bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle19
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- sol tarafın inzal olması3
- park etmek sanatı4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- kulak arkasını keselemek3
- bugün de meme atan olmaması8
- babalar günü hediyesi2
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- paris te son tango4
- kız ismet2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- netflix yasaklanmalıdır4
- karaağaç ev fiyatları2
- pazar günü aktiviteleri3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- cuckold erkek5
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- olduğundan genç göstermek9
- benim kemiklerim iri2
Pop Cap games firmasına ait olan oyundur. loop efektli müzikleri ile kişiye keyifli anlar icra ettirir. ilerlemeli oyunumuz zumada ana karakterimiz kurbağa hayvanı ile mouseyi dairesel olarak hareket ettirerek renkli topları vurarak dejarj olur, rahatlarız. güzel oyundur.
http://www.popcapgames.com adresinden indirilmesi şiddetle tavsiye edilir.
http://www.popcapgames.com adresinden indirilmesi şiddetle tavsiye edilir.
Kendisi 2 sene önce hayatıma girmiş, henüz çıkma yönünde bir arzu göstermemiştir. Zuma maceramı kısaca özetleyecek olursak;
Annem- bana şöyle güzel bir oyun bulsanıza, basit bir şey olsun, mouse ile oynayabileyim..
2 ay kadar sonra- hmm bu oyun güzel birşeye benziyor, bir bakalım
3 saat sonra- ne güzel oyunmuş, oynar annem bunu
bundan sonraki üç ay boyunca zuma hakkındaki hislerim şu şekildedir:
- ya bu ace score ne acaba, ace diye bir adam mı varmış? Ne manyak tipmiş bu, bu süreler aşılamaz ki..
- yok ben 8-4ü geçemeyeceğim. imkanı yok, zaten geçilmesin diye yapmışlardır.
- insan bir hafta aynı bölümde kalır mu yahu, en iyisi gauntlet deneyeyim.
- hmm güzelmiş bu, elim hızlanır.. aa gri toplar varmış, kaçıncı bölümde çıkıyor bunlar acaba?
- bu mor topların dili neden dışarıda böyle, benimle dalga geçer gibi.. patlayın ulen hepiniz! Pat pat pat.. nihahhahaha
- eh hızlandım iyice, normal oyuna devam edeyim.. ace de o kadar hızlı değilmiş ya, neyse.
- 9 için son oyun demiş ama sonuna da soru işareti koymuş. Kesin kandırıyor beni bu. Yemezler..
- tamam kesin kararımı verdim, 9 geçilemez. Bu kurbağa da ne biçim çıkarıyor topları ağzından. Kusar gibi, iğrenç.. zaten tek söylediği şey ribbit, salak hayvan!
- gauntlet'te hepsini sun god yapacağım işte, belki bir şeyler olur.
- eveeet, 9 da bitti.. biliyordum yeni tapınak çıkacağını, kandıramadınız beni köftehorlar!
- 12 geçilemez olabilir mi? Yoksa Yine mi lafımı yiyeceğim?
- biraz daha gauntlet, gauntlet, gauntlet...
- peh, ace de ne yavaş adammış, 1 dk bindiriyorum buna ben.
- yok bu iş böyle olmayacak, en baştan başlayıp biraz can biriktirmeliyim.
- işte, işte, işte, işte!!! Patlattım hepinizi adi toplar. Sun god'ım ben artık, efendinizim, tanrılarla dans edeceğim göklerde. Oleyyyy!
Buraya kadar bir durum yok, her oyunda olur. Fakat zumada hikaye böyle bitmedi. Oyunu anneme vermiştim, daha sonra kuzenimin bilgisayara da yükledim. Üç hırslı bünye 'zumanın efendisi' mevkisi için yarışmaya başladık..
Annem- heheyt 2.300.000 high score yaptım, önümde diz çokün adiler!
Kardeşim- selam zumaic manyak, nasılsın?
ben- iyiyim canım, bir çay koysana bana, kalkamam şimdi.
Ben- hrrr hrr, 12-6da öldüm gene, al baştan şimdi..
Kuzen- asıl puan gaptan geliyor bence, o vurduğumuz paralar kadar veriyor.
Ben- bence chain daha iyi, düşün 20 chainle level atlıyorsun
Annem- şu bonuslardan en güzeli slowdown, kek gibi kalıyor toplar hi hi hi..
Ben*- yaşlı anacım 2.800.000 high score, senin devrin bitti artık. Hihohaho
Annem- vay adi, geçiyorum zuma başına şimdi!
Kuzen- 3.600.000!! son noktayı koydum millet!
Bu olay olalı birkaç ay oluyor, hala kıramadık kuzenimin rekorunu. Ve hala oynuyoruz.. bu arada annem 3 milyon küsür yaparak ikinci oldu; bendeniz ise oyunu bulan ve ilk başlayan kişi olarak sonunculuğu kazık çakmış vaziyetteyim. gerçi şu son oyun çok şey vaadediyor, eğer ölmezsem, belki...
Annem- bana şöyle güzel bir oyun bulsanıza, basit bir şey olsun, mouse ile oynayabileyim..
2 ay kadar sonra- hmm bu oyun güzel birşeye benziyor, bir bakalım
3 saat sonra- ne güzel oyunmuş, oynar annem bunu
bundan sonraki üç ay boyunca zuma hakkındaki hislerim şu şekildedir:
- ya bu ace score ne acaba, ace diye bir adam mı varmış? Ne manyak tipmiş bu, bu süreler aşılamaz ki..
- yok ben 8-4ü geçemeyeceğim. imkanı yok, zaten geçilmesin diye yapmışlardır.
- insan bir hafta aynı bölümde kalır mu yahu, en iyisi gauntlet deneyeyim.
- hmm güzelmiş bu, elim hızlanır.. aa gri toplar varmış, kaçıncı bölümde çıkıyor bunlar acaba?
- bu mor topların dili neden dışarıda böyle, benimle dalga geçer gibi.. patlayın ulen hepiniz! Pat pat pat.. nihahhahaha
- eh hızlandım iyice, normal oyuna devam edeyim.. ace de o kadar hızlı değilmiş ya, neyse.
- 9 için son oyun demiş ama sonuna da soru işareti koymuş. Kesin kandırıyor beni bu. Yemezler..
- tamam kesin kararımı verdim, 9 geçilemez. Bu kurbağa da ne biçim çıkarıyor topları ağzından. Kusar gibi, iğrenç.. zaten tek söylediği şey ribbit, salak hayvan!
- gauntlet'te hepsini sun god yapacağım işte, belki bir şeyler olur.
- eveeet, 9 da bitti.. biliyordum yeni tapınak çıkacağını, kandıramadınız beni köftehorlar!
- 12 geçilemez olabilir mi? Yoksa Yine mi lafımı yiyeceğim?
- biraz daha gauntlet, gauntlet, gauntlet...
- peh, ace de ne yavaş adammış, 1 dk bindiriyorum buna ben.
- yok bu iş böyle olmayacak, en baştan başlayıp biraz can biriktirmeliyim.
- işte, işte, işte, işte!!! Patlattım hepinizi adi toplar. Sun god'ım ben artık, efendinizim, tanrılarla dans edeceğim göklerde. Oleyyyy!
Buraya kadar bir durum yok, her oyunda olur. Fakat zumada hikaye böyle bitmedi. Oyunu anneme vermiştim, daha sonra kuzenimin bilgisayara da yükledim. Üç hırslı bünye 'zumanın efendisi' mevkisi için yarışmaya başladık..
Annem- heheyt 2.300.000 high score yaptım, önümde diz çokün adiler!
Kardeşim- selam zumaic manyak, nasılsın?
ben- iyiyim canım, bir çay koysana bana, kalkamam şimdi.
Ben- hrrr hrr, 12-6da öldüm gene, al baştan şimdi..
Kuzen- asıl puan gaptan geliyor bence, o vurduğumuz paralar kadar veriyor.
Ben- bence chain daha iyi, düşün 20 chainle level atlıyorsun
Annem- şu bonuslardan en güzeli slowdown, kek gibi kalıyor toplar hi hi hi..
Ben*- yaşlı anacım 2.800.000 high score, senin devrin bitti artık. Hihohaho
Annem- vay adi, geçiyorum zuma başına şimdi!
Kuzen- 3.600.000!! son noktayı koydum millet!
Bu olay olalı birkaç ay oluyor, hala kıramadık kuzenimin rekorunu. Ve hala oynuyoruz.. bu arada annem 3 milyon küsür yaparak ikinci oldu; bendeniz ise oyunu bulan ve ilk başlayan kişi olarak sonunculuğu kazık çakmış vaziyetteyim. gerçi şu son oyun çok şey vaadediyor, eğer ölmezsem, belki...
(bkz: sibusiso zuma)
bu adam niye daha iyi takımlarda oynamıyor dedirten futbolcu gercekten cok hızlı ve cok atletiktir.
"bi bakayım nası bişeymiş" diye bilgisayara kurulur. daha sonra "bir bölüm daha geçeyim, bi tane daha geçeyim" diyerek 4 saat sonra göz kızarıklığı nedeniyle oyunun başından kalkılır.
(bkz: zuma deluxe)
pumanın kolpalarından biri.
pis bir bagımlılık. gece saat ucte bile oynadıgımı hatırlarım. gulerken aglarken bile oynar insan. dava ediyorum.
12'ci kademesini 1 haftadır bitiremediğim oyun.
ömür törpüsü bir oyundur. Hiç bulaşmayın derim.
başağrısı ve göz bozukluğu yapan oyun...
öğle aralarımın vazgeçilmez öldürücüsü.
--spoiler--
Garsonları ukala, fiyatları uçmuş (kişi başı minimum 40 Pound), Londra'nın en gözde mekânlarından olan Zuma, suşinin en iyi yapıldığı, Japon mutfak trendlerini ve geleneklerini tam anlamıyla yaşayabileceğiniz, ultra şık ve popüler bir restoran. Buraya gelenler de şehrin en gözde bekâr gençleri. Hatta restoranın kurucularından olan Hintli zengin, Semiramis Pekkan'ın eski eşi Gulu Lalvani'nin ilk eşinden olan kızı Divia Lalvani, geçen yıl Pukhet Adası'nda evlendiği Joel Cadbury ile bu restoranda tanıştı. 2001 yılında açılan ve Rainer Becker'ın şefi olduğu Zuma'dan bugüne kadar kimler gelip geçmedi ki? Ünlü yıldız Gwyneth Paltrow, 34'üncü doğum gününü arkadaşlarıyla burada kutladı. Beyonce ve John Travolta, bu restoranı çok seviyor. Zuma'nın favori yemekleri arasında, wasabi mayoneziyle sunulan yengeç, susam yağına batırılmış, yeşil çay ve barbekü sosla tatlandırılmış ızgara tavuk dilimleri ve jalapeno sosunda marine edilmiş organik domuz eti var. Chelsea bölgesindeki ve Harrod's mağazasının arkasındaki bu restoranın Türkiye ortağı Doors Group. Restoran, Ortaköy Radisson Sas Oteli'nin terasında.
--spoiler--
Garsonları ukala, fiyatları uçmuş (kişi başı minimum 40 Pound), Londra'nın en gözde mekânlarından olan Zuma, suşinin en iyi yapıldığı, Japon mutfak trendlerini ve geleneklerini tam anlamıyla yaşayabileceğiniz, ultra şık ve popüler bir restoran. Buraya gelenler de şehrin en gözde bekâr gençleri. Hatta restoranın kurucularından olan Hintli zengin, Semiramis Pekkan'ın eski eşi Gulu Lalvani'nin ilk eşinden olan kızı Divia Lalvani, geçen yıl Pukhet Adası'nda evlendiği Joel Cadbury ile bu restoranda tanıştı. 2001 yılında açılan ve Rainer Becker'ın şefi olduğu Zuma'dan bugüne kadar kimler gelip geçmedi ki? Ünlü yıldız Gwyneth Paltrow, 34'üncü doğum gününü arkadaşlarıyla burada kutladı. Beyonce ve John Travolta, bu restoranı çok seviyor. Zuma'nın favori yemekleri arasında, wasabi mayoneziyle sunulan yengeç, susam yağına batırılmış, yeşil çay ve barbekü sosla tatlandırılmış ızgara tavuk dilimleri ve jalapeno sosunda marine edilmiş organik domuz eti var. Chelsea bölgesindeki ve Harrod's mağazasının arkasındaki bu restoranın Türkiye ortağı Doors Group. Restoran, Ortaköy Radisson Sas Oteli'nin terasında.
--spoiler--
oynamaya başladıktan sonra insanın rüyalarına giren, her şeyi renkli toplar ve çirkin bir kurbağa olarak görmeye neden olan, o sinir bozucu müziği kulaklardan bir türlü silinemeyen, kabir azabını dünyada yaşatan oyun.
annemden 2sene önce aldığım hala onun rekorlarını kırmaya çalıştığım, ve kubağasının rengini değiştirerek yeşil yaptığım oyundur.*
londra'nın meşhur japon restoranı.
3. şubesi istanbul'dadır.
paranız varsa gidin, yoksa hiç yanaşmayın.
3. şubesi istanbul'dadır.
paranız varsa gidin, yoksa hiç yanaşmayın.
kendisiyle tanışmamı sağlayan hatunla birlikte defolmuş oyundur. güzeldir lakin artık bi yerden sonra ağzından top fırlatan kurbaa görmekten dolayı doktorluk olmaya başlıyor insan. evlerden uzak diyorum.
istanbul şubesi ortaköylde bulunan, yemekleri güzel bir japon restaurantı. mekan özellikle yaz aylarında, dışarıda oturulurken bir hayli keyifli olmakla birlikte fiyatlar biraz tuzlu.
+ cocugum kalk bilgisayarın basından zuma oynayacam.
- anne daha yeni oturdum, az evvel kalktın ya basından!
+ aaa hadi bak 12. kısımda kaldım, dayın bitirdi ya!
- hönk??!
+ hadi hadiii
- offf tamam!!
( oturum kapatılır, entrylere kısa oldugunu umdugun bi ara verilir, o arada kapı calar)
* naber nesspel
- iyidir dayı
* iyi iyi..
- dayı nereye
* zumanın basına, dün aksam bitti yine, bastan baslıcam, en son 8 canla bitirdim bakalım bu sefer noolcak.
- anne, dayı siz manyak mısınız!!! rahat bırakın bilgisayarı isim var!!
*
- anne daha yeni oturdum, az evvel kalktın ya basından!
+ aaa hadi bak 12. kısımda kaldım, dayın bitirdi ya!
- hönk??!
+ hadi hadiii
- offf tamam!!
( oturum kapatılır, entrylere kısa oldugunu umdugun bi ara verilir, o arada kapı calar)
* naber nesspel
- iyidir dayı
* iyi iyi..
- dayı nereye
* zumanın basına, dün aksam bitti yine, bastan baslıcam, en son 8 canla bitirdim bakalım bu sefer noolcak.
- anne, dayı siz manyak mısınız!!! rahat bırakın bilgisayarı isim var!!
*
inanılmaz bir şekilde gözleri yorduğu gibi çokta zevk veren bir oyundur. şiddetle tavsiye edilirken yan etkisinin bağışıklık yaptığını belirtmek bir borç bilinir.
bağımlılık yapma özelliği bulunan bir oyun. cep telefonunda iyi gitmektedir.
yaz sporudur hehehe. şöyle ki kışın eller üşüdüğü için fare hakimiyeti iyi olmaz.
düdüt: 3'ün 1'i, 3'ün 3'ü derken 4'dün 2'sine kadar geldim. sonunu çok merak ediyorum ve arada etrafımda renkli toplar gördüğüme yemin edebilirim.
düdüt: 3'ün 1'i, 3'ün 3'ü derken 4'dün 2'sine kadar geldim. sonunu çok merak ediyorum ve arada etrafımda renkli toplar gördüğüme yemin edebilirim.
zuma's revenge adı altında ikincisi çıkmış küçük fakat zevkli popcap games oyunlarından biri.
ilk oyuna göre daha kolay yapmışlar. ilk oyunda oldukça zorlanan ben ikinci oyunu çok kasmadan bitirdim.
ilk oyuna göre daha kolay yapmışlar. ilk oyunda oldukça zorlanan ben ikinci oyunu çok kasmadan bitirdim.
Dokuz bölümü bitirdikten sonra 10-11-12. bölümleri açılan, eğer onları da bitirmeyi başarırsanız 13-1 numaralı son bölümü açılan ve süper bağımlılık yapan oyun, başlarken iki kere düşünmenizi öneririm.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar