bugün
- guyana4
- cezayir2
- bosna hersek3
- düşün ki o bunu okuyor17
- bir insana inanmak2
- arnavutluk2
- dünya5
- velvet13
- belçika2
- kolu kıllı kız3
- özbekistan3
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- nato zirvesi3
- fransa2
- türk moğol kardeştir3
- hızlı para kazanmanın yolları4
- sözlük kızlarının vücutları15
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- portekiz3
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- gülüm diyen kız10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ahududu2
- yılmaz güney12
- kuzenin içine boşalmak14
- 2026 dünya kupası20
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- futbol13
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- coğrafya2
- aşk her şeyi affeder mi4
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- iveco daily3
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- kılıçdaroğlu cemaati4
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- haram ile cömertlik yapmak3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- kemal kılıçdaroğlu18
- otokar sultan2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- anın görüntüsü18
bu memlekette derin devlet kurmak için en az 35 yıl ciddi teşkilatlanmak gerekir. tayyip erdoğan'ın geldiği çizgiye bakılırsa zaten kesin sınırlarla belirlenmiş bir faliyet alanına sahiptir. yani erbakan ekolünün devlette kadrolaşma gibi bir girişimi olmamıştır, olamamıştır. erbakan ekolü (bu ekolden istifa edenler ispatı olmuştur ki) tavizkar ve satılmış bir ekol değildir. riyakarlığa çok açık değildir. ancak tayyip erdoğan'ın erbakan ekolünden istifa ettiğini açıkladıktan sonra geçen süre daha 3-5 senedir. bu sürede başbakan diğil ne olursan ol devlette kadrolaşamazsın. bir yerde kadrolaşmak o yere müdür, genel müdür, başkan atamak değildir. üst makamlar gidici ama alt makamlar devlette daima bakidir.
burada yıllardır derin devleti oluşturanlar ve ciddi anlamda şekli taviz vererek kendilerini deşifre ettirmeyenler sevgili "xxxxxxxx xxxxx hareketi" mensubu arkadaşlarımızdır. ve bu organizasyon bugün tüm materyalleriyle kendilerini başbakanın hizmetine sunmuştur. aslında hizmetine sunmayı geç, başbakanı kendilerine hizmet ettirmektedir.
kaçımız inanabiliriz ki ergenekon gibi bir operasyonu yapmaya tayyip erdoğan'ın ne bilgisi ne de cesareti olsun? 1990lı yılardan beri incelenen telefon kayıtları var dava iddianamelerinde.o zamanlar başbakan siyasi arenada daha protein bile değildi. ergenekon'un bilmem kaçıncı dalgasında emekli ordu komutanları tutuklanınca başbakan kendine uzanan mikrofonlara titrek bir sesle "savcılar artık iddianamelerini yazsınlar" diye beyanat verdiği halini hatırlayalım.
bugün mevcut derin devlet tasfiye edilmiş, bu tasfiye sürecinde ise kullanılan materyallerin hiçbirisi başbakan tarafından elde edilmemiştir. bu materyallerin tamamı askerin, polisin, bürokrasinin, yargının içine yıllardan beri sızan ve bir zamanlar "amaçları devleti ele geçirmek" denildğinde güldüğümüz kişiler tarafından yapılmıştır. çok acı ki bugün kaleler düşmüştür. polis teşkilatı düşmüştür, askeriye düşmüştür(inanmayan 2008 yaş kararlarına bakar) bir tek ayakta "yargı" durmaktadır ama yargı da son dönem adalet bakanlığı teşkilatına yapılan 300-500 kişilik rekor alımlarla düşürülecektir.
bakalım yeni derin devletimiz bize nasıl rol biçecek.
burada yıllardır derin devleti oluşturanlar ve ciddi anlamda şekli taviz vererek kendilerini deşifre ettirmeyenler sevgili "xxxxxxxx xxxxx hareketi" mensubu arkadaşlarımızdır. ve bu organizasyon bugün tüm materyalleriyle kendilerini başbakanın hizmetine sunmuştur. aslında hizmetine sunmayı geç, başbakanı kendilerine hizmet ettirmektedir.
kaçımız inanabiliriz ki ergenekon gibi bir operasyonu yapmaya tayyip erdoğan'ın ne bilgisi ne de cesareti olsun? 1990lı yılardan beri incelenen telefon kayıtları var dava iddianamelerinde.o zamanlar başbakan siyasi arenada daha protein bile değildi. ergenekon'un bilmem kaçıncı dalgasında emekli ordu komutanları tutuklanınca başbakan kendine uzanan mikrofonlara titrek bir sesle "savcılar artık iddianamelerini yazsınlar" diye beyanat verdiği halini hatırlayalım.
bugün mevcut derin devlet tasfiye edilmiş, bu tasfiye sürecinde ise kullanılan materyallerin hiçbirisi başbakan tarafından elde edilmemiştir. bu materyallerin tamamı askerin, polisin, bürokrasinin, yargının içine yıllardan beri sızan ve bir zamanlar "amaçları devleti ele geçirmek" denildğinde güldüğümüz kişiler tarafından yapılmıştır. çok acı ki bugün kaleler düşmüştür. polis teşkilatı düşmüştür, askeriye düşmüştür(inanmayan 2008 yaş kararlarına bakar) bir tek ayakta "yargı" durmaktadır ama yargı da son dönem adalet bakanlığı teşkilatına yapılan 300-500 kişilik rekor alımlarla düşürülecektir.
bakalım yeni derin devletimiz bize nasıl rol biçecek.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar