bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- kadir inanır14
- israil5
- velvet28
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- bir şeyler söyle3
- kemalist dünya19
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- arapça okuyabilen yazarlar3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- yazarların iyi olduğu konular9
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- aile evinde yaşamak13
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- sedat pekmez21
- futbol21
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
entry'ler (457)
dakikalar 35'i gösterirken yaşlı kurt semih çıktı sahaya ve potansiyel golünü icra etti. durum 0-0 fenerbahçe geride.
karşılaşmanın 1 yıldır devam ediyor olması guinnes rekorlar kitabında nirvanaya ulaşmış olduğunu gösterir. *
pınar karşıyaka'nın beşte beş parolasıyla çıkacağı maç.
uuseriz biz çekeriz cefa, serdar bizi hacksiz bırakma.
açık tribünün tıka basa dolduğu maç. karşıyaka taraftarı, chelsea tribününü andıran, oturarak bağırma eylemini gerçekleştirmiştir. oynanılan futbol rezalet. ne karşıyaka, ne de antalya, seyri güzel bir futbol ortaya koymuştur. karşıyaka'nın bu maça gelen taraftarı bir daha zor bulacağını düşünmek gerekir. ve üzülerek atılan bir slogan;
(bkz: o gece bu sene)
(bkz: o gece bu sene)
alsancak stadında oynancak maçın bütün hasılatının mehmetçik vakfına verileceği açıklanmıştır. açık 5 ytl, kapalı 20 ytl, balkon 20 ytl olarak belirtilmiştir. bu maça gitmeli.
yer: alsancak stadı
saat: 19:00
yer: alsancak stadı
saat: 19:00
bunun bir başka versiyonu bana da sarfedilmiştir. o günden beri kendimi toparlayamadım.
-s.çtığın b.k körfeze varmadı, sen kiminle dalga geçiyorsun...
-s.çtığın b.k körfeze varmadı, sen kiminle dalga geçiyorsun...
ışığı açıp kapamayan bir kişinin söylemidir..
-abi, ben şimdi farklıyım ya, herkesden farklı düşünüyorum ya..
+ee?
-millet ışığı açıp kapatıyor, amma boş işler haa.. ben onlar gibi düşünmüyorum.. yapılcak iş mi, terör mü bitecek sanki.
+peki ne gibi düşüncelerin var ?
-ee.. örmm... ehm... bu terr.. kahrolsun terör abi..
-abi, ben şimdi farklıyım ya, herkesden farklı düşünüyorum ya..
+ee?
-millet ışığı açıp kapatıyor, amma boş işler haa.. ben onlar gibi düşünmüyorum.. yapılcak iş mi, terör mü bitecek sanki.
+peki ne gibi düşüncelerin var ?
-ee.. örmm... ehm... bu terr.. kahrolsun terör abi..
hiçbir kimse zaten ışığı açıp kapamakla terörün yok olacağını düşünecek kadar gerizekalı değil. her bir b.ku eleştirmek için eleştirenler utansın. herkesin dili farklı olduğu gibi tepkileride farklıdır, saygı duyulur geçilir.
dedim ya işte kedi g.tü. neyse, açıklıyayım ben;
birincisi: ortada gerillayım diye dolaşan ibne topluluğu teröristlerdir. terörizm yaparlar, yani bölücülük yaparlar. bunu bir cephe açarak yapmazlar. dünyanın hiçbir yerinde de terörizm cephe halinde yapılmaz. bunun adı asimetrik harptir. bu durumda tsk'nın başarı kriterleri teröristler
üzerinde ne gibi yaptırımları olduğu değildir. bu konuda ne gibi çalışmalar yaptığıdır. ve sonuçları ne oranda uygulayıp başarıya ulaştığıdır.örnek vereyim; doğuda vatani görevini yapan bir askere, sabah ekmek aldığı bakkal gece dağa çıkıp ateş açıyor. kısacası bu olayın içinde olanlar netliği görebilir. dışında olanlara ise b.k yemek düşer.
ikincisi: onlarca yıllardır diye bir öbek yoktur.
üçüncüsü: vatan, millet, sakarya..
birincisi: ortada gerillayım diye dolaşan ibne topluluğu teröristlerdir. terörizm yaparlar, yani bölücülük yaparlar. bunu bir cephe açarak yapmazlar. dünyanın hiçbir yerinde de terörizm cephe halinde yapılmaz. bunun adı asimetrik harptir. bu durumda tsk'nın başarı kriterleri teröristler
üzerinde ne gibi yaptırımları olduğu değildir. bu konuda ne gibi çalışmalar yaptığıdır. ve sonuçları ne oranda uygulayıp başarıya ulaştığıdır.örnek vereyim; doğuda vatani görevini yapan bir askere, sabah ekmek aldığı bakkal gece dağa çıkıp ateş açıyor. kısacası bu olayın içinde olanlar netliği görebilir. dışında olanlara ise b.k yemek düşer.
ikincisi: onlarca yıllardır diye bir öbek yoktur.
üçüncüsü: vatan, millet, sakarya..
eski bir pc oyun adı.
(bkz: rezalet)
anne ben moderatör oldum klişesine girmiş kişilerin, sanal alemde bir kaç işi modere etmekle mükellef olduktan sonra ki g.t kalkma durumudur. bilhassa sözlük sitelerinde ve forum sitelerinde karşılaşmanızın kaçınılmaz olduğu hadise. sanal ortam dışında ki hayatta bile yönetim ile ilgili mesleki sorumlulukları olan kişiler bu derece havaya girmez.. ama onlar, sanal ortamın güzide modetatörleri.. seviyoruz sizi..
(bkz: genç moderatörlere taktikler)
+merhaba yeni moderatör sen misin?..
-evet, benim.. neler yapacağımı biliyorum, çalıştım da geldim. özel mesajlara cevap vermeyeceğim. moderatörlerle iligili olumsuz eleştiri olan başlıkları kaldıracağım. üyelerden, yazarlardan daha iyi düşünürüm, daha iyi bilirim. onlarla tartışmayacağım.
(bkz: genç moderatörlere taktikler)
+merhaba yeni moderatör sen misin?..
-evet, benim.. neler yapacağımı biliyorum, çalıştım da geldim. özel mesajlara cevap vermeyeceğim. moderatörlerle iligili olumsuz eleştiri olan başlıkları kaldıracağım. üyelerden, yazarlardan daha iyi düşünürüm, daha iyi bilirim. onlarla tartışmayacağım.