bugün

2016 ygs sonuçlarının açıklanması

Bu seneki yaptigim netleri gecen sene yapsaydim daha iyi bi yere girebiliyormusum bunu farkettim.bi yandan da okulumdan memnun oldugum icin lan iyi ki bi daha hazirlanmamisim diyebiliyorum.oylesine girilen bi sinavda nasil bi cikmaz bu(!)

Kader biraz da bu gencler

97 neslinin hakkini yedin ösym.devlet okullari tek basina ise yariyor dedin guya..
© copyright 2005 - 2026