bugün
- kemalist dünya17
- sözlük yazarlarının kombinleri5
- birader yazar olmak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi5
- velvet15
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- bakir erkek istiyoruz kampanyası3
- allah8
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- galatasaray lobisi9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- cik cik vs bik bik3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- egay sucukcu birader2
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- aile evinde yaşamak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 26 haziran 20264
- ona bir şey söyle9
- üniversitelerin gereksiz olması8
- devletin her şeye karışması3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- biraderilli del biraderiye2
- arda güler4
- lahmacunu elle yiyen kız20
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- atilla olgaç2
- kemalistler9
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- futbol18
- demet evgar10
- pforzheim şu an 34 derece2
her halükarda xp'nin alacağı rakebet. bill gates xp'yi boşuna geliştirmeyecektin, gayet güzeldi yani. bugün anam ağladı laptopa xp kuracağım diye ve ne oldu? kurdum uçuyorum şu anda. neymiş canım kardeşim win 7 ve vista zaman kaybıymış. söz dinle, yorma bizleri sürücülerle falan beynim sulandı bulana kadar.
edit:sony vaio 4 gb ddr3 ram 320gb intel co duo işlemci ile ağırlık hissi veren saçma sapan bir şeydir win 7.
edit:sony vaio 4 gb ddr3 ram 320gb intel co duo işlemci ile ağırlık hissi veren saçma sapan bir şeydir win 7.
özetle. winddows 7 sisteminizi kasar. xp halen optimum sonuçtur.
sıradan bir kullanıcı için kesinlikle xp'nin kazanacağı karşılaşmadır. ama görsellik olarak windows 7 daha güzel, daha hızlı kısayolları var diyen arkadaşlara saygı duymakla beraber, her güzelliğin bir bedeli var demek istiyorum. o bedel de birçok eski uygulamayı uyumsuzluk nedeniyle çalıştıramıyor olmak veya düşük ramli bir bilgisayarsa sistemin gereksiz kasılması vb şeylerdir. Bu arada tabiki windows 7'nin birçok artı özelliği vardır ama interneti facebook ve msn'den ibaret sanan çoğunluk türk insanı için bunun bir kıymeti yoktur.
kötü bir sistem mevcut ise elinizde elbet kasar. gerçekten kötü bir sistem xp yide kasar.
2012 yılında hala 1 gb ram var ise bilgisayarınızda yapacak bir şey yok, 98 kurun tekrar. sistem açılırken o efsane sesi dinlersiniz hem ne güzel.
nostalji olsun diye gittim kurdum xp yi windows 7 nin üzerine. sebebi ilk olarak xp hakkında yapılan windows 7 yi siker atar yorumlarıydı ikincisi de 7 nin desteklemediği eski bir oyun, oyunda bir halta benzemiyormuş zaten.
her neyse kurdum xp bir süre driver aradıktan sonra. klasik eski format muhabbeti; ilk 3 gün başarılı ardından kasılmalar vs. mis 3. sınıfım, kaldıki 10 yıldır pc kullanıcısıyım yani oldukça bilinçli bir kullanıcıyım sistemde ki gerilmeler kullanıcı hatası değil günahımı almayın hemen. 3 dakikada açılan bir bilgisayar kadar sinir bozucu bir şey olabilir mi bu dünya da?
tamam otur bekle diyorsun da annemin laptobunu aldım 10 saniyede açıldı önümde şak diye e tabi insan hayli bozuluyor.
bende şuanda torrenten indiriyorum tekrar windows 7 yi, zaten windows 8 çıkınca da vaio alıcam bir tane bir 4 yılda öyle giderim.
her neyse azizim uzun lafın kısası sisteminiz iyi ise dönmeyi düşünmeyin 7 ye. kaldı ki chip gibi dergilerin yaptığı testlerde windows 7 nin sistemi daha az zorladığı ortaya çıkmıştır. çok istiyorsanız benim gibi deneyin windows 7 ye geri dönüş yapıcaksınız. sebebi de sistemin habire yanıt vermemesi olacak, chorme gibi yeni tarayıcıları aksak bir şekilde işletişi olacak ve tabi ki başta söylediğim gibi geç açılması çok sinir bozucu.
2012 yılında hala 1 gb ram var ise bilgisayarınızda yapacak bir şey yok, 98 kurun tekrar. sistem açılırken o efsane sesi dinlersiniz hem ne güzel.
nostalji olsun diye gittim kurdum xp yi windows 7 nin üzerine. sebebi ilk olarak xp hakkında yapılan windows 7 yi siker atar yorumlarıydı ikincisi de 7 nin desteklemediği eski bir oyun, oyunda bir halta benzemiyormuş zaten.
her neyse kurdum xp bir süre driver aradıktan sonra. klasik eski format muhabbeti; ilk 3 gün başarılı ardından kasılmalar vs. mis 3. sınıfım, kaldıki 10 yıldır pc kullanıcısıyım yani oldukça bilinçli bir kullanıcıyım sistemde ki gerilmeler kullanıcı hatası değil günahımı almayın hemen. 3 dakikada açılan bir bilgisayar kadar sinir bozucu bir şey olabilir mi bu dünya da?
tamam otur bekle diyorsun da annemin laptobunu aldım 10 saniyede açıldı önümde şak diye e tabi insan hayli bozuluyor.
bende şuanda torrenten indiriyorum tekrar windows 7 yi, zaten windows 8 çıkınca da vaio alıcam bir tane bir 4 yılda öyle giderim.
her neyse azizim uzun lafın kısası sisteminiz iyi ise dönmeyi düşünmeyin 7 ye. kaldı ki chip gibi dergilerin yaptığı testlerde windows 7 nin sistemi daha az zorladığı ortaya çıkmıştır. çok istiyorsanız benim gibi deneyin windows 7 ye geri dönüş yapıcaksınız. sebebi de sistemin habire yanıt vermemesi olacak, chorme gibi yeni tarayıcıları aksak bir şekilde işletişi olacak ve tabi ki başta söylediğim gibi geç açılması çok sinir bozucu.
windows xp eski sevgili gibidir, sık sık özletir kendini.
windows 7 yeni sevgili gibidir, tadından yenmez.
windows 7 yeni sevgili gibidir, tadından yenmez.
tercih windows 7 dir.
Eğer bu karşılaştırma da daha az ram tükettiği için windows xp'yi seçmeyi düşünüyorsanız yanlışlardasınız demektir.
Eğer ki bilgisayarınızın özellikleri iyiyse tabi ki 7 kullanınız 7 nin avantajları daha çoktur ama bilgisayarınız düşükse xp ye mahkümsunuz demektir.
aslen windows 5.1 vs windows 6.1 dir..
karşılatırılması bile yanlış olan işletim sistemleri.windows 7 her zaman hızlıdır.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar