bugün
- manipülasyon nasil önlenir5
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- falıma bakmak isteyen var mı7
- müşriklerin esasında putlara tapmaması2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- eski uludağ sözlük ortamı7
- toplu taşıma aracı2
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- lip balm kullanan erkek6
- online yazarlar8
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- aldım kabul ettim6
- sedat pekmez18
- nofap6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- devşirmelik makamı13
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- tarot falına inanan salak8
- 0 0 75
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- ayrılığın 7 aşaması2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- su içmekten göbeğin çıkması2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- biz arap değiliz biz türk üz8
- tekerlek kaşar4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- frenkler2
- yaz aşkı bulamamak2
- 2026 dünya kupası15
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
Stan Lee ve Jack Kirby tarafindan yaratilan marvel comics evreninin süper güclü kahramanlari. 1963 Eylül'ünde X-Men #1 cikti. Sonra yillar boyunca X-Men Amerika'daki cizgi roman ve yan ürünler arasinda cok popülerlesti, bir sürü spin-off serisi cikti.
X-Men, mutantlardir, normal insanlar tarafindan sevilmezler. Bunun nedeni insanlarin X-Men'in dünyayi ele gecirmek icin süper güclerini kullandiklarini düsünmeleridir. Magneto ve Apocoloypse gibi bazi kötü niyetli X-Men bunu yapmaya calismistir da. Bu yüzden Profesör Charles Xavier (aka Professor X), ki kendisi de bir mutanttir, bir akademi acar ve genc mutantlari burada toplayip dünyayi korumalari icin egitimden gecirir.
X-Men, mutantlardir, normal insanlar tarafindan sevilmezler. Bunun nedeni insanlarin X-Men'in dünyayi ele gecirmek icin süper güclerini kullandiklarini düsünmeleridir. Magneto ve Apocoloypse gibi bazi kötü niyetli X-Men bunu yapmaya calismistir da. Bu yüzden Profesör Charles Xavier (aka Professor X), ki kendisi de bir mutanttir, bir akademi acar ve genc mutantlari burada toplayip dünyayi korumalari icin egitimden gecirir.
(bkz: Wolverine)
ünlü x-men karakterleri :
eskiler :
(bkz: Archangel)
(bkz: Gambit)
(bkz: Jean Grey)
(bkz: Magneto)
(bkz: Professor X)
(bkz: Storm)
halen faal olanlar :
(bkz: Havok)
(bkz: Iceman)
(bkz: Mystique)
(bkz: Rogue)
(bkz: Wolverine)
(bkz: Bishop)
(bkz: Cannonball)
(bkz: Marvel Girl)
(bkz: Nightcrawler)
(bkz: Psylocke)
(bkz: Colossus)
(bkz: Cyclops)
(bkz: Emma Frost)
(bkz: Shadowcat)
(bkz: Lockheed)
eskiler :
(bkz: Archangel)
(bkz: Gambit)
(bkz: Jean Grey)
(bkz: Magneto)
(bkz: Professor X)
(bkz: Storm)
halen faal olanlar :
(bkz: Havok)
(bkz: Iceman)
(bkz: Mystique)
(bkz: Rogue)
(bkz: Wolverine)
(bkz: Bishop)
(bkz: Cannonball)
(bkz: Marvel Girl)
(bkz: Nightcrawler)
(bkz: Psylocke)
(bkz: Colossus)
(bkz: Cyclops)
(bkz: Emma Frost)
(bkz: Shadowcat)
(bkz: Lockheed)
x-men bir özelligiyle dikkat ceker, henüz uluslararasi karakterler amerikan cizgi romanlarinda pek gözükmezken, x-men'de dünyanin neredeyse her tarafindan gelen karakterler yaratilmistir.
afrika, avrupa, amerika, asya ve okyanusya'nin türlü ülkelerinden gelen karakterler bulunur.
not: türk tabii ki yoktur, olsaydi bence süper olurdu. polat alemdar uygun mesela bir ekstra adam olmak icin.*
afrika, avrupa, amerika, asya ve okyanusya'nin türlü ülkelerinden gelen karakterler bulunur.
not: türk tabii ki yoktur, olsaydi bence süper olurdu. polat alemdar uygun mesela bir ekstra adam olmak icin.*
bana kalırsa dünyanın gelmiş geçmiş en iyi çizgiroman ve çizgi film serisidir...marvel comicks'in en güzide kahramanları x-man ailesinden çıkmıştır..zaten marvelin pek çok çizgifilm ve çizgiromanında karakterlerini içi içe kullanmıştır...msela x-man a örümcek adam misafir olmuş,örümcek adama da blade,wolverine,punisher falan girmiştir bazı bölümlerde..marvel böyle bir aile,ama x-man karakterleri hem sinematik hem yaratıcılık açısından bence hep dier karakterlerin ilerisindeydi..düşmanları bile çok kaliteli ve denk elemanlardı..ama spiderman'in popüleritesi altında kalmaktanda kaçamadılar..
gambit adamımdır..o kart atan eleman...çok cool,artist bişeydi zaten..şu sıralarda "gambit" adlı bi virüs geziniyor..bilginize
harika görsel efektleri olan film.
3. filmin en sonunda, tüm yazılar bittikten sonra bir kaç saniyelik bir ek sahne var. 4. filmin altyapısı oluşturulmakta sanırım. * o filmi birkaç kez seyredip de yazılar başlayınca "eveeet, film de bitti" diyip kapatmayınız. sonra * "ben o filmi kaç kez seyrettim, haberin var mı, olsa görürdüm herhalde" diye ukalalık edip, sonra da kapak türü imalı hediyeler alma ihtimali doğabilir. lüzumsuzdur. yapmayınızdır, etmeyinizdir...
****
****
marvel comics tarafından 1963 yılında yayımlanmaya başlayan mutant kahramanların çizgi romanıdır.
dünyanın her yerinde sevililerek okunan x-men, the hulk, batman, fantastic four gibi önce çizgi film sonra beyaz perdeye taşındı.
var olan hayran kitlesine sinema filmiyle nicelerini kattı.
dünyanın her yerinde sevililerek okunan x-men, the hulk, batman, fantastic four gibi önce çizgi film sonra beyaz perdeye taşındı.
var olan hayran kitlesine sinema filmiyle nicelerini kattı.
x men origins wolverine ile birlikte toplam 4 film birden ayni gun, ardarda izlenince insani mutanta ceviren film. ****
film ve çizgi filmde - özellikle çizgi film - dikkat çeken bir özellik adeta amerikanın hala mccartizm den kendini aklama çabası içinde olması.
çizgi filmde sürekli senatör kelly bir cadı avı başlatmak istemekte ve birden kendimizi gelecekte bularak cadı avının sonunda ayvayı yediğimizi görmekteyiz. işte işin garip tarafı tam da budur. cadı avı yapanlar karalanmaktadır, adeta sanki amerika yapmamıştır da mccartizm bir fantazi imiş gibi toplumsal barış yüceltilmekte ve fanatikler ve cadı avcıları saldırıya uğramaktadır. ve gelecek değiştirilmek istenmektedir; ama geleceği değiştirmeye çalışanlar zaten gelecekten buna çabalamaktadır yani aslında geçmiş değiştirilmeye çalışılmaktadır. sanki mümkünmüş gibi...
ne diyelim toplumun vicdan azabı...
çizgi filmde sürekli senatör kelly bir cadı avı başlatmak istemekte ve birden kendimizi gelecekte bularak cadı avının sonunda ayvayı yediğimizi görmekteyiz. işte işin garip tarafı tam da budur. cadı avı yapanlar karalanmaktadır, adeta sanki amerika yapmamıştır da mccartizm bir fantazi imiş gibi toplumsal barış yüceltilmekte ve fanatikler ve cadı avcıları saldırıya uğramaktadır. ve gelecek değiştirilmek istenmektedir; ama geleceği değiştirmeye çalışanlar zaten gelecekten buna çabalamaktadır yani aslında geçmiş değiştirilmeye çalışılmaktadır. sanki mümkünmüş gibi...
ne diyelim toplumun vicdan azabı...
en karizma karakter Wolverine dir. hastalığa yakalanmaz, asidir, pençeleri ona ayrı bir hava katar. diğer x men karakterleri gibi ekip ruhu yoktur onda yanlızlığı sever. canavara benzeyen mavi bir tane x men karakteriyle sıkı dosttur. storm adlı karaktere de aşıktır. ama bunu belli etmez. ukala olarak gördüğü için Cyclops a gıcıktır.
edit: canavara benzeyen mavi bir tane x men karakteri the beast'miş.
edit: canavara benzeyen mavi bir tane x men karakteri the beast'miş.
fiminden çok çizgi filmini sevdiğim ünlü çizgi roman(bkz: http://eskicizgifilmlerim.blogspot.com/)
x'in denklem sonucu ne cikacagina gore degisiklik gosterecek olan erkekler. x = ?
''Ultimate'' , ''Uncanny'' , ''Amazing'' gibi versiyonları bulunup , 300 küsür hatta belkide 500 civarı sayılarını gördüğüm Stan Lee yaratımı çizgi roman .
Marvel evreninin ''What if'' kısmında ayrı olarak X-men zombies çıkmıştır .
Tüm X-men karakterleri ölüp tekrar zombi olarak diriltilmiştir ...
Kişisel görüş: En sevdiğim karakter ''bishop'' dır .
Marvel evreninin ''What if'' kısmında ayrı olarak X-men zombies çıkmıştır .
Tüm X-men karakterleri ölüp tekrar zombi olarak diriltilmiştir ...
Kişisel görüş: En sevdiğim karakter ''bishop'' dır .
sabırsızca geçen bir bekleyiş sürecinin ardından toplamda 12gb olan 5 sezonluk çizgi filmi elde edilip, izlenilip ezberlenilip daha da bir hayran olunmuş marvel şeysi.
5 sezonu inidirildikten sonra, alt yazı kaynağının zayıf olması insanı çoook üzen ilk sezonu 1992 de çekilmiş unutulmaz çizgi film. ülkemizde bi doğru dürüst yayınlamazlardı. televizyon yöneticileri 3 bölüm ileri 5 bölüm geri dalga geçerlerdi çocuk ruhumla. ama o günlerden hissetmiştim 2000 li yıllarda internet üzerinden indirecektim, günde 1 sezon izleyecektim, huşu içinde uykuya dalacaktım pc başında. ah bi de şu alt yazı problemi olmasa, ikinci çocukluğumu yaşayacağım lan. seri eksi oy veren ipne bana alt yazı bul lan allahsız.
çok pahalı oyuncakları olan çizgi film kahramananı hep bu şerefsiz bana çocuklğumdaki zor günleri aklıma getirir maddi olanak yüzünden ailemin bana o oyuncağı alamaması sebebini hatırlatır...
first class filmi ile başlangıça aydınlık getiren, efektleri ve hikayesi iyi olan filmdir. marvel i çok sevmememe rağmen, sinamada izlenmesi gereken bir filmdir.
first class filmindeki eric karakterini bizim fatmagül dizisindeki Mustafaya benzettiğim filmdir. izlenesidir.
azazel karakterinin akıbetini merak ettiğim filmdir.
en kralları wolverine'dir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar