bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle17
- beyaz otomobil satın almak9
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- ideal sevgilinin en önemli özelliği5
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- park etmek sanatı4
- hoşgeldin pazartesi7
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- babalar günü hediyesi2
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- neredesin2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- yedi bela hüsnü deki cemal2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kız ismet2
- paris te son tango4
- sol tarafın inzal olması2
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- karaağaç ev fiyatları2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- spor sonrası pazularını öpmek2
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- cuckold erkek5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
Hayatımda gördüğüm en iğrenç en saçma en gereksiz oyundur.
Yaş ortalaması -15 olmasa oynanacak oyun aslında.
Düzeltme: Oynamıyorum.
Düzeltme: Oynamıyorum.
Oyunda bozkurt olması ve kurt vuruşu nedeniyle oynamasam da sempati duyduğum velet oyunudur.
bok gibi saçma velet oyunu.
Hayır oynasınlar falanda bu oyunu counter strike ile karşılaştırmak nedir?
Hayır oynasınlar falanda bu oyunu counter strike ile karşılaştırmak nedir?
Bir neslin Knight'ı, ama onlar bizim kadar şanslı değil.
Tam cocuklugumdaki hayalimdeki oyun o kadar askerleri dinazorlari kapiştiriyordum yillar sonra boyle bi oyun cikmişti aşık olmustum. Ulan 4 yıl sonra herkes eşitti nakitsiz asıl oyunun keyfi cikiyordu sadece elwerici si olan bir adam dagitiyordu benim oyunu birakmama yakin oyun iyice orospu olmustu herkes nakitliydi bi kac ay sonra girdim bu sefer herkese nakit li olan urunleri hediye ediyolar gecen gun arkadasim baslamis sıkıntidan onun hesabinda oynadim bu gun 20 liraya 200 liralik alisveris yapmis oyun cok keyogli geldi 37 li kombo yapip oyun bitince .
Hileli kullanicilarin ve onune gelene laf atan miniklerin ilgi duyup sabah aksam oynadigi, kurtlu ve insanli online savas oyunudur.
hayatımın oyunudur.
edit: bunda eksilicek ne buldun çok merak ettim.
edit: bunda eksilicek ne buldun çok merak ettim.
Bir online fps oyunu.
2 yıl önce hiç para yatırmadan oynuyordum ve normal maçlardan kazandığım paralarla silah alıyordum buna rağmen bütün elleri birincilikle bitirebiliyordum ancak sonra bu parayla alınan karakterler, zırhlar, kurtlar, silahlar falan artmaya başladı ve oyunu oynayan veletler de bunları hunharca satın almaya başladı. Parayı nerden buluyorlarsa artık 10 yaşında bebe ayda 200tl para yatırıyor oyuna. Neyse artık bölümlere giriyorum adamlara 2 şarjör boşaltıyorum ölmüyorlar, eskiden kurtla iki tokat atınca yatan adamların etrafında dört dönüyorum ama nafile... vur babam vur ölmüyor adamlar. En sinir olduğum şey de düşmanı görüp mermileri saydırırken gerizekalıların ateşin nerden geldiğini anlamak için aptal aptal etrafa bakınmaları ve sonra haa burdaymış diye beni görüp 2 mermide öldürmeleriydi. Oyunda denge kalmayınca ben de bıraktım.
2 yıl önce hiç para yatırmadan oynuyordum ve normal maçlardan kazandığım paralarla silah alıyordum buna rağmen bütün elleri birincilikle bitirebiliyordum ancak sonra bu parayla alınan karakterler, zırhlar, kurtlar, silahlar falan artmaya başladı ve oyunu oynayan veletler de bunları hunharca satın almaya başladı. Parayı nerden buluyorlarsa artık 10 yaşında bebe ayda 200tl para yatırıyor oyuna. Neyse artık bölümlere giriyorum adamlara 2 şarjör boşaltıyorum ölmüyorlar, eskiden kurtla iki tokat atınca yatan adamların etrafında dört dönüyorum ama nafile... vur babam vur ölmüyor adamlar. En sinir olduğum şey de düşmanı görüp mermileri saydırırken gerizekalıların ateşin nerden geldiğini anlamak için aptal aptal etrafa bakınmaları ve sonra haa burdaymış diye beni görüp 2 mermide öldürmeleriydi. Oyunda denge kalmayınca ben de bıraktım.
artık tehlikeli hale gelmiş oyun.14 15 yaşındaki çocukları tehdit edip karakterlerini alıyorlarmış.**https://www.youtube.com/watch?v=1qcbEG3gnuc
çocukların oyunudur.
Yazın oynamak eğlenceli oluyor.
coluk cocugun oynadigi boktan oyun. vs zevki yok. rutbe nakit bilmem ne. oynayanlarin %95 i 12 yas alti. nerde o knight oynayan efsanevi nesil ?
aralık 2009'da kaydoldugum en son 15 mayıs 2012'de giriş yaptıgım ortagımla 3000 liraya yakın bir para yatırdıgım bir aralar oynarken seks yaparcasına zevk aldıgım oyun.şimdilerde bebeler basmıs diye duydum.bende cocuk sayısı arttıgı için bırakmıstım zaten.albaydım sanırsam sıralamada bir aralar ilk 400'e kadar girmişti.. eskiler bilir...
Çok oyunculu online istemci MMOFPS oyundur. Türkiye'de ve diğer avrupa ülkelerinde oynanan Wolfteam kurt adamlar ve insanların savaşını konu alarak yapılmıştır.
büyük kurt ! kurt pençesi! mavi takım kazanıyor! gibi sözleri zihninize bir güzel kayıtlar uyurken bile sayıklarsınız. fena bir şekilde bağımlılık bile yapabilir.
1 sene kadar önce kısa bir süre oynamama rağmen rahatlıkla dandik diyebileceğim oyunumsu. oynanışı kötü, premium * alanın karşı konulmaz bir üstünlüğü oluyor. parayı veren düdüğü çalar hesabı. ilkokul veletleriyle uğraşmak da cabası. bak lise ergenleri demiyorum bildiğin ilkokul veletleri.
Oyunun ilk çıktığı (türkiyeye geldiği) zamanlardı. O zamanlar metin2 falan oynarken kuzenimin bilgisayarını dikizlediğim sırada bir reklam gördüm wolfteam diye. ilgimi çekti eve gidip baktım gayet güzel görünüyordu. Hemen kayıt oldum, indirdim ve ilk sıralardan bir odaya girdim. (şimdiki gibi 30 tane kanal yoktu 1 kanal vardı ve o da gece yarısı almanya serverında 2. kanal nasılsa öyleydi) oyuna girdim daha noob takılıyorum kontrollere falan bakıyorum. oyun kısa sürdü zaten ama bizim takımda bir üsteğmen vardı. Hemen resmi siteye girip baktım oyunun 1.siymiş. Sonra markete girdim nakit denen bir şey vardı. Ama şımdiki şekliyle değil yani gidip e.c + dövme gibisinden değil de silah paketleri. Upradge edilmemiş ve normal altınla(oynadıkça gelen para) alınabilecek silahların bir arada bulunduğu altın harcamak istemeyenler için hazırlanmış.
Hey gidi günler. Herkes oyuna girer eşit şartlarda kapışırdı hile yoktu küfür yoktu. Şimdiyse çocuğun teki 200TL yatırıyor siz 8 kişi girseniz hepinizi alıyor..
Hey gidi günler. Herkes oyuna girer eşit şartlarda kapışırdı hile yoktu küfür yoktu. Şimdiyse çocuğun teki 200TL yatırıyor siz 8 kişi girseniz hepinizi alıyor..
Bundan 2-3 yıl öncesine kadar gayet iyi bir oyunken, Yavaş yavaş yaşça küçük çocukların oyuna para yatırmasıyla, oyunun sahibi Joygame bu işi iyice ticarete dökmüş durumda.
bunu oynayan ülkücüleri devlet bahçeli ocak dışı bırakıyormuş. duyurulur.
insan olmaktan özellikle sakındığım oyun. kurda sıkıyoruz, ülkücü damarım acıyor.
yıldız üstüne yıldız koydum. 15' li komboyu karaktersiz yaparım.
yıldız üstüne yıldız koydum. 15' li komboyu karaktersiz yaparım.
ergen oyunu.
illuminatinin prensibinde olan ülkücülerin favori oyunudur.
bir aralar fena kafayı taktığım oyun.
şifremi unutunca bir daha da girmedim. bozulmuş diyolla.
şifremi unutunca bir daha da girmedim. bozulmuş diyolla.
2009 yılından beri oynadığım oyundur efenim. Ancak şu aralar sadece team speak üzerinden senelerce beraber olduğum insanlara bağımlı kaldığım için devam ettiğim oyundur. Hilesi bol, küfürü bol, haksız kazanç desen gırla neyse sinirlendim ben yine gidiyorum şimdi gelirim sonra.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar