bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- öldükten sonra bana ne olacak5
- sözlüğün kırbacı3
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi2
- imamoğlu sağcıların kendini solcu diye satmasıdır2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız7
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- arşivlenmesi gereken resimler2
- cristiano ronaldo'nun gençleşmesi2
- 4 temmuz 2026 arjantin yeşil burun adaları maçı3
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- anın görüntüsü22
- erkekler neden erken ölür4
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- içtim şarabı13
- drone uçurmanın yasak olduğu ülke2
- sophia osako3
- kadir inanır22
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması4
- şafak çak4
- her insanın bir cini olması8
- tamar tanrıyar2
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- 1 kilometrelik gökdelen2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
- owner of a lonely heart2
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- günün şiiri6
- kemalist dünya24
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- cilveli dişi yazar botu2
- ellerim bos gonlum hos2
- genç görünmeye çalışmak3
- true'nun çaylak olması16
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- düşün ki o bunu okuyor16
- çift katlı otobüs3
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- venezuella depremi3
- çok güzel ama manyak kadın7
- velvet28
- mustafa kemal atatürk7
taurus adlı yazarın hukuk müşavirliğini yaptığı avm dir.
zira ricam üzerine ismi taurus konuldu. normalde zodiac olacaktı. yalansız.
godoşluk yapmak pek bana göre değil ama bana işsiz muamelesi yapan konjoktürel bir çok işsiz mevcut olduğundan onlara bir cevap mahiyetindedir.
zira ricam üzerine ismi taurus konuldu. normalde zodiac olacaktı. yalansız.
godoşluk yapmak pek bana göre değil ama bana işsiz muamelesi yapan konjoktürel bir çok işsiz mevcut olduğundan onlara bir cevap mahiyetindedir.
yemek katı amerikan filmlerindeki hapishanelerin yemekhanelerini andırmakta olan konya yolu üzerindeki avmdir.
Ankara'daki Eskişehir yolundaki avm'dir. Evet. Ya da konya yolundaki miydi ki?
pek gösterişli ama o gösterişine rağmen içi boş olan avm dir. özellikle sinema işletmeleri tam rezalettir. film bitmeden bir sonraki seansın müşterilerini salona alırlar, hem film izleyeni rahatsız eder hemde salonun temizlenmesi için zaman tanımazlar.* giyim dışındaki alış verişleriniz için pek fazla alternatif bulunmaz, elektronik olarak teknosa, kitabevi olarak d&r mevcuttur sadece. kentpark, ankamall ve hatta armada bile daha iyi bir tercihtir.
ayrıca melih gökçek in oğluna ait olduğu yönünde şehir efsaneleri dolaşmaktadır.
ayrıca melih gökçek in oğluna ait olduğu yönünde şehir efsaneleri dolaşmaktadır.
iç temizliğini yapan silip süpüren,yürüyen merdiven bakımı yapan çalışanlarına her geçişimde kolay gelsin dediğim.
obsidyen zemininde gece 3 sinema seansından sonra moonwalk attığım,beni dövecek meşrepte adeta "gardiyan" keyfiyetinde bayan korumaların bulunduğu.
terasından yüksek oktavda ses çıkartıp;avm ye giren insanları nirden geliyor la bu ses diye şaşırttığım avm.
o lokasyonda tarikatım varda.
masaları silen dayı eğer bu entrymi görürse iki çift lafım var ona;
bir dakikalığına cigarayı söndürmek için arkada ki küllüğe gittim;masanın üstünde ki paketin yok olduğunu gördüm. bu ne hız dayı flash'a kafa tutarsın.
paketi almak için mercisine başvurduğumdada güvenlik sorusu olarak markası neydi? kaç dal vardı? rengi neydi? diye sorup güvenliği hatsafhada tuttuğun içinde ayrıcadan tebrik ederim,böyle olmaya devam et paket senin olsun dayı..
obsidyen zemininde gece 3 sinema seansından sonra moonwalk attığım,beni dövecek meşrepte adeta "gardiyan" keyfiyetinde bayan korumaların bulunduğu.
terasından yüksek oktavda ses çıkartıp;avm ye giren insanları nirden geliyor la bu ses diye şaşırttığım avm.
o lokasyonda tarikatım varda.
masaları silen dayı eğer bu entrymi görürse iki çift lafım var ona;
bir dakikalığına cigarayı söndürmek için arkada ki küllüğe gittim;masanın üstünde ki paketin yok olduğunu gördüm. bu ne hız dayı flash'a kafa tutarsın.
paketi almak için mercisine başvurduğumdada güvenlik sorusu olarak markası neydi? kaç dal vardı? rengi neydi? diye sorup güvenliği hatsafhada tuttuğun içinde ayrıcadan tebrik ederim,böyle olmaya devam et paket senin olsun dayı..
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar