bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- öldükten sonra bana ne olacak3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- cilveli dişi yazar botu2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- ellerim bos gonlum hos2
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- düşün ki o bunu okuyor16
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- kemalist dünya24
- çift katlı otobüs3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- true'nun çaylak olması16
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
zanguldak anadolu lisesi'nin öğrenci halk arasındaki deyimi.
(bkz: zall)
osmanlıca neşeli olma.
dönemin zonguldaktaki tek anadolu lisesi seçkin öğrencilerin okuduğu bir okul.1986 yılında prefabrik binalarda kurulan bu güzide okulumuz 1995' te yeni modern binasına kavuşmuştur..
bazı sınflarının denize baktığı, yazılılarda soruların hiçbirini bilemediğimde "salla ya, deniz, güneş, ağaçlar" diye hayallere dalarak bu deniz manzarasından faydalandığım, 7 yılımı koridorlarında, sıralarında geçirdiğim, hala zonguldak'tayken ziyaret ettiğim biricik okulum.
Her ne kadar sayısal öğrencileri için derslerden illallah denilse de 'özellikle fizik' Zonguldak'ın gözdesi ve vazgeçilmezidir en azından benim için.
ortamı şu an okuduğum ünv.'e göre çok çok daha güzel olan okul.orda geçirdiğim 7 seneden de zevk aldığım yer.tekrar çağırsalar koşa koşa giderim..
herkezin genelde fen lisesinin karsisinda dedigi, aslinda fen lisesinden once yapilan, sevilesi, okunasi, hergun gidilesi okul... hersene catisi ucan ama nedense biz 90lilar doneminden itibaren catisi saglamlastirilmis ama bu kistaki firtinaya dayanamamis spor salonuna sahip okul. (bkz: home sweet home)
mezun olan insanların çok büyük bir kısmının, okuduğu üniversiteye tercih edeceği okul. zorunlu eğitimin 8 yıla çıkarılmasından önce giriş yapanların 7 sene boyunca okudukları ve ayrıldıktan sonra "vaayy bee" tepkilerini verdikleri sevilesi ve unutulması zor okul...
(bkz: ağlamak istiyorum)
(bkz: ağlamak istiyorum)
denizi görmeme engel olan fen lisesi olmasa karşısında süper bir deniz manzarası olacak olan okulumdur. anlaşıldığı üzere tam karşısında fen lisesi vardır. bir sayısal öğrencisi olarak koymaktadır insana.*
en rahat okuldur, eğlencelidir. ancak çabuk disipline gönderirler.
duvarına "dikkat hasan var" yazısını yazdığım okuldur.
spor salonu yıkılmak üzere olan, öğrencilerini bu yaz kapalı spor salonu yapıcaz diyerek kandıran okuldur.
(bkz: hasan koca)
(bkz: hasan koca)
Hasan Koca'sı , Hayati hocası , ögrencisi ve ögretmenleriyle her şeye rağmen bir duran insan topluluğunun eğitim barınağıdır. Eğitimin kalitesini söylemeden geçemem , çok iyidir.
(bkz: çelikel kadar olamam)
doğru kullanırsan çok iyi yerlere gelebileceğin okuldur. eski okulumdur.
7 sene okuduğum okuldur.bizim zamanımızda kantin spor salonun alt 2 alt katındaydı. geçen yıllarda uğradığımda ise o blok tamamen kapatılmış. ilginç. Zonguldağın en hırçın çocukları nedense burada toplanmıştık. özellikle çarşıya yürüyerek inmek ve şidilerde inşaat yapılmış kefeli'de okuldan kaçıp değişik faaliyetlerde bulunmak hayli güzeldi. üstelik bizim ilk zamanımızda hasan hoca müdür bile değildi...
4 sene okuduğum okuldur. Lisenin ilk iki yılı disiplinli geçen fakat son iki yılda iyice çığıran çıkan bir okul omakla beraber doğru kullanılırsa çok iyi yerlere gelinir. Eğr doğru kullanılmazsa hepten kişiliğinizi bozabilir.
Çok eğlenceli yıllar yaşadığım, müdür yardımcısı odasından Çıkamadığım okulum. Uzun adı Zonguldak Atatürk Anadolu Lisesidir.
(bkz: zall)
Burunda tutendir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar