bugün
- online yazarlar6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı11
- nofap4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- tekerlek kaşar3
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- sedat pekmez18
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- gana'nın yüzde 20 sinin müslüman olması2
- tarot falına inanan salak8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti10
- kadınlar neden aldatır16
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- arkadaşlar çok sıkıcısınız2
- ingiltere gana maçı saat 23 te trt 1 de2
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- ithal et3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- fransız arabaları3
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- lionel messi11
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- bazı alimler2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- türk telekom port zammı4
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- cayenne4
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- kadında güzellik aramayan erkek6
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sürekli esnemek6
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
an itibariyle yayınlanan abbas güçlü ile genç bakış programında kamer genç'in dile getirdiği söylem. fethullahçı gladyo'nun diğer bir adı.
(bkz: sağır sultan bile biliyor)
bu memlekette derin devlet kurmak için en az 35 yıl ciddi teşkilatlanmak gerekir. tayyip erdoğan'ın geldiği çizgiye bakılırsa zaten kesin sınırlarla belirlenmiş bir faliyet alanına sahiptir. yani erbakan ekolünün devlette kadrolaşma gibi bir girişimi olmamıştır, olamamıştır. erbakan ekolü (bu ekolden istifa edenler ispatı olmuştur ki) tavizkar ve satılmış bir ekol değildir. riyakarlığa çok açık değildir. ancak tayyip erdoğan'ın erbakan ekolünden istifa ettiğini açıkladıktan sonra geçen süre daha 3-5 senedir. bu sürede başbakan diğil ne olursan ol devlette kadrolaşamazsın. bir yerde kadrolaşmak o yere müdür, genel müdür, başkan atamak değildir. üst makamlar gidici ama alt makamlar devlette daima bakidir.
burada yıllardır derin devleti oluşturanlar ve ciddi anlamda şekli taviz vererek kendilerini deşifre ettirmeyenler sevgili "xxxxxxxx xxxxx hareketi" mensubu arkadaşlarımızdır. ve bu organizasyon bugün tüm materyalleriyle kendilerini başbakanın hizmetine sunmuştur. aslında hizmetine sunmayı geç, başbakanı kendilerine hizmet ettirmektedir.
kaçımız inanabiliriz ki ergenekon gibi bir operasyonu yapmaya tayyip erdoğan'ın ne bilgisi ne de cesareti olsun? 1990lı yılardan beri incelenen telefon kayıtları var dava iddianamelerinde.o zamanlar başbakan siyasi arenada daha protein bile değildi. ergenekon'un bilmem kaçıncı dalgasında emekli ordu komutanları tutuklanınca başbakan kendine uzanan mikrofonlara titrek bir sesle "savcılar artık iddianamelerini yazsınlar" diye beyanat verdiği halini hatırlayalım.
bugün mevcut derin devlet tasfiye edilmiş, bu tasfiye sürecinde ise kullanılan materyallerin hiçbirisi başbakan tarafından elde edilmemiştir. bu materyallerin tamamı askerin, polisin, bürokrasinin, yargının içine yıllardan beri sızan ve bir zamanlar "amaçları devleti ele geçirmek" denildğinde güldüğümüz kişiler tarafından yapılmıştır. çok acı ki bugün kaleler düşmüştür. polis teşkilatı düşmüştür, askeriye düşmüştür(inanmayan 2008 yaş kararlarına bakar) bir tek ayakta "yargı" durmaktadır ama yargı da son dönem adalet bakanlığı teşkilatına yapılan 300-500 kişilik rekor alımlarla düşürülecektir.
bakalım yeni derin devletimiz bize nasıl rol biçecek.
burada yıllardır derin devleti oluşturanlar ve ciddi anlamda şekli taviz vererek kendilerini deşifre ettirmeyenler sevgili "xxxxxxxx xxxxx hareketi" mensubu arkadaşlarımızdır. ve bu organizasyon bugün tüm materyalleriyle kendilerini başbakanın hizmetine sunmuştur. aslında hizmetine sunmayı geç, başbakanı kendilerine hizmet ettirmektedir.
kaçımız inanabiliriz ki ergenekon gibi bir operasyonu yapmaya tayyip erdoğan'ın ne bilgisi ne de cesareti olsun? 1990lı yılardan beri incelenen telefon kayıtları var dava iddianamelerinde.o zamanlar başbakan siyasi arenada daha protein bile değildi. ergenekon'un bilmem kaçıncı dalgasında emekli ordu komutanları tutuklanınca başbakan kendine uzanan mikrofonlara titrek bir sesle "savcılar artık iddianamelerini yazsınlar" diye beyanat verdiği halini hatırlayalım.
bugün mevcut derin devlet tasfiye edilmiş, bu tasfiye sürecinde ise kullanılan materyallerin hiçbirisi başbakan tarafından elde edilmemiştir. bu materyallerin tamamı askerin, polisin, bürokrasinin, yargının içine yıllardan beri sızan ve bir zamanlar "amaçları devleti ele geçirmek" denildğinde güldüğümüz kişiler tarafından yapılmıştır. çok acı ki bugün kaleler düşmüştür. polis teşkilatı düşmüştür, askeriye düşmüştür(inanmayan 2008 yaş kararlarına bakar) bir tek ayakta "yargı" durmaktadır ama yargı da son dönem adalet bakanlığı teşkilatına yapılan 300-500 kişilik rekor alımlarla düşürülecektir.
bakalım yeni derin devletimiz bize nasıl rol biçecek.
(bkz: tayyip erdogan sig devleti)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar