bugün
- lahmacunu elle yiyen kız18
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı7
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- olduğundan genç göstermek10
- bugün de meme atan olmaması5
- evlilikteki en büyük sorun4
- sezen aksu abartılmış bir şarkıcıdır8
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
- köyde gece tuvalete gitmek7
- sözlük kadınları5
- ez te hezdikim6
- dünya kupasından banane diyen erkek7
- citroen in volkswagen den daha pahalı olması4
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı4
- akıllarını erkek analiziyle yitiren sözlük kızları4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı49
- üniversite sınavına geç kalmak7
- meslek seçiminde ilgi alanları mı maddiyat mi4
- balkonu camla kaplatmak7
- alevilerde muhammed ismi5
- bütün kapalılar imha edilsin diyen kadın2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin9
- ciddi ilişki istemiyorum takılalım diyen kadın11
- femboy erkeklere yürüyen dayılar3
- istanbul6
- kadınlar porno izler mi sorunsalı4
- milli takımımızın balonu patladı7
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan4
- wc den elenerek dünyada dalga konusu olmamız4
- bir insana sonradan öğretilebilecek en zor şey9
- elmas bey biraderin çaylak olması5
- yazarların en sevdiği meyve9
- 22 haziran 20262
- 29 yaşında erkek 41 yaşında kadın ilişkisi8
- bir gün ölecek olmak7
- güne bir şarkı bırak18
- 2026 dünya kupası14
- öfke anında yapılmaması gereken şeyler6
- paris te son tango2
- pornoyu bırakmak5
- futbol12
- opel omega b2
- akıllarını kadın analiziyle yitiren erkek yazarlar2
- milli takıma isim koyalım kampanyası9
- türkiye'deki yakışıklı erkek kıtlığı16
- asosyal olmanın sebepleri7
- 5 litrelik suyla sınava giren öğrenci8
- seni hayata bağlayan şey12
- red bull2
Ben donuz attım vallaha bilemiyorum.
Sülalem raaad.
Sülalem raaad.
açık ve net olarak anlaşılamayandır.
Donuz at rahatla.
bıktığım kürtçü trollüğü yapan yazar. yeter artık da.
Atıyorum donuza rahatlıyorum yazarı. Karmasını eksi 5000'e ulaştırmak için her türlü aptallığı yapabilecek aptaldır. Acıyorum şöyle fakirlere. Yazık yazık.
"tarz" sözcüğü sol frame'de çıkmadığı için bu başlığı açmak zorunda kaldım.
neyse.
dakikada 5 troll entry girebilme yeteneği olan üyedir.
bu gerçekten tedavi edilmesi gereken bir hastalıktır değerli arkadaşlar. kendisini çok zeki sandığı ve oldukça eğlendiği için bu işi yaptığını düşünme olasılığı kuvvetle muhtemel bir taraf. fakat bu işi yaparken sözlük aktifliğini de aynı zamanda önemli derecede sağladığı için, ulu sözlük moderasyonundan belli bir miktarda para almıyorsa, kendisine önerebileceğim, alanında oldukça başarılı psikologlar mevcut.
günümüzde psikoloğa gidene deli muamelesi yapmıyorlar hani merak etmesin; bunda utanılacak bir durum söz konusu değil.
neyse.
dakikada 5 troll entry girebilme yeteneği olan üyedir.
bu gerçekten tedavi edilmesi gereken bir hastalıktır değerli arkadaşlar. kendisini çok zeki sandığı ve oldukça eğlendiği için bu işi yaptığını düşünme olasılığı kuvvetle muhtemel bir taraf. fakat bu işi yaparken sözlük aktifliğini de aynı zamanda önemli derecede sağladığı için, ulu sözlük moderasyonundan belli bir miktarda para almıyorsa, kendisine önerebileceğim, alanında oldukça başarılı psikologlar mevcut.
günümüzde psikoloğa gidene deli muamelesi yapmıyorlar hani merak etmesin; bunda utanılacak bir durum söz konusu değil.
Sözlüğün Efsane yazarıdır ve Yardımseverdir.
gereksiz yazar. açık ve net.
bak ne diyorum, çok çok basit bir formata aykırı entryden dolayı 15 gün çaylak yemiş yazar. adam gibi adam. moderatörler kıskanıyor ciddi ciddi beni. açık ve net.
Her yazısının mutlaka okunması gerektiği asla donuza felan eklenmemesi gereken biridir.*
Sözlük böyle kişilerin klavyesinde yükseliyor.
Sözlük böyle kişilerin klavyesinde yükseliyor.
heee şimdi anlaşıldııı,
e bunun beyni yok ?!?!!?
e bunun beyni yok ?!?!!?
Açık ve nettir. Bu de itici.
entry makinesi. arada güzel yazmasa donuza atacam da işte
ırkdaşı olunca insanın eli gitmiyor.
bi de entry sonuna 'açık ve net' yazınca imza atmış olmuyosun sadece sinir bozuyosun. azıcık altta nickin gözüküyo zaten aq.
neyse.
bir kürt yazar.
ırkdaşı olunca insanın eli gitmiyor.
bi de entry sonuna 'açık ve net' yazınca imza atmış olmuyosun sadece sinir bozuyosun. azıcık altta nickin gözüküyo zaten aq.
neyse.
bir kürt yazar.
2002'den beri ekşide yazarmış.
biri tebrik etsin amk her entry'sinde belirtip duruyor.
sanırsın atomu parçalayıp içine badem koydu.
arkadaşa bir nobel gönderelim lütfen 2002'den beri ekşi yazarı imiş.
demek ki biz sokaklarda sigara içerken bu evde inekliyordu ahahah.
tam bir fen lisesi bebesi. şimdi de burada trollük yapmaya çalışıyor. kesin inekliğinden dolayı iş yerinde kimse tınlamıyordur.
off be adama ne dolmuşum anında saydırdım.
neyse enteresan bir yazardır. ama 2002'den beri yazıyormuş bu gerçek.
biri tebrik etsin amk her entry'sinde belirtip duruyor.
sanırsın atomu parçalayıp içine badem koydu.
arkadaşa bir nobel gönderelim lütfen 2002'den beri ekşi yazarı imiş.
demek ki biz sokaklarda sigara içerken bu evde inekliyordu ahahah.
tam bir fen lisesi bebesi. şimdi de burada trollük yapmaya çalışıyor. kesin inekliğinden dolayı iş yerinde kimse tınlamıyordur.
off be adama ne dolmuşum anında saydırdım.
neyse enteresan bir yazardır. ama 2002'den beri yazıyormuş bu gerçek.
Toplumca kabul görmüş görüşlerin tam tersini yazarak prim yapmaya çalışan troll yazar. Kişiliği iyidir burda bu şekilde davranıyosa bilemem ama sözlük içinde bu şekilde tanıncağıma tanınmadan sessizce yazarım güler geçerim açık ve net.
ben eksilemekten yoruldum bu arkadaş trollükten yorulmadı. yeter be kardeşim vallahi yeter.
kanımca işsiz ve bu işsizliğin beraberinde getirdiği trollüğü ile göze çarpan yazar.
Bir gunde 300 kuser entri giren ayakta alkislanasi yazar. Birava.
Okuyunca inanılmaz güldüğüm şahsiyet. Yazık sözlükteki aptallar iki satır okuyunca çıldırıyor. Eline sağlık tarzzzz.
Açık ve net yazar, ama her entry'de.
Bu ruheti haliyesi bozuk yazar 1 dk icin de 4 Entry girmis.
4 entry de ikisi anın görüntüsü ve itiraflar, isin degisik tarafı dördü de aynı ana girilmiş.
Tövbe est.
4 entry de ikisi anın görüntüsü ve itiraflar, isin degisik tarafı dördü de aynı ana girilmiş.
Tövbe est.
Sozlukten ne zaman atilacagini merak ettigim döl israfi.
Her basliga sikimtrak yazilar yazan yazar.
Edit:pipim yok.
Edit:pipim yok.
kıl eden trol.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar