bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- kadınlar2
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- genç olmanın en güzel yanı6
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- kadir inanır22
- sabaha kadar okunacak kitap4
- içtim şarabı13
- eski eşle tekrar evlenmek4
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- anın görüntüsü22
- dünya12
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- kolombiya4
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kuran-ı kerim3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- kemalist dünya24
- insan5
- x in memeleri3
- opel frontera2
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- öldükten sonra bana ne olacak5
- almanya5
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- her insanın bir cini olması8
- 33 yaşında olmak3
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- arşivlenmesi gereken resimler3
- ilgi manyağı3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- rakı sevmemek7
enteresan bir fenerli arkadaşımız
''fenerbahçe stadını şampiyon olmadığı için yakmadı evladım.
çok eşit davranan (!) polisin yaptıkları için yaktı..'' demiş
hadi geçen yılki tecavüzü unutalım karanlıkta oldu zaten hadise
e bursa maçından sonra ne diye yaktınız stadı ve yine aynı stad çevresini talan ettiniz? o da mı kupa için değildi
nevruz falan mıydı o tarih neydi hahahahaaaa..
''fenerbahçe stadını şampiyon olmadığı için yakmadı evladım.
çok eşit davranan (!) polisin yaptıkları için yaktı..'' demiş
hadi geçen yılki tecavüzü unutalım karanlıkta oldu zaten hadise
e bursa maçından sonra ne diye yaktınız stadı ve yine aynı stad çevresini talan ettiniz? o da mı kupa için değildi
nevruz falan mıydı o tarih neydi hahahahaaaa..
bana ''aciz, zavallı, fenerbahçe kompleksli, iğrenç gülüştü mahlukat'' demiş yazar
canı sağolsun..
canı sağolsun..
delikanlı yazardır.
ayrıca uludağ sözlük'teki en sevdiğim adamdır.
ben fanatik galatasaraylıyım o fanatik fenerbahçeli. olabiliyor yani, niye olmasın? babası, annesi, kardeşi farklı takım tutanlarınız yok mu aranızda? onlarla da böyle mi tartışıyorsunuz?
tamam herkes trollük yapabilir ama boku çıktı artık. tamam taşak geçin birbirinizle. x takım y takımı yendiğinde x takımlılar rahatça ve haklı olarak "koyduk mu" diyebilir, diyoruz.
diyoruz da, "a... a.... g... s... mi?" diye böğürmenin ne anlamı var? hele ki internet ortamında...
bizim toplumumuz garip bir hal alıyor, insanlar normal hayatta konuşmaya cesaret edemedikleri şeyleri internette göbeklerini kaşıya kaşıya yazıyorlar, çok enteresan.
velhasıl; adamlık ile yavşaklık arasında ince bir çizgi var ancak çok kişi aşıyor.
not: tabiki sözüm meclisten dışarı. tamsopalikvelet kardeşimin adamlığına vurgu yaparken, sözlük ve diğer internet ortamlarındaki rahatsızlığımı dile getirmek istedim.
ayrıca uludağ sözlük'teki en sevdiğim adamdır.
ben fanatik galatasaraylıyım o fanatik fenerbahçeli. olabiliyor yani, niye olmasın? babası, annesi, kardeşi farklı takım tutanlarınız yok mu aranızda? onlarla da böyle mi tartışıyorsunuz?
tamam herkes trollük yapabilir ama boku çıktı artık. tamam taşak geçin birbirinizle. x takım y takımı yendiğinde x takımlılar rahatça ve haklı olarak "koyduk mu" diyebilir, diyoruz.
diyoruz da, "a... a.... g... s... mi?" diye böğürmenin ne anlamı var? hele ki internet ortamında...
bizim toplumumuz garip bir hal alıyor, insanlar normal hayatta konuşmaya cesaret edemedikleri şeyleri internette göbeklerini kaşıya kaşıya yazıyorlar, çok enteresan.
velhasıl; adamlık ile yavşaklık arasında ince bir çizgi var ancak çok kişi aşıyor.
not: tabiki sözüm meclisten dışarı. tamsopalikvelet kardeşimin adamlığına vurgu yaparken, sözlük ve diğer internet ortamlarındaki rahatsızlığımı dile getirmek istedim.
tipik klavye delikanlısı fenerli yazarlardan. öyle burada olmuyor bu işler. herkes akıllı olacak.
uefanın yaptığı değişiklikten haberi olmayan çok zeki kardeşimiz
o eski talimatname anacım, değişti bir ay evvel
artık uefa gereken cezanın verilmediğini gördüğü an müdahale edebilecek..
o eski talimatname anacım, değişti bir ay evvel
artık uefa gereken cezanın verilmediğini gördüğü an müdahale edebilecek..
heyecen içinde uefa şamsiyesini bekleyen bir başka fenerbahçeli kardeşimiz..
kalbi sarı lacivert renkler ile çarpan fenerbahçeli yazar.
fener ceza alırsa en çok kendisi için üzülürüm.
bi de cotodelas, rhein ve batigol için üzülürüm.
mesela fatihintakendisi için üzülmem, aziz yıldırım için ne kadar üzülürsem kendisi için de o kadar üzülürüm mesela.
ayrıca bu adama dokunan bana dokunur, belki sedat peker'in yeğeni değilim ama çok fena yapabilirim, ümüğünü sıkarım mesela.
sinirlendiğimde çok feci bişi olabilirim.
soranlar için cevap : hayır, dayımın çocukları mermiye kafa atmıyorlar.
bi de cotodelas, rhein ve batigol için üzülürüm.
mesela fatihintakendisi için üzülmem, aziz yıldırım için ne kadar üzülürsem kendisi için de o kadar üzülürüm mesela.
ayrıca bu adama dokunan bana dokunur, belki sedat peker'in yeğeni değilim ama çok fena yapabilirim, ümüğünü sıkarım mesela.
sinirlendiğimde çok feci bişi olabilirim.
soranlar için cevap : hayır, dayımın çocukları mermiye kafa atmıyorlar.
başlık altlarına kusmasıyla ünlenmiş yazar
tamam arkadaşım hadi git yat..
tamam arkadaşım hadi git yat..
iyi bir fenerlidir. severim kendisini.
bir galatasaraylı olarak nefret ettiğim yazardır.
bir galatasaraylı olarak nefret etmediğim yazardır.
gözleri şiş yazar. çok üzülme dostum. 2 sene sonra şampiyonlar ligi elemesine katılacaksınız işte. *
nobranın önde gidenidir.
sevilen yazar arkadaşımız. tek kötü yanı fenerbahçeli olması. onu da değiştireceğiz zamanla..
mahkeme kararları ile ilgili tahmin yürüten yazardır.
(bkz: #20697019)
bir galatasaray'lı olarak yazdıklarının bir kısmına üzülerek iştirak etmekle beraber "yerli futbolcu kalitesi" konusunda bence biraz haddini aşmıştır ilgili yazıda.
zira bugün galatasaray'da ilk 11'de sahaya çıkanların dışında yedek kulübesinde de oyunu sırtlayabilecek yerli futbolcular mevcuttur. gerektiğinde kabul edilecektir ki aşağıdan da gelecek, takıma monte edilebilecek ve yanında oynadıkları adamlarla ligi çok rahat götürebilecek adam da az değildir.
kaldı ki bugüne kadar türk futboluna genç futbolcuları(bilhassa son dönemlerde) kazandıran yegâne kulüptür galatasaray'ımız.
her ne kadar mehmet topal, çanakkale'de yetişmiş olsa da ve emre, zeytinburnu çıkışlı olsa da, arda turan, sabri sarıoğlu(öyle veya böyle belli bir kapasitesi var ne çok, ne az ama bir gökhan gönül'ün 5'te biri olamayacakken bir selçuk şahin'in 5 katıdır gibi) falan filan.
bence doğru sözünü, üslubu yüzünden yanlış anlaşılmaya açık hale getirmiştir.
he neden gelip uzun uzun yazdığımı soracak olursa da cevabım yok, baştan söyleyeyim. öyle işim yoktu, canım sıkılmıştı yazdığını okudum ve gelip de kendisine çemkireyim dedim.
bakmayıversin kusura.
bir galatasaray'lı olarak yazdıklarının bir kısmına üzülerek iştirak etmekle beraber "yerli futbolcu kalitesi" konusunda bence biraz haddini aşmıştır ilgili yazıda.
zira bugün galatasaray'da ilk 11'de sahaya çıkanların dışında yedek kulübesinde de oyunu sırtlayabilecek yerli futbolcular mevcuttur. gerektiğinde kabul edilecektir ki aşağıdan da gelecek, takıma monte edilebilecek ve yanında oynadıkları adamlarla ligi çok rahat götürebilecek adam da az değildir.
kaldı ki bugüne kadar türk futboluna genç futbolcuları(bilhassa son dönemlerde) kazandıran yegâne kulüptür galatasaray'ımız.
her ne kadar mehmet topal, çanakkale'de yetişmiş olsa da ve emre, zeytinburnu çıkışlı olsa da, arda turan, sabri sarıoğlu(öyle veya böyle belli bir kapasitesi var ne çok, ne az ama bir gökhan gönül'ün 5'te biri olamayacakken bir selçuk şahin'in 5 katıdır gibi) falan filan.
bence doğru sözünü, üslubu yüzünden yanlış anlaşılmaya açık hale getirmiştir.
he neden gelip uzun uzun yazdığımı soracak olursa da cevabım yok, baştan söyleyeyim. öyle işim yoktu, canım sıkılmıştı yazdığını okudum ve gelip de kendisine çemkireyim dedim.
bakmayıversin kusura.
(#20697019) ile rakip bir kulübe olan sert üslubu ile üzmüş, sabri sarıoğlu, selçuk inan ( hem savunma hem ofansta eşine zor rastlanır orta saha) , hakan balta ( geçtiğimiz sezonun ikinci devresinde toparlanmış sol bek ), yekta kurtuluş ( isabetli pas yüzdesi yüksek, elazığspor maçında galibiyet golünü atmış) , burak yılmaz( gol kralı ! ), umut bulut( geçen sezonun ilk devresindeki golleri ), emre çolak ( amrabat' tan daha fazla katkı yapmıştır, galatasaray altapısından çıkmadır) hatta ve hatta - gönderilse de - sonradan girip olumlu katkılar yapan aydın yılmaz gibi galatasaray' ın kaliteli yerli isimlerini unutma talihsizliği yaşamış yazar. insanlık halidir, unutkanlık söz konusu olabilir, doğaldır. iyi günler dileriz.
edit: sadece selçuk inan ve burak yılmaz bile galatasaray' a yerli futbolcuların destek vermediği konusundaki komik iddiayı çürütmektedir.
edit- 2: semih kaya gibi altyapıdan yetişip milli takıma kadar yükselmiş bir galatasaraylıyı unutmak da benim ayıbım, bazılarımızın hayret verici unutkanlığıdır.
edit: sadece selçuk inan ve burak yılmaz bile galatasaray' a yerli futbolcuların destek vermediği konusundaki komik iddiayı çürütmektedir.
edit- 2: semih kaya gibi altyapıdan yetişip milli takıma kadar yükselmiş bir galatasaraylıyı unutmak da benim ayıbım, bazılarımızın hayret verici unutkanlığıdır.
sadece selçuk inan, semih kaya ve burak yılmaz' ın bile galatasaray' ın yerli futbolcuları hakkındaki görüşlerini çürüttüğü, aşırı fenerbahçe sevgisinden ötürü futbol konusunda zaman zaman objektifliğini yitirdiğini düşündüğüm yazar.
fenerbahçenin yerli kalitesine bakmadan galatasaray'dakilere bok attığını sanan yazar.
yerli bir forvetiniz bile yok lan ne kalitesi. *
(bkz: garip fenerliler)
yerli bir forvetiniz bile yok lan ne kalitesi. *
(bkz: garip fenerliler)
büyük çoğunlukla doğru yazmış olan yazar. tartışılan entarisi için dememdir bu. kendisine selam ediyorum renktaşı olarak.
veletlik yapma, sopayı da yeme! otur oturduğun yerde!*
veletlik yapma, sopayı da yeme! otur oturduğun yerde!*
bekir, serdar, mert, caner, hasan ali ve mehmet topuzu 'kaliteli yerli' sınıfına sokan fenerbahçeli yazar. *
(bkz: bak buna yorum yazamam işte)
(bkz: bak buna yorum yazamam işte)
iddia ettiği kulüplerimizdeki kaliteli yerli oyuncu eksikliğiyse doğru bir noktaya temas etmiş yazardır. ancak bu eksikliğin sadece galatasaray' da bulunmadığını, milli takımlarımızın bu açıdan sıkıntı çektiğini de kendisine hatırlatmaktan memnuniyet duyarız. galatasaray da, beşiktaş da, fenerbahçe de, diğer kulüplerimiz de kaliteli yerli oyuncu eksikliği yaşamaktadır. bunu ne yazık ki tartışmak komik olur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar