bugün

ilk yarısını izledikten sonra salonu terketmek istediğim ama arkadaşları kıramayıp ikinci yarısına da kaldığım film ve iyiki de kalmışım diyerek sonunda dumura uğradığım filmdir.
(bkz: finali muhtesem olan filmler)
(bkz: kolpa)
her nedense kucuk kıyamet filmiyle benzettigim filmdir. sanırım sonları benzedigi içindir.
© copyright 2005 - 2026