bugün
- sözlük erkekleri aranıyor mu4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sözlük yazarlarının bileklikleri3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması7
- elimde goruntuleriniz var4
- dut ağacı2
- muşlettin amca2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- açlığı çekilmeyen insan2
- kadınlarda asalet2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- evlenmek için gereken minimum para5
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi13
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- ashley dont look at him look at me2
- sedat pekmez9
- eski mesajları okumak3
- küfreden kız iticiliği8
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- ismet gurbuz 202418
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- san marino nun dünya kupasını alması3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- buddy dude2
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler2
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- lionel messi4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
post-grunge grubu foo fighters'ın nisan 2011'de çıkartacağı yeni albümü. bu albümün yapımcısı, nirvana'nın nevermind albümünün de yapımcısı olan Butch Vig'dir. Nirvana'nın eski gitaristi Pat Smear bu albümle birlikte tekrar gruba dahil oluyor. Nirvananın eski bass gitaristi Krist Novoselic de albümün 10. şarkısında gruba eşlik ediyor. Track List ise şu şekilde;
1."bridge burning"
2."rope"
3."dear rosemary"
4."white limo"
5."arlandria"
6."these days"
7."back & forth"
8."a matter of time"
9."miss the misery"
10."i should have known"
11."walk"
1."bridge burning"
2."rope"
3."dear rosemary"
4."white limo"
5."arlandria"
6."these days"
7."back & forth"
8."a matter of time"
9."miss the misery"
10."i should have known"
11."walk"
Muhteşemden de muhteşem öte bir rock albümü. Foo Fighters'ın en iyi albümü. Gerek sound, gerekse kompozisyonlar 10/10.
hayatında hiç foo fighters dinlememiş olan bendenizi * bile kendine hayran bırakmış 2011 çıkışlı foo fighters albümü. white limo şarkısı albümde gümüş gibi parlar.
foo fighters'ın şu ana kadarki belki de en iyi albümü. albümdeki şarkıları kendimce değerlendireyim:
bridge burning: albümün çok ön plana çıkan şarkılarından birisi değil. şarkının özellikle başı bence çok güzel. bir de nakarat kısmı çok güzel olmuş. her ne kadar ön plana çıkmıyor desem de oldukça başarılı.
rope: albümün çıkış parçası. doğrusu ilk dinlediğimde hayal kırıklığına uğramıştım ve albümün iyi olmayacağı yönünde sinyaller vermişti. ama defalarca dinledikten sonra hoşuma gitmeye başladı. kötü değil ama albümde çok daha iyi şarkılar var.
dear rosemary: bana göre açık ara albümün en iyi şarkısı. ilk dinlediğim andan itibaren hastası oldum. baştan sona kadar eşlik etmek geliyor insanın içinden şarkıyı dinlerken. ne söyleyeceğimi de bilemiyorum. albümün en iyisi olduğuna dair hiçbir kuşkum yok ama foo fighters'ın şu ana kadar yaptığı en iyi şarkı bile olabilir. tabii bunlar benim düşüncelerim.
white limo: doğrusu albümde beğenmediğim tek şarkı. özellikle şarkının başındaki bağrışmalar çok gereksiz olmuş bence. o bağrışmalardan sonra şarkı bir nebze güzelleşiyor.
arlandria: dear rosemary'nin ardından albümün en iyi 2. şarkısı bence. nakarat kısmı özellikle çok başarılı. ama şarkı bir bütün olarak da çok güzel.
these days: yavaş bir başlangıcı var. ama şarkının ilerleyen kısımlarında çok daha güzelleşiyor. albümün kalitesinden dolayı vasatın üzerinde bana göre.
back and forth: bu şarkı da biraz yavaş başlıyor ama nakaratında zirve yapıyor. şarkının sözleri de çok anlamlı ve güzel.
a matter of time: albümün "iyi" şarkılarından birisi. kesinlikle kötü değil ama diğer kaliteli şarkıların arasında biraz geride kalıyor sanki.
miss the misery: ilk dinlediğimde pek hoşuma gitmemişti nedense. ama bu şarkı da defalarca dinlendikten sonra kendini sevdiren şarkılardan birisi. albümün en iyilerinden.
i should have known: albümün en acıklı şarkısı. bir o kadar da güzel. şarkının tamamı yavaş olsa da bence albümün en güzel 3. şarkısı. sözleri de harika.
walk: bu da çok başarılı. dear rosemary ve arlandria kadar hareketli değil ama i should have known kadar da yavaş değil. bunların ortasında gibi. ama bu şarkıların ardından albümün en iyi 4. şarkısı kanımca.
bridge burning: albümün çok ön plana çıkan şarkılarından birisi değil. şarkının özellikle başı bence çok güzel. bir de nakarat kısmı çok güzel olmuş. her ne kadar ön plana çıkmıyor desem de oldukça başarılı.
rope: albümün çıkış parçası. doğrusu ilk dinlediğimde hayal kırıklığına uğramıştım ve albümün iyi olmayacağı yönünde sinyaller vermişti. ama defalarca dinledikten sonra hoşuma gitmeye başladı. kötü değil ama albümde çok daha iyi şarkılar var.
dear rosemary: bana göre açık ara albümün en iyi şarkısı. ilk dinlediğim andan itibaren hastası oldum. baştan sona kadar eşlik etmek geliyor insanın içinden şarkıyı dinlerken. ne söyleyeceğimi de bilemiyorum. albümün en iyisi olduğuna dair hiçbir kuşkum yok ama foo fighters'ın şu ana kadar yaptığı en iyi şarkı bile olabilir. tabii bunlar benim düşüncelerim.
white limo: doğrusu albümde beğenmediğim tek şarkı. özellikle şarkının başındaki bağrışmalar çok gereksiz olmuş bence. o bağrışmalardan sonra şarkı bir nebze güzelleşiyor.
arlandria: dear rosemary'nin ardından albümün en iyi 2. şarkısı bence. nakarat kısmı özellikle çok başarılı. ama şarkı bir bütün olarak da çok güzel.
these days: yavaş bir başlangıcı var. ama şarkının ilerleyen kısımlarında çok daha güzelleşiyor. albümün kalitesinden dolayı vasatın üzerinde bana göre.
back and forth: bu şarkı da biraz yavaş başlıyor ama nakaratında zirve yapıyor. şarkının sözleri de çok anlamlı ve güzel.
a matter of time: albümün "iyi" şarkılarından birisi. kesinlikle kötü değil ama diğer kaliteli şarkıların arasında biraz geride kalıyor sanki.
miss the misery: ilk dinlediğimde pek hoşuma gitmemişti nedense. ama bu şarkı da defalarca dinlendikten sonra kendini sevdiren şarkılardan birisi. albümün en iyilerinden.
i should have known: albümün en acıklı şarkısı. bir o kadar da güzel. şarkının tamamı yavaş olsa da bence albümün en güzel 3. şarkısı. sözleri de harika.
walk: bu da çok başarılı. dear rosemary ve arlandria kadar hareketli değil ama i should have known kadar da yavaş değil. bunların ortasında gibi. ama bu şarkıların ardından albümün en iyi 4. şarkısı kanımca.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar