bugün
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- genç görünmeye çalışmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- kadir inanır22
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- gitme diye yalvarmak6
- genç olmanın en güzel yanı5
- kadınlar2
- anın görüntüsü22
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kemalist dünya24
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- öldükten sonra bana ne olacak5
- kolombiya4
- x in memeleri3
- her insanın bir cini olması8
- dünya12
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- opel frontera2
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- 33 yaşında olmak3
- rakı sevmemek7
- insan5
- kuran-ı kerim3
- aşure yapan sözlük kızları7
sözlüğe hoş gelmiş beşinci nesil yazar.*
aynı gün yazar oldugumuz gobegi bir kesilmişdaş. *
24 saatini, toplumsal ilişkilerini ve devlete karşı yükümlülüklerini düzenleyen reel bir dine sahip beşinci nesil yazar. müslüman şairlerle dirsek teması göz kamaştırıyor. "ne o ne bu" diyerek kendi fikri yapısını ortaya koyan bu "nesnel (?) müslüman" yazar arkadaşımıza amerikancı bile diyemiyorum. edebiyat/ideoloji çaprazlaması ne edip cansever'i ne de ismet özel'i kötü şair yapar. sezai karakoç, necip fazıl kısakürek ve hidayete erenlerin karasuları... kelime ve şiir kimin tekelinde acaba?
zorunlu edit: ironidir.
zorunlu edit: ironidir.
anlayabildiğim ancak anlaşamadığım yazar. bazen kelime oyunlarıyla konuyu farklı yönlere çekse de, uzun vadede iyi, kısa vadede kötü arkadaş olacağımızı sanıyorum.*
her boku akp ye baglayan pic dusunce başlığı sayesinde aydınlandığımız yazardır. teşekkür ederiz. hakaret ile öğrenilenler hayatta en unutulmayanlardır. ama en az değer verilenlerdir aynı zamanda.
solcularla kafayi bozdugunu, mevcut-i sebebiyetinin sözlükte ortalik karistirmak oldugunu, politika yaparken bile karsi tarafi alaya alma cabalarinín bulundugunu düsündüren bir yazarimizdir kendisi.
saygilarimizi sunarak hosgeldigini, bu hosnutlugunu bozmamasini dileriz.
saygilarimizi sunarak hosgeldigini, bu hosnutlugunu bozmamasini dileriz.
sözlüğü siyaset meydanıyla karıştırmış yazar. hoşgeldiniz.
turbanli kiz ogrencilerin servisten atilmasi başlığı altında bağırıp çağıran yazar. boşver nazarım, sözlük sana yardımcı olamaz bu konuda. ya da.. yaz, yaz!... rahatla...
humeyni'yi sevmenin islam'ı sevmek olduğunu sananlarla aynı paralelde olan yazar.
yeri geldim mi bakış açısıyla ve bilgisiyle entrylerdeki boşlukları dolduruşuyla beni şaşırtan, ancak yeri gelince de kurduğu düz mantık ve "ne olursa olsun anti sol" olsun anlamı taşıyıp objektifliğini yitiren cümlelerle de beni yine şaşırtan yazardır.tarafına bakılmaksızın okumaya değerdir
bazi bazi gazini alamayip yaptigi siyasi aciklamalar yüzünden kendi basini belaya sokacak olan yazarlarimizdan. güzel bir intihar girisimi diyebiliriz buna. *
yazilari önemle ve büyük bir itina ile ailecek takibimizde.
yazilari önemle ve büyük bir itina ile ailecek takibimizde.
(bkz: #3506228) ile kendisini komple tanıtan yazardır. söz konusu girisine bakılarak diğer girilerinde ne yazdığı tahmin edilebilir.
doğum günü kutlu olsun yazarı. nice yıllara hacı.
yapraklara dallara yeşillere allara
nice nice yıllara uvjb, nice nice yıllara...
nazım hikmet şiiri uymadı belki ama kusura bakma, necip fazıl fazla bilmem. ' yüzüstü çok süründün ayağa kalk uvjb' desem alakasız olmaz mıydı? seneye doğum günümü kutlamazsan da silerim bu entariyi hafız.*
nice nice yıllara uvjb, nice nice yıllara...
nazım hikmet şiiri uymadı belki ama kusura bakma, necip fazıl fazla bilmem. ' yüzüstü çok süründün ayağa kalk uvjb' desem alakasız olmaz mıydı? seneye doğum günümü kutlamazsan da silerim bu entariyi hafız.*
doğum gününü kutlamadığım yazar... daytt zorla mı lan kutlamıyoz!
Doğum günü kutlanmazsa atacakmış kendini, duyduk geldik! Doğum günün kutlu olsun arkadaşım! Umarım doğum gününü kutlayan yazar sayısı çok olur da boğazdan atmazsın kendini. Sırf bunun için yeni üyelikler alıp doğum gününü kutlamak geldi içimden ama geç oldu be genç!
mod olası tuttu herhalde. kendisini tanımlıyor olsa gerek;
Son Girdiği Entryler
1. hukukcu moderatorler istiyoruz kampanyasi/#3927555
2. 5 vakit namaz kilan hukukcu moderator/#3927489
3. (alakasız)
4. yazari daha uye olmadan ucuran moderator/#3927427
5. entry henuz girilmeden silen kahin moderator/#3927404
6. isik hiziyla entry silmek/#3927386
haydi hayırlısı...
Son Girdiği Entryler
1. hukukcu moderatorler istiyoruz kampanyasi/#3927555
2. 5 vakit namaz kilan hukukcu moderator/#3927489
3. (alakasız)
4. yazari daha uye olmadan ucuran moderator/#3927427
5. entry henuz girilmeden silen kahin moderator/#3927404
6. isik hiziyla entry silmek/#3927386
haydi hayırlısı...
başlık açma konusunda son derece yaratıcı. görüşlerimizin tamamen zıt olduğunu düşünüyordum, öyle değilmiş meğer. ben onun yazdıklarına genelde katılmıyorum, o ise benim tek bir entryme katılmamış sadece. bir gariplik var ama du bakalım.
gorusunu, aklindakini elinden geldigince dile getiren yazar.
kendisini tanimam, sadece yazdiklari yani dusunceleri yuzunden kendisini sevmem, yazdiklarini %90 begenmem ama yigidi oldur hakkini yeme demisler. uslubu guzel. kendini ifade edisi basarili.
umarim bu ozelligi sadece sanal dunya ile sinirli degildir. gercek hayatinda da boyledir. ne bileyim? bu sozlukte cok var mesela; farkli farkli nicklerle gelip cok cesitli karakterler sergileyen ama gercek hayatinda bambaska olan kisiler.
neyse sozun ozu su; kendini iyi dile getiren biri.
kendisini tanimam, sadece yazdiklari yani dusunceleri yuzunden kendisini sevmem, yazdiklarini %90 begenmem ama yigidi oldur hakkini yeme demisler. uslubu guzel. kendini ifade edisi basarili.
umarim bu ozelligi sadece sanal dunya ile sinirli degildir. gercek hayatinda da boyledir. ne bileyim? bu sozlukte cok var mesela; farkli farkli nicklerle gelip cok cesitli karakterler sergileyen ama gercek hayatinda bambaska olan kisiler.
neyse sozun ozu su; kendini iyi dile getiren biri.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar