yapılması gereken bir organizasyon arkadaş bunu bilir bunu söylerim.
olsa da gitsek.
Bu yıl da yapılmamıştır.
Ekşi fest 2013 te can gox dinlemek varken buralarda sürtmek de af edersiniz eşekliktir.
Zall'ın bir an önce yapması gereken aktivitedir. Biz çıkıp söyleyelim. Alanı kiralayalım çılgınlar gibi eğlenelim. ilk sene o kadar şaşalı olmasada olur. Bir orkestra tamam.
Kesinlikle zall a acik cagridir. Sunu yap be arkadasim o kadar para kazaniliyor yazar entryleriyle tamam sende kazan bizde egleniyoruzda yani olaya biraz daha toplumsal bakmak lazim

(bkz: k*çı koltuğa yapışan sözlük yazarı)

Tamam olmadi ilk sene ulu sozlugun gruplarini cikartip soyletiriz sadece bira parasi verecen zall yapma gozun sevem.
Bizim niye yok ulan festivali.

3-5 kişi toplanıp bir şeyler ayarlamak lazım. Var mı gönüllü?
Bari tabak, çatal neyin getireydin köftehor.

Arzulanan fest.
Keşke olsa festi.

Antalya da yapalım hatta, çok güzel olur.
700 kişi online şuan. herkesten bi 5' lik ateşlense tarkan gülşen getiririz. en kötü somali' den birinci lig topçusu diye rapçi getiririz.
Eksi festte sigara satan hatun gelirse butun giderleri karsilayacagim fest.
© copyright 2005 - 2026