bugün

yor eki

en nefret ettiğim ek. inanın kullanmak o kadar kasıntı geliyor ki bana. hem gırtlak yapısına uymuyor konuşurken zorlanıyorsun, hem de çok uzun söylemeye eriniyorum. yazdığım yazılara bakınca sanki yor eki fazlalıkmış gibi gözümü acayip rahatsız ediyor.
© copyright 2005 - 2026