bugün
- pkk nasıl biter5
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor4
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- yaratıcı çıkma teklifleri3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- yazarların imza parfümleri12
- dünya10
- lise5
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek4
- bir insanı sevmek12
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- yargıcı2
- 2026 dünya kupası24
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- akp aslında yok her şey dekor5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- erkekler neden az yaşar8
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- saygıdeğer birader yazarlar2
- pkklı anaları2
- amerikan yahudileri3
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- kıskanmak7
- hızlı para kazanmanın yolları6
- futbol17
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları3
- beyaz eşya2
- elin gavuru dünyayı gezerken bizim iş ev yapmamız2
- bosna hersek4
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- teoman mı tarkan mı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı3
- devlet gücü6
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- yazarlara gelen son mesaj5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- japonya5
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- deprem2
- andriy shevchenko3
ing. işe yaramaz. ayrıca hınzır (bkz: dm)
Depeche Mode'un Ultra albümünden leziz bir şarkı.
Sözleri ise şöyledir:
well it's about time
it's beginning to hurt
time you made up your mind
just what is it all worth
all my useless advice
all my hanging around
all your cutting down to size
all my bringing you down
watch the clock on the wall
feel the slowing of time
hear a voice in the hall
echoing in my mind
all your stupid ideals
you've got your head in the clouds
you should see how it feels
with your feet on the ground
here i stand the accused
with your fist in my face
feeling tired and bruised
with the bitterest taste
all my useless advice
all my hanging around
all your cutting down to size
all my bringing you down
all your stupid ideals
you've got your head in the clouds
you should see how it feels
with your feet on the ground
Sözleri ise şöyledir:
well it's about time
it's beginning to hurt
time you made up your mind
just what is it all worth
all my useless advice
all my hanging around
all your cutting down to size
all my bringing you down
watch the clock on the wall
feel the slowing of time
hear a voice in the hall
echoing in my mind
all your stupid ideals
you've got your head in the clouds
you should see how it feels
with your feet on the ground
here i stand the accused
with your fist in my face
feeling tired and bruised
with the bitterest taste
all my useless advice
all my hanging around
all your cutting down to size
all my bringing you down
all your stupid ideals
you've got your head in the clouds
you should see how it feels
with your feet on the ground
Klibi ise yine Anton Corbijin tarafından yapılmıştır.
Dave Gahan klip boyunca sürekli kameraya sinirli bir şekilde şarkısını söyler, alaycı bakış ve gülümseme atar, arada tartaklar, kameraya "faydasız" olan kağıdı fırlatır. Andy Fletcher "bırak abi allahından bulsun!" bulsun gibi bir tavır sergiler. Martin Gore'un ise gitarıyla bir dövmediği kalmıştır.Bu hareketlerin nedeni ise klibin sonunda anlaşılır.
Dave Gahan klip boyunca sürekli kameraya sinirli bir şekilde şarkısını söyler, alaycı bakış ve gülümseme atar, arada tartaklar, kameraya "faydasız" olan kağıdı fırlatır. Andy Fletcher "bırak abi allahından bulsun!" bulsun gibi bir tavır sergiler. Martin Gore'un ise gitarıyla bir dövmediği kalmıştır.Bu hareketlerin nedeni ise klibin sonunda anlaşılır.
bir this empty flow kanseri. sanırım dünya üzerinde üzemeyeceği insan yoktur. sözleri,
To shed a million tears
there is a chalice
where all sorrow is poured from
Now take a bath
Stain the walls of this empty room
With tears of blood
With tears of blood
Like a leaf in an autumn river I am
Carried by a useless vortex
With no return to tree once strong
With no destination
This far enough not far enough not close enough as the last of the
eternities opens not close enough I reach I come
until all words end just to be with you until all worlds end
Hold me as it seems I fall
take my hand as I think I am dying
overflow as the depths whisper me welcome
to sleep where all beauty turns grey
Stain the walls of this empty room
With tears of blood
With tears of blood
To shed a million tears
there is a chalice
where all sorrow is poured from
Now take a bath
Stain the walls of this empty room
With tears of blood
With tears of blood
Like a leaf in an autumn river I am
Carried by a useless vortex
With no return to tree once strong
With no destination
This far enough not far enough not close enough as the last of the
eternities opens not close enough I reach I come
until all words end just to be with you until all worlds end
Hold me as it seems I fall
take my hand as I think I am dying
overflow as the depths whisper me welcome
to sleep where all beauty turns grey
Stain the walls of this empty room
With tears of blood
With tears of blood
Depeche Mode'un gerçekten en sağlam çalışmalarından biridir. Klibi ise bir tartışma sahnesidir adeta. Sonun kadar anlamazsınız ne olduğunu. Sonunda ise yönetmenin elini öpmek istersiniz. dave gahan ve ekibi kızı müziğiyle döver şarkı boyunca.
depeche mode'un en sağlam şarkılarından. sözleri de müziği de enfes. şarkı boyunca kendini hissettiren baskın bas gitar tonları müziği daha vurucu hale getiriyor. vokalde dave gahan'ın mükemmelliğinden bahsetmeye gerek bile yok. klibi de hoştur, sonu enteresandır, katil meğer uşakmış.
https://www.youtube.com/watch?v=_f0zHgs0GpI
https://www.youtube.com/watch?v=_f0zHgs0GpI
çok kaliteli bir yazardır. adamın dibidir.
(#24617007)
ahaha yarmış yazar.
ahaha yarmış yazar.
güldürdüğü için mutlu olmuş yazardır.
Yazacaktır efendim. Ölene kadar yazmayı düşünmektedir. Uludağ sözlüğü adam edecektir.
sohbeti guzel yazardir. turkiyeyi konusuyoruz, muslumanligin neden geri kaldigini konusuyoruz. 1 saat oldu konusuyoruz. benim hatun uyudu, biz konusuyoruz.
(#24719150) bilge kişi, boş konuşmuyor.
Sözlükteki en kaliteli yazarlardan biri bence.
Sözlükteki en kaliteli yazarlardan biri bence.
fikirlerimizin uyuştuğu yazar.
(#24811580) tespitin dibine vurmuş yazar. Sözlük için fazla zeki. Bunları neden bizler düşünüp yazamayiz hiç anlamam.
komünist yazar. nedendir bilinmez ama genç yaşında aşırı sol hastalığına tutulmuş yolu yol olmayan yazardır.
nick'ini sol frame'de görünce yüzünde oluşan tebessüm de ona yolundan dönme konusunda teşviğimiz olsun.
nick'ini sol frame'de görünce yüzünde oluşan tebessüm de ona yolundan dönme konusunda teşviğimiz olsun.
Moğol kökenli yazar. Bir entrysinde cengiz hanın atası olduğunu söylemiş. Moğol değilse de çekip gitmeli buralardan. Cengiz hanın türk olduğunu düşünen biriyle aynı sözlükte olmak istemiyorum.
Tarih dersi vermesi gereken yazar.
Eğer dalga amaçlıysa, daha önce söylediği gibi kendi ülkesinde turist sanılan bir çekik gözlüdür, bazılarınca çekik gözlülük de orta asyaya moğollarla geldiğine (en saçma tez budur) göre ataları moğollarla karışmış olması yüksek ihtimal olan yazardır. Yani harbiden moğol kökenli olabilir.
Neyse geç şimdi bu saçma gen arayışını, cengiz han'a gelelim biz.
cengiz han'ın soyu çinliler'ce ''şa-to'' adı verilen türkler'e dayanır ki bu türkler, kök-türkler'in devamıdır. Ayrıca, dünya tarihçiler kongresi, türk ya da moğol sayılması için yeterli kanıt bulamamasına rağmen moğollar bir anda sahiplendiği için pisi pisine moğol kabul edildi diyebiliriz.
Şimdi, moğol kabul ederek konuşacak olursak, ordusunda ve devletinde osmanlıdan dahi kat be kat çok türk barınan bir liderdi cengiz han. Kanıtlandığı şekilde, göktürkçe de bilmekteydi. Tüm orta asya'yı birleştirmişti -ki bu turana yakın bir şeydir-. Çocuklarından birinin adı çağatay'dı, evet bildiğimiz çağatay, ve karısının adı börte'ydi. (bkz: börteçine)
Tüm bunları bir kenara bırakırsak, moğollar ve türkler tarih öncesi zamanlarda aynı milletti ve o zamanlar, şimdi de olduğu gibi, akrabaydı. Yani moğollar ve türkler su götürmez şekilde akrabadır. Asıl ismi olan temuçin, temur'dan türemiştir ve bildiğimiz demir anlamına gelir.
Nasıl iranlı nizamülmülk'ü, türk olmayan osmanlı padişahlarını atası sayıyorsa, cengiz hanı da öyle atası sayan yazardır. Daha etnik kökeniyle ilgili tartışma süren ve devletinin yarısı türk olan, asya yı birleştiren bir adamı atası saymasında gariplik olmayan yazardır. Her şeyin kan ve soy ile olmadığını bilen biridir useless.
Nick altında tarih anlatan ilk yazadır ayrıca bence. Neyse.
Şimdi çekip gitmesi gerekenin kim olduğunu düşünürüz.
Eğer dalga amaçlıysa, daha önce söylediği gibi kendi ülkesinde turist sanılan bir çekik gözlüdür, bazılarınca çekik gözlülük de orta asyaya moğollarla geldiğine (en saçma tez budur) göre ataları moğollarla karışmış olması yüksek ihtimal olan yazardır. Yani harbiden moğol kökenli olabilir.
Neyse geç şimdi bu saçma gen arayışını, cengiz han'a gelelim biz.
cengiz han'ın soyu çinliler'ce ''şa-to'' adı verilen türkler'e dayanır ki bu türkler, kök-türkler'in devamıdır. Ayrıca, dünya tarihçiler kongresi, türk ya da moğol sayılması için yeterli kanıt bulamamasına rağmen moğollar bir anda sahiplendiği için pisi pisine moğol kabul edildi diyebiliriz.
Şimdi, moğol kabul ederek konuşacak olursak, ordusunda ve devletinde osmanlıdan dahi kat be kat çok türk barınan bir liderdi cengiz han. Kanıtlandığı şekilde, göktürkçe de bilmekteydi. Tüm orta asya'yı birleştirmişti -ki bu turana yakın bir şeydir-. Çocuklarından birinin adı çağatay'dı, evet bildiğimiz çağatay, ve karısının adı börte'ydi. (bkz: börteçine)
Tüm bunları bir kenara bırakırsak, moğollar ve türkler tarih öncesi zamanlarda aynı milletti ve o zamanlar, şimdi de olduğu gibi, akrabaydı. Yani moğollar ve türkler su götürmez şekilde akrabadır. Asıl ismi olan temuçin, temur'dan türemiştir ve bildiğimiz demir anlamına gelir.
Nasıl iranlı nizamülmülk'ü, türk olmayan osmanlı padişahlarını atası sayıyorsa, cengiz hanı da öyle atası sayan yazardır. Daha etnik kökeniyle ilgili tartışma süren ve devletinin yarısı türk olan, asya yı birleştiren bir adamı atası saymasında gariplik olmayan yazardır. Her şeyin kan ve soy ile olmadığını bilen biridir useless.
Nick altında tarih anlatan ilk yazadır ayrıca bence. Neyse.
Şimdi çekip gitmesi gerekenin kim olduğunu düşünürüz.
Türk milliyetçisi sağlam bir yazar. beğenerek izliyoruz entrylerini.
Defalarca türkmen olduğunu dile getiren, olmasını siktir et, kendisini türk hisseden ziya gökalp'i inatla sadece diyarbakır doğumlu diye kürt yapmaya çalışanları kızdırdığı için gülen yazar.
Kürtçülerin ve barzoların hışmına uğramış yazardır.
protest sanayici adlı yazarın feyki. nerden mi anladım dersiniz?
(bkz: #24888062) bu entrysi akıl almaz derecede eksilenen yazar. sanırım birilerinin zoruna gitmiş.
hatta bu entry yüzünden özel mesajdan küfürlü ve hakaret eden bir mesaj almıştır ve moderasyona durumu bildirmiştir. adalet beklemektedir.
sorsan bunu eksileyenler çok hümanist, halkların eşitliğini isteyen kişiler. her halka saygı dimi ? işine gelirse tabii.
hatta bu entry yüzünden özel mesajdan küfürlü ve hakaret eden bir mesaj almıştır ve moderasyona durumu bildirmiştir. adalet beklemektedir.
sorsan bunu eksileyenler çok hümanist, halkların eşitliğini isteyen kişiler. her halka saygı dimi ? işine gelirse tabii.
(#24888062) entry'sinin eksilenmesine sitem etmiş dost yazar.
girdim, baktım, okudum.
Küfür yok.
Hakaret yok .
Kimseyi hor görme yok.
Demek ki türklükle ilgili şeyleri hobi olarak eksileyenler oluyor.
insanı zorla ırkçı edersiniz amk.
girdim, baktım, okudum.
Küfür yok.
Hakaret yok .
Kimseyi hor görme yok.
Demek ki türklükle ilgili şeyleri hobi olarak eksileyenler oluyor.
insanı zorla ırkçı edersiniz amk.
(bkz: #24919697)
asimilasyonu yumuşatmaya çalışan yazardır.
başka açıklaması yok bunun. neymiş türk değil türki diyecekmişiz. adamlara kazak, tatar, uygur, özbek diye boşuna mı ayrım yaptılar? asimilasyonun bir parçasıydı.
kendisi astana'da görüşmelerine devam etsin, turan için canını versin, asimilasyonu yumuşatarak gönlünü rahat ettirsin.
her siki biliyorsunuz amına koyim. lakin bilmeniz gerekeni bilmiyorsunuz.
iki kere iki dört eder. kafanı karıştırma sen.
asimilasyonu yumuşatmaya çalışan yazardır.
başka açıklaması yok bunun. neymiş türk değil türki diyecekmişiz. adamlara kazak, tatar, uygur, özbek diye boşuna mı ayrım yaptılar? asimilasyonun bir parçasıydı.
kendisi astana'da görüşmelerine devam etsin, turan için canını versin, asimilasyonu yumuşatarak gönlünü rahat ettirsin.
her siki biliyorsunuz amına koyim. lakin bilmeniz gerekeni bilmiyorsunuz.
iki kere iki dört eder. kafanı karıştırma sen.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar