bugün

Eğer bir kadının giydiği şey bazılarına göre teşhircilik ise bana göre Türban da teşhirciliktir.
Kimse kusura bakmasın.
geçen bir avrupalı arkadaşım geldi ve dedi ki "sizin ülkenizde niye kadınlar bu kadar açık giyiniyor ?" :D

bu anektodu niye paylaşma gereği duydum ? çünkü bazıları teşhircilik diye bir şey olmadığını, tek sorunun kendine hakim olmayan gözler olduğunu düşünüyor. oysa toplumsal çürüme tek taraflı olmaz, iki taraflı olur. önce bunu anlayacaksınız. sonra sosyoloji yaparsınız.
© copyright 2005 - 2026