bugün
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- yazarların imza parfümleri3
- dil2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- kolu kıllı kız4
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- bir insanı sevmek2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- düşün ki o bunu okuyor17
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- pakistan3
- nevşehir üzümü2
- hindistan3
- azerbaycan2
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- velvet13
- fas6
- guyana4
- sözlük kızlarının vücutları15
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yaşamak üzerine2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- aşure günü3
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- moğolistan2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- hızlı para kazanmanın yolları4
- anın fotoğrafı2
- kemal kılıçdaroğlu18
- cezayir2
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- bir insana inanmak2
daha gün bitmeden gündemi değişen güzel ülkemin insanlarına seslenişimdir. uzun uzun olanları yazıp, yazının sonuna da beddua eklemeyi bende iyi bilirim ama bunu yapmak istemiyorum.
sabahında akşamında ölüm olan, yirmi dört saatin yirmi dördünde de siyasetçilerin birbirlerine ettikleri tehditleri izlediğimiz bir gündemimiz oldu.
Hangi sorunu çözüyoruz? Mesela siyasetçiler sürekli kendi iktidarlarını savunuyorlar ama kadına şiddet çözüldü mü? Asgari ücret diye yanım yanım yanan halkımın olanlar umrunda mı? Yeter ki maaşımız artsın bize hükumet fark etmez mantığınız bizi bu hallere düşürmedi mi? 1 ABD dolarının 3 lira olduğunu bilmem kaç yetişkin hatırlıyor. Yani zengin daha zengin fakir daha fakir demek oluyor bu. 1 ABD dolarının şu an ki enflasyona göre 1.2 olduğu yıllar da dönemin başbakanına gazeteler hakaretler savuruyordu, hadi şimdi yine yapsınlar yapabilirler mi? Bağımsız gazete kaldı mı gençler?
konuyu gazeteye getiriyorum ki bu sabah yapılanı da hatırlayasınız diye. yazıyı yarıda bırakıyorum geri kalanını siz tamamlarsınız zaten.
ama şunu çok içten soruyorum hacı şimdi ne olacak? Bilen varsa bize de söylesin.
sabahında akşamında ölüm olan, yirmi dört saatin yirmi dördünde de siyasetçilerin birbirlerine ettikleri tehditleri izlediğimiz bir gündemimiz oldu.
Hangi sorunu çözüyoruz? Mesela siyasetçiler sürekli kendi iktidarlarını savunuyorlar ama kadına şiddet çözüldü mü? Asgari ücret diye yanım yanım yanan halkımın olanlar umrunda mı? Yeter ki maaşımız artsın bize hükumet fark etmez mantığınız bizi bu hallere düşürmedi mi? 1 ABD dolarının 3 lira olduğunu bilmem kaç yetişkin hatırlıyor. Yani zengin daha zengin fakir daha fakir demek oluyor bu. 1 ABD dolarının şu an ki enflasyona göre 1.2 olduğu yıllar da dönemin başbakanına gazeteler hakaretler savuruyordu, hadi şimdi yine yapsınlar yapabilirler mi? Bağımsız gazete kaldı mı gençler?
konuyu gazeteye getiriyorum ki bu sabah yapılanı da hatırlayasınız diye. yazıyı yarıda bırakıyorum geri kalanını siz tamamlarsınız zaten.
ama şunu çok içten soruyorum hacı şimdi ne olacak? Bilen varsa bize de söylesin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar