bugün

her başlığa entry girmiş galiba, hevesli gördüm kendisini.
(bkz: işte bunlar hep troll özentisi)
sanırım nabız ölçmede bazı sorunlar yaşayan yazar zira genelin lcw hakkında görüşleri olumsuz olmasına rağmen lcw ile ilgili girdisinde(#16901779) işi abartıp tepki çekmiş. yeni olmasından kaynaklandığını düşünüyorum, herkes gibi alışacaktır.
vatanini i phone u kadar seven yazar.
dokuzuncu nesil silik. rüzgar gibi geçti*.
uçup gitmiştir buralardan.
(bkz: böyle kollarımı açaydım gitme diyeydim)

yok lan ne açıcam. lcw den giyinenlerle aynı ülkede yaşamak. başlığa bak amk. açacağın başlığı...

tanım: ışık hızından daha hızlı şekilde silik yemiş eski troll.
matrit yazarak tarihe geçmiş zeka küpü.*
allahtan mardin yazmadı!
uçuşu hayırlı olsun!
© copyright 2005 - 2026