bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz3
- yugoslavya kızları4
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- hayatını kaybetmek3
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- angie abdalla2
- tamar tanrıyar5
- dişarıya şortla çıkmak2
- deniz baykal7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- makarnaya sarımsak girer mi3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- göte giren şemsiye4
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- kadir inanır'ın vefatı7
- ciguli kral7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- frt2
- saraca finch house7
- king is back3
- kitap alıntıları2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
pazar günleri kanal d de sabahın köründe yayınlanan garip isimli şaka programı.
"aniden, pat diye, ansızın" anlamlarına gelen kelime.
Ben olsam piyasaya 10000 tane buzdolabını sürerim.
Millet bi şaşırır, bu kadar buzdolabını nasıl buldu diye? Daha millet ne olduğunu anlamadan 10000 daha sürerim piyasaya, şöyle bir kalırlar.
Olmaz mı?
Millet bi şaşırır, bu kadar buzdolabını nasıl buldu diye? Daha millet ne olduğunu anlamadan 10000 daha sürerim piyasaya, şöyle bir kalırlar.
Olmaz mı?
samimi kelime.
'Şakkadanak' Necmettin Batırel'e Göre Enflasyonun Bir Numaralı Sorumlusu Özgür Demirtaş...
görsel
Türkiye gazetesi yazarı Batırel, bugünkü 'Körle yatan şaşı kalkar!' başlıklı yazısında ülke ekonomisi ile ilgili pembe bir tablo çizdikten sonra yüksek enflasyonun sorumlusunun 'bazı finans profesörleri' olduğunu ileri sürdü.
isim vermeden Özgür Demirtaş'ı işaret eden Batırel, şunları yazdı:
“Bugün, içinde bulunduğumuz yüksek enflasyonun 1 numaralı sorumlusu kamuoyunda bazı finans profesörü olarak bilinen yıkıcılardır. Bunlar sürekli Türk lirasının ve Türk ekonomisinin aleyhinde yıllarca yorum ve görüş yayınlayarak halkı zehirlediler. Vatandaş bunları adam zannetti, korktu, elinde ne varsa yoksa dövize çevirdi, kendini garantiye aldığını zannetti. Oysa farkında olmadan enflasyon canavarını besledi, büyüttü şimdi herkesi yiyor. Bu köşede Türk’ün Türk’ten başta dostu yoktur, kendi paranıza güvenin onu yıkmayın diye söylemekten dilimde tüy bitti. Dinletemedim. Bugün bankalarda hâlâ 138 milyar dolar tutuyorlar. Kurlar yükseldi, TL eridi. Peki kim kazandı? Türkiye düşmanları... Utanmadan hükûmete suç buluyorlar. Hâlbuki bu para TL olarak kalsaydı, bugün ne kur baskısı olacak, ne de fiyatlar tavana çıkacaktı. Yatırımlar patlayacak, cari açık ve enflasyonun yerinde yeller esecekti... Gerçek suçlular ellerini kollarını sallaya sallaya dolaşıyor, hâlâ ahkâm kesiyor. Bu dünyada rahat etmek istiyorsan kardeşim dostunu düşmanını bileceksin. Körle yatarsan şaşı kalkarsın.”
görsel
Türkiye gazetesi yazarı Batırel, bugünkü 'Körle yatan şaşı kalkar!' başlıklı yazısında ülke ekonomisi ile ilgili pembe bir tablo çizdikten sonra yüksek enflasyonun sorumlusunun 'bazı finans profesörleri' olduğunu ileri sürdü.
isim vermeden Özgür Demirtaş'ı işaret eden Batırel, şunları yazdı:
“Bugün, içinde bulunduğumuz yüksek enflasyonun 1 numaralı sorumlusu kamuoyunda bazı finans profesörü olarak bilinen yıkıcılardır. Bunlar sürekli Türk lirasının ve Türk ekonomisinin aleyhinde yıllarca yorum ve görüş yayınlayarak halkı zehirlediler. Vatandaş bunları adam zannetti, korktu, elinde ne varsa yoksa dövize çevirdi, kendini garantiye aldığını zannetti. Oysa farkında olmadan enflasyon canavarını besledi, büyüttü şimdi herkesi yiyor. Bu köşede Türk’ün Türk’ten başta dostu yoktur, kendi paranıza güvenin onu yıkmayın diye söylemekten dilimde tüy bitti. Dinletemedim. Bugün bankalarda hâlâ 138 milyar dolar tutuyorlar. Kurlar yükseldi, TL eridi. Peki kim kazandı? Türkiye düşmanları... Utanmadan hükûmete suç buluyorlar. Hâlbuki bu para TL olarak kalsaydı, bugün ne kur baskısı olacak, ne de fiyatlar tavana çıkacaktı. Yatırımlar patlayacak, cari açık ve enflasyonun yerinde yeller esecekti... Gerçek suçlular ellerini kollarını sallaya sallaya dolaşıyor, hâlâ ahkâm kesiyor. Bu dünyada rahat etmek istiyorsan kardeşim dostunu düşmanını bileceksin. Körle yatarsan şaşı kalkarsın.”
Ak partili zekası...
Ama kent uzlaşısı…
Her akpli biraz ekonomisttir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar