bugün
- sözlüğün aptal kaynaması10
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle31
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- futbol33
- 2026 dünya kupası40
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme4
- velvet43
- romatizma2
- artık uzatma ve penaltılar olabilecek2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
- öbür sözlüğün kapısını çalıp sorulacak soru2
- yazarların en sevdiği saatler2
- göbeksiz erkek2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- çok eski entryleri okumak2
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- sözlüte karı var mı3
- hamas3
- israil'in gazze'ye saldırısında 4 ölü2
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı5
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- gözde celep3
- her insanın birbiriyle yardımlaşması2
- hayatını kaybetmek4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- fas6
- hollanda3
- bulla dava açmak4
- izmir2
- vatandaş halinden memnun3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı5
- penis yalayan kızla öpüşülür mü sorunsalı2
- makarnaya sarımsak girer mi4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi7
- yalamcı yarim dizisi2
- king is back5
- motosiklet kullananlara tavsiyeler2
- düşünürken tavana bakmak5
- yugoslavya kızları4
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo3
- aselsan3
- almanya7
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- mor semsiyeli yabanci5
- paraguay4
- 1 temmuz 2026 fransa isveç maçı3
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı4
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- aylık 323 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- pandela3
konyaaltı taraflarında havadan keşif denemelerinin yayınlandığı site.http://www.tatarhan.com
(#10621682) entrysi ile nasıl biri olduğunu belli etmiştir.
sözlüğe girmeden sırf adından yola çıkarak kendi çapında eğlenebilen yazarımsı.
kimse de ciddiye almamış ki nick altı bomboş.
ön yargı denizinde boğulmaman dileği ile.
sözlüğe girmeden sırf adından yola çıkarak kendi çapında eğlenebilen yazarımsı.
kimse de ciddiye almamış ki nick altı bomboş.
ön yargı denizinde boğulmaman dileği ile.
5. Nesil olmasina ragmen 100 kusur entry girmis yazar.
5. nesil olmasına rağmen sözlük formatından bihaber olan yazar. zannedersem ilk okul çağında üye oldu sözlüğe ve şimdi de lise okuyor.
eski ama yeni yazar.
kolay gelsin ustam.
kolay gelsin ustam.
güzel bir nicke sahip olan yazardır.
genç ve ateşli bir yazar olduğumu söylemiş. genç bir yazar olmadığım biraz açık ama ateşli olduğum doğrudur. sözlük ergenlerinin daha iyi araştırmalar yapıp daha kaliteli tespitler vermesi gerek diye düşünmüşümdür. neyse, genç yaşta çocuğun hevesini kaçırmayalım. sözlük herkes için...
edit. demek seri e..? *
edit. demek seri e..? *
sevdiğim sözlük yazarlarındandır.
karanlık bir sokak. yalnız zamanın izlerini taşıyan işaret levhaları, sen ve ben.
kokunu duyuyorum, hissediyorum kalp atışlarını. yakınsın. gözlerinin ta içine bakabilirim, dilersem.
ellerin hangi sanatçının eseri, hemen söyle, ona tapacağım.
niçin uzakta duruyor başın, yeri sanki kalbimin hemen üstü değilmiş gibi?
sahi bugün cumartesi değil mi? ne zaman kurtulacağız bu eğlencesiz sarhoşluktan?
ve sen, hayata aldırış etmeyen öfkeni dindirip, ne zaman karışacaksın aramıza?
ulu cami'de bugün bir yüzyıl daha geçmiş, doğru mu? yıldırım, niğbolu'dan gelince orhan'a bir yıldırım gibi, doğrulup orhan sormuş osman'a: "sahi baba, hayat çok güzel değil mi?"
yalnız ne güzel bir insansın sen ve o gülüşünü hangi yunan tanrıçasından çaldın?
şimdi burada olsan ya da ben orada olsam sen uyusan.
sonra ellerim saçlarında, dudağım tertemiz alnına dayalı uyusak.
hayat ne de güzel olurdu.
Ne güzel yazmış tatarhan.
kokunu duyuyorum, hissediyorum kalp atışlarını. yakınsın. gözlerinin ta içine bakabilirim, dilersem.
ellerin hangi sanatçının eseri, hemen söyle, ona tapacağım.
niçin uzakta duruyor başın, yeri sanki kalbimin hemen üstü değilmiş gibi?
sahi bugün cumartesi değil mi? ne zaman kurtulacağız bu eğlencesiz sarhoşluktan?
ve sen, hayata aldırış etmeyen öfkeni dindirip, ne zaman karışacaksın aramıza?
ulu cami'de bugün bir yüzyıl daha geçmiş, doğru mu? yıldırım, niğbolu'dan gelince orhan'a bir yıldırım gibi, doğrulup orhan sormuş osman'a: "sahi baba, hayat çok güzel değil mi?"
yalnız ne güzel bir insansın sen ve o gülüşünü hangi yunan tanrıçasından çaldın?
şimdi burada olsan ya da ben orada olsam sen uyusan.
sonra ellerim saçlarında, dudağım tertemiz alnına dayalı uyusak.
hayat ne de güzel olurdu.
Ne güzel yazmış tatarhan.
gördüm, bir ara katıldığımız haxball turnuvasını hatırladım, duygulandım.
tatarhan. at ismi gibi duruyo bu hacı. yavuzhan vardı bilir misin bilmem, hep birinci bitirirdi. sonra ne oldu bilmiyorum. ne olacak aminiyim sucuk olmuştur.olacağı o.
bu da sana nick 6 olsun. dolduralım gençler. hehe.
bu da sana nick 6 olsun. dolduralım gençler. hehe.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar