odasına mağlup gitti.
gerginlik hat safhada, millet takıma demediğini bırakmıyor. küfürler küfürler küfürler... ikinci yarı başladı değişen hiç bişey yok takım yine kötü oynuyor derken takım mağlup hemde bayağı bi mağlup. iyi mağlup yani. maç bitti ağabey herkes yine laflara başladı.
arka sırada bi dayı herkesin yüreğine su serpen müthiş bir laf söyledi:
gafanı yorma dezzoğlu biz istanbul'da bunların amına dıkarık dıkarık!
cesaret.
Biz bununla 2 seçim kazandık köprüsü.
X başbakan olsun y olur tarzında açılan başlıktır.
Ör: cem dinlenmiş başbakan olsun her şey olur.
Ör: cem dinlenmiş başbakan olsun her şey olur.
amed sportif'den sonra her an kurulmasını beklediğim takım ismi
(bkz: olur mu evladım elalem ne der sonra)
(bkz: olur mu evladım elalem ne der sonra)
rızkımı veren Hüda'dır; kula minnet eylemem.
çok olağanüstü bir ayrılık değilse 21 gün yeterli olacakmış. şu son zamanlarda gündeme olan aşkım kapışmak(kitap ismi değil adamın ismi) dan okuduğum bir yöntem. hiç bir şekilde fotoğraflarına, mesajlarına vs bakmadan 21 gün geçtiğinde bilinçaltı ilgili kişiyi reddetme yoluna gidiyormuş falanmış filanmış.
bu yazdıkların islamın değil islamcıların sorunudur. ülkünün, ilkenin, Ahmet'in, Mehmet'in islamı seni ilgilendirmemeli.
"galibiyeti gerillalara hediye etmek" tarzında gereksizlik. kışkırtma. vs.
hangi mezhepten,tarikattan olursanız olun. insanın kulağını iki dörtlü dört dörtlü gibi ritmleriyle alıp götüren yeri geldiğinde coşturan yeri geldiğinde durduran -birçoğu- muhteşem eserlerdir. müziğin en sevdiğim yanlarından bir tanesi de bu işte kim olursan ol merak ettiriyor bu eser neden yazılmış kime yazılmış nasıl yazılmış öğretiyor. birleştiriyor. bu güzel coğrafya'da yaşanan aşkları, Allah aşkını, Muhammet aşkını Ali aşkını kutsal savaş adı verilerek değil müzikle anlatan, adının hakkını sonuna kadar veren deyişlerimizin öğrenilmesi ve öğretilmesi gereklidir efendim.
edebiyat kitaplarında bir cıllım değeri olmayan konular yerine pir sultan'lar, aşık daimiler, nesimiler'in(20.yy da yaşayan nesimi) öğretilmesi gereklidir. bunu öğrenmek için illa ki Bektaş-i, Alevi olmana gerek yok ben de böyle yapıyorum.
hele ki ustalarımız Arif Sağ, Erdal Erzincan, Erkan Oğur, Özlem Özdil, Cengiz Özkan gibi değerlerin mutlaka bilinmesi gerekir.
"kısa sapın efendileri Alevilerdir." demiş büyüklerimiz.
en sevdiğim eserler: pirlere niyaz ederiz, muhabbet bağında, insan olmaya geldim, şah-ı merdan, haydar haydar(kırklar cemi), bu gün bize pir geldi.
edebiyat kitaplarında bir cıllım değeri olmayan konular yerine pir sultan'lar, aşık daimiler, nesimiler'in(20.yy da yaşayan nesimi) öğretilmesi gereklidir. bunu öğrenmek için illa ki Bektaş-i, Alevi olmana gerek yok ben de böyle yapıyorum.
hele ki ustalarımız Arif Sağ, Erdal Erzincan, Erkan Oğur, Özlem Özdil, Cengiz Özkan gibi değerlerin mutlaka bilinmesi gerekir.
"kısa sapın efendileri Alevilerdir." demiş büyüklerimiz.
en sevdiğim eserler: pirlere niyaz ederiz, muhabbet bağında, insan olmaya geldim, şah-ı merdan, haydar haydar(kırklar cemi), bu gün bize pir geldi.
müzeyyen senar-kimseye etmem şikayet.
okan murat öztürk- suya gider allı gelin has gelin.
ismail Hakkı-Ben denizde bir gemi.
Kadifeden kesesi
Kahveden gelir sesi
Oturmuş sazını çalar
Ciğerimin köşesi
Kahveden gelir sesi
Oturmuş sazını çalar
Ciğerimin köşesi
manuş baba-istanbul
nedenlerinden biri:
dünyayı gezip dolaşmış, kilometrelerce yolu yürüyerek kat etmiş bayan sporcuya istanbul'da tecavüz edildiği için.
dünyayı gezip dolaşmış, kilometrelerce yolu yürüyerek kat etmiş bayan sporcuya istanbul'da tecavüz edildiği için.
göz boyamadan ibarettir. şarli ebdo olayında teröristler nasıl bulunmuştu? güya arabada kimliklerini unutmuşlar... düşünsene kardeş sen bir teröristsin katliam yapmaya giderken kimliğini yanına alır mısın? ya da polis çevirir diye ehliyetini yanına alır mısın?Fransız medyasının yalanına Fransız halkının inanmış olması zaten başlı başına bir komedi. bomberman olsan Sincan gibi bir yerde bu kadar rahat gezer misin? bu devletin biz boş değiliz, peşini bırakmayız mesajlarıdır. önemli olan olay olmadan önce bombermanı bulmaktır.
bu saatten sonra olay olduktan sonra dünyayı göz altına alsalar boş. dualarımız bir daha böyle olayların yaşanmaması, kardeşin kardeşe kırdırılmaması.
bu saatten sonra olay olduktan sonra dünyayı göz altına alsalar boş. dualarımız bir daha böyle olayların yaşanmaması, kardeşin kardeşe kırdırılmaması.
daha gün bitmeden gündemi değişen güzel ülkemin insanlarına seslenişimdir. uzun uzun olanları yazıp, yazının sonuna da beddua eklemeyi bende iyi bilirim ama bunu yapmak istemiyorum.
sabahında akşamında ölüm olan, yirmi dört saatin yirmi dördünde de siyasetçilerin birbirlerine ettikleri tehditleri izlediğimiz bir gündemimiz oldu.
Hangi sorunu çözüyoruz? Mesela siyasetçiler sürekli kendi iktidarlarını savunuyorlar ama kadına şiddet çözüldü mü? Asgari ücret diye yanım yanım yanan halkımın olanlar umrunda mı? Yeter ki maaşımız artsın bize hükumet fark etmez mantığınız bizi bu hallere düşürmedi mi? 1 ABD dolarının 3 lira olduğunu bilmem kaç yetişkin hatırlıyor. Yani zengin daha zengin fakir daha fakir demek oluyor bu. 1 ABD dolarının şu an ki enflasyona göre 1.2 olduğu yıllar da dönemin başbakanına gazeteler hakaretler savuruyordu, hadi şimdi yine yapsınlar yapabilirler mi? Bağımsız gazete kaldı mı gençler?
konuyu gazeteye getiriyorum ki bu sabah yapılanı da hatırlayasınız diye. yazıyı yarıda bırakıyorum geri kalanını siz tamamlarsınız zaten.
ama şunu çok içten soruyorum hacı şimdi ne olacak? Bilen varsa bize de söylesin.
sabahında akşamında ölüm olan, yirmi dört saatin yirmi dördünde de siyasetçilerin birbirlerine ettikleri tehditleri izlediğimiz bir gündemimiz oldu.
Hangi sorunu çözüyoruz? Mesela siyasetçiler sürekli kendi iktidarlarını savunuyorlar ama kadına şiddet çözüldü mü? Asgari ücret diye yanım yanım yanan halkımın olanlar umrunda mı? Yeter ki maaşımız artsın bize hükumet fark etmez mantığınız bizi bu hallere düşürmedi mi? 1 ABD dolarının 3 lira olduğunu bilmem kaç yetişkin hatırlıyor. Yani zengin daha zengin fakir daha fakir demek oluyor bu. 1 ABD dolarının şu an ki enflasyona göre 1.2 olduğu yıllar da dönemin başbakanına gazeteler hakaretler savuruyordu, hadi şimdi yine yapsınlar yapabilirler mi? Bağımsız gazete kaldı mı gençler?
konuyu gazeteye getiriyorum ki bu sabah yapılanı da hatırlayasınız diye. yazıyı yarıda bırakıyorum geri kalanını siz tamamlarsınız zaten.
ama şunu çok içten soruyorum hacı şimdi ne olacak? Bilen varsa bize de söylesin.
sen su dokuna yönel.