bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- herzevekil'in biraz şey olması3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı2
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- allah9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- duş almak2
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- adana kızları2
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- sigmund freud'un koltuğu4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- amerika birleşik devletleri7
- 26 haziran 20264
- türkiye9
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- kemalistler9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- ona bir şey söyle9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
kötü bir sistem mevcut ise elinizde elbet kasar. gerçekten kötü bir sistem xp yide kasar.
2012 yılında hala 1 gb ram var ise bilgisayarınızda yapacak bir şey yok, 98 kurun tekrar. sistem açılırken o efsane sesi dinlersiniz hem ne güzel.
nostalji olsun diye gittim kurdum xp yi windows 7 nin üzerine. sebebi ilk olarak xp hakkında yapılan windows 7 yi siker atar yorumlarıydı ikincisi de 7 nin desteklemediği eski bir oyun, oyunda bir halta benzemiyormuş zaten.
her neyse kurdum xp bir süre driver aradıktan sonra. klasik eski format muhabbeti; ilk 3 gün başarılı ardından kasılmalar vs. mis 3. sınıfım, kaldıki 10 yıldır pc kullanıcısıyım yani oldukça bilinçli bir kullanıcıyım sistemde ki gerilmeler kullanıcı hatası değil günahımı almayın hemen. 3 dakikada açılan bir bilgisayar kadar sinir bozucu bir şey olabilir mi bu dünya da?
tamam otur bekle diyorsun da annemin laptobunu aldım 10 saniyede açıldı önümde şak diye e tabi insan hayli bozuluyor.
bende şuanda torrenten indiriyorum tekrar windows 7 yi, zaten windows 8 çıkınca da vaio alıcam bir tane bir 4 yılda öyle giderim.
her neyse azizim uzun lafın kısası sisteminiz iyi ise dönmeyi düşünmeyin 7 ye. kaldı ki chip gibi dergilerin yaptığı testlerde windows 7 nin sistemi daha az zorladığı ortaya çıkmıştır. çok istiyorsanız benim gibi deneyin windows 7 ye geri dönüş yapıcaksınız. sebebi de sistemin habire yanıt vermemesi olacak, chorme gibi yeni tarayıcıları aksak bir şekilde işletişi olacak ve tabi ki başta söylediğim gibi geç açılması çok sinir bozucu.
2012 yılında hala 1 gb ram var ise bilgisayarınızda yapacak bir şey yok, 98 kurun tekrar. sistem açılırken o efsane sesi dinlersiniz hem ne güzel.
nostalji olsun diye gittim kurdum xp yi windows 7 nin üzerine. sebebi ilk olarak xp hakkında yapılan windows 7 yi siker atar yorumlarıydı ikincisi de 7 nin desteklemediği eski bir oyun, oyunda bir halta benzemiyormuş zaten.
her neyse kurdum xp bir süre driver aradıktan sonra. klasik eski format muhabbeti; ilk 3 gün başarılı ardından kasılmalar vs. mis 3. sınıfım, kaldıki 10 yıldır pc kullanıcısıyım yani oldukça bilinçli bir kullanıcıyım sistemde ki gerilmeler kullanıcı hatası değil günahımı almayın hemen. 3 dakikada açılan bir bilgisayar kadar sinir bozucu bir şey olabilir mi bu dünya da?
tamam otur bekle diyorsun da annemin laptobunu aldım 10 saniyede açıldı önümde şak diye e tabi insan hayli bozuluyor.
bende şuanda torrenten indiriyorum tekrar windows 7 yi, zaten windows 8 çıkınca da vaio alıcam bir tane bir 4 yılda öyle giderim.
her neyse azizim uzun lafın kısası sisteminiz iyi ise dönmeyi düşünmeyin 7 ye. kaldı ki chip gibi dergilerin yaptığı testlerde windows 7 nin sistemi daha az zorladığı ortaya çıkmıştır. çok istiyorsanız benim gibi deneyin windows 7 ye geri dönüş yapıcaksınız. sebebi de sistemin habire yanıt vermemesi olacak, chorme gibi yeni tarayıcıları aksak bir şekilde işletişi olacak ve tabi ki başta söylediğim gibi geç açılması çok sinir bozucu.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar