bugün

tamsopalikvelet

enteresan bir fenerli arkadaşımız

''fenerbahçe stadını şampiyon olmadığı için yakmadı evladım.

çok eşit davranan (!) polisin yaptıkları için yaktı..'' demiş

hadi geçen yılki tecavüzü unutalım karanlıkta oldu zaten hadise

e bursa maçından sonra ne diye yaktınız stadı ve yine aynı stad çevresini talan ettiniz? o da mı kupa için değildi

nevruz falan mıydı o tarih neydi hahahahaaaa..
© copyright 2005 - 2026