bugün

Belçikalı metal grubu thurisazın depresif şarkısı. Mükemmel bir ahenge sahip, insanı kendinden geçiriyor. Ayrıca anlamlı sözler var.

Sözleri:

Endless...
I was drowning in a dying moment
Drowning in her eyes
Feeling the wings of faith embracing me
So unreal but i could feel
The yearning to her divine beauty
A voice was sounding far away
Never dying
In the distance heard
The wind calls her name
My burning flame.

Çevirisi:

Ölen bir zamanda boğuluyordum
Onun gözlerinde boğuluyordum
Beni kucaklayan inancın kanatlarını hissediyordum
Çok düşsel ama hissedebiliyordum
Onun ilahi güzelliğine özlem duyuyorum
Bir ses uzakta yankılanıyordu
Asla ölmüyor
Uzakta duydum
Rüzgar onun ismini çağırıyor
Benim yanan ateşim.

https://www.youtube.com/watch?v=R8isnWHdj40
sıkılmadan dinlenebilecek insani dinlendiren sonsuz parca.
Bu gün bu parça beni mahfetti , uyumadan önce kulaklıkları takıp yoğun hayaller eşliğinde dinlenmesi tavsiye edilir.
2 sene oldu bu şarkıyı keşfedeli, önceleri sadece melodisi hoş geldiği için dinlerdim şimdi yaşanmışlarıma dinliyorum yada yaşayamadıklarıma. "the yearning to her divine beauty" cümlesine yüklediğim anlamlar beni aşıyor. Özlemim, pişmanlığım, hepsi bu şarkıda birleşiyor. iyiki yapmışlar.
Belçika da canlı dinleme şansı bulduğum grubun en bilen şarkısı , bence bir Years of silence değildir.
Bu şarkıyı bilen yazarlar var mıydı yahu? Dedirtmiştir. Sol frame de görünce tüylerim diken diken oldu.
Bu saatlerin şarkılarındandır.

Gözlerinizi kapatıp dinlemeniz önerilir.
bör örködöşömön tövsöyö öttöğö çok gözöl bör şörkö .s .s
Spotify'da çalmaya başlayınca hah dedim s.çtık.
Gece gece de olmaz ama.
daha önce de başka bir yerde yazmıştım. bu şarkı metal dünyasının "ah bir bilebilsen"i gibi bir şey.
© copyright 2005 - 2026