bugün

yeni bir yedinci nesil yazar, hoşgelmiş.
(#8784857) entrysi ile gönlümde taht kurmuş yazar.
birasını ben ısmarlayacağım...
acısını paylaştığım, yakındığı durumdan benimde çok canım yandığından olsa gerek saygı ve sevgilerimi, desteğimi ilettiğim yazardır.50 cl lik bardağının boş kalmamasını temenni ediyorum.
yağmura dayanamayıp bir kaç kadeh viskiye hayır diyemeyen bir yazar.
bırakula ile güldüremediğim yazardır. * hoşgelmiş.
© copyright 2005 - 2026