bugün

bir acayip devrimci türüdür.
millet,
tankların altında ezilmeyi,
kendini ateşe verip yakmayı bile göze aırken,
bizim devrimcilerin canı çok kıymetlidir.
(bkz: 68 kuşağı)
(bkz: şimdi siktirgit)
(bkz: oksimoron)

türkiye devrimcisi olduktan sonra daha anlamlı olabilirler.
anca konuşur. eyleme gelince ortadan yok olur.
türk, devrimin şahanesini görmüştür. türk' ün devrim yapma gibi bir ihtiyacı yoktur. türk varolan devrimleri yüceltmelidir.
edit: türk, atatürk devrimlerinden başka devrime, itaat etmez eksi verenlere duyurulur.
türk devrimi ulusal bağımsızlığı ve ulusal egemenliği birlikte gerçekleştiren tek devrimdir.
devrimden çok darbe görmüştür.
(bkz: atatürk)
mercedese biner, jack daniels içer.
türkiye'li devrimciler için bilgisizce ve çok eksik söylenmiş sözdür.

sadece ölüm oruçları bile yeterlidir feda kuşağını tanıtmaya.
TÜrk ırkına mensup bulunan devrimcidir.
Ben Amerikan emperyalizmine, Sovyet revizyonizmine, Romen soytarılığına, Bulgar dalkavukluğuna karşı bir Türk devrimcisiyim.

(bkz: deniz gezmiş)
adam gibi adamdırlar. pezevenkler anlamaz!
© copyright 2005 - 2026