bugün

On birinci nesil yazar. Hayırlı cumalar dilerim kendisine.
iyi yazmalar.
Yaaa poncik seni yerim.
Ya siz utanmadan ben yokken oralarda napiyosunuz?
Badem mi o?
Saka yApiyosunuz hemen arayın beni
Yaz gelir içimi sarar aynı telaslar.. kim bilir belki de bir aşk baslar...

Pamss gel dedikodu yapalım yaa. Çok tatliyim bu aralar.

Sen de mi?
Sen de.
Pams.
Bi gün bi mektup yazcam "Siz bu satırları okurken ben cok uzaklarda olacağım" diye.

Hazır ol. Ben hazırım biraz.
Ben de bi gün bi mektup yazacam
Siz bu satırları okurken ben hala olduğum yerde olacam diye.
Hazır ol. Ben baya baya hazırım.
Sen miydin sevdiğimi çalan?
© copyright 2005 - 2026