bugün

Saçma sapan bir ektir efendim hiç birşeye uymaz. Artık "yor" eki değil "yo" ekidir biz türkler için. Ama bunu zaten biliyosunuz.*
Türkçenin yazıldığı gibi okunmadığının bir kanıtıdır.
konuşmalarda sonundaki "r" harfi söylenmediği için yazı diline geçerken zorluk çıkaran ektir efenim. (bkz: n oluyor ya)
en nefret ettiğim ek. inanın kullanmak o kadar kasıntı geliyor ki bana. hem gırtlak yapısına uymuyor konuşurken zorlanıyorsun, hem de çok uzun söylemeye eriniyorum. yazdığım yazılara bakınca sanki yor eki fazlalıkmış gibi gözümü acayip rahatsız ediyor.
© copyright 2005 - 2026