bugün

will.i.am ile justin bieber'ın yeni hiti olup, canavar gibidir.
Gerçekten aşmış bir şarkıdır. Hele bieber'dan hiç beklemiyordum. Arabada gerçekten çok iyi gidiyor.

bieber demeyin bir açın dinleyin http://www.youtube.com/watch?v=QO_3JB-QIKk
klibi güzel, şarkı pek iyi değil.
her tarafından illuminatik semboller fışkıran video klip.
sadece will.i.am için dinlediğim şarkı.
sadece justin bieber için dinlediğim şarkı.
will.i.am'in dansı ile klibe renk katan şarkıdır. evde en az on defa denedim hareketleri tutmuyor efenim tutmuyor.
justin bieber'a yakışmayan muhteşem şarkı.
sabahtan beri dilimde.

i got that power!
© copyright 2005 - 2026