bugün

besinci nesil yazar.* gec de olsa hos gelmis.
bursa lı ve bursasporlu yazar. ekşide aradığını bulamamış ve doğru yere gelmis, iyiki gelmis.
doğum günü kutlu olsun yazarı. iyiki doğduuunn teskilaaatt diye iğrenç bi şarkı söylüyorum kendisine.*
(bkz: teşkilat)
(#5494479) ulan helal olsun be dedirtti. şapka çıkartıyorum.
hiç tanımam etmem, doğum günüymüş e kutlayalım madem..

doğum günün kutlu olsun
mutlu ol senelerce
sana boncuktan timsah yaptım
konacak pencerene.. *
gibi klişe ifadelerle kutlamayacağım doğum gününü, merak etme..

doğum günü kutlu olsun..
© copyright 2005 - 2026