kayyım sonrası topluca istifa eden tele 1 kadrosunun yayınlarına devam etmesinin beklendiği, yeni kurulacak tv kanalı. görsel
https://yersizseyler.word...0/31/ben-tele2-geliyorum/
@oglan midir adam midir bilemem haber kaynağını verdiğin yersizseyler sayfası/bloğu ilginç ve güzelmiş. senin mi yoksa ?
yarın saat 19.28'de yayın hayatına kaldığı yerden devam ediyor.

web sitesi: https://www.tele2haber.com/
youtube kanalı: https://www.youtube.com/@tele2_haber
© copyright 2005 - 2026