bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- herkesle iyi anlaşan insan18
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- yugoslavya kızları4
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- hayatını kaybetmek3
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- angie abdalla2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- deniz baykal7
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- makarnaya sarımsak girer mi3
- günün şiiri8
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- göte giren şemsiye4
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- king is back3
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- ciguli kral7
- frt2
- kadir inanır'ın vefatı7
- kitap alıntıları2
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- saraca finch house7
- japonya8
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- demokratik kongo cumhuriyeti7
- deniz göktaş5
- kolombiya6
Okul bitirmiş meslek sahibi olmaya hazır kürttür.
Bunlar daha fenadır efenim meclise girip kavga çıkarırlar. Oylama stratejileri ise mhp ne verirse tersini vermektir. (bkz: ayakta alkışlıyorum)
Büdüt : kürt eksisi mi? En sevdiğim.
Bunlar daha fenadır efenim meclise girip kavga çıkarırlar. Oylama stratejileri ise mhp ne verirse tersini vermektir. (bkz: ayakta alkışlıyorum)
Büdüt : kürt eksisi mi? En sevdiğim.
Cahil kürtten daha beterdir, Cahilinin gene yakalaya bildiğin zaman eğitir, öğretir topluma kazandırırsın ama bunların bu cehalet içerisinden çıkıp kendince eğitim almışına yapacak bir şey yoktur! Ağır şizofren misali bir kafa yapısına ulaşır! tedavisi yoktur!
Bir yandan hümanizm, Barış, Kardeşlik vs. der, sürekli sosyalizmden, komünizmden, emperyalizme ve kapitalizme karşı olmaktan bahseder ahkam keser ama;
Orta Doğunun bütün narkotik suçlarını yöneten, Irakta direkt ve dolaylı yoldan 2 Milyon, Suriye'de Direkt ve Dolaylı yoldan 200 Bin, Türkiyede direkt olarak kendi eliyle 147 öğretmen, binlerce çocuk, doktor, yol işçisi vs. binlerce kamu çalışanı, toplamda 35 bin Türk vatandaşını katletmiş örgüte barış güvercini diyerek hayranlık duyar!
Üstüne utanmadan çıkar "Işid bizi Kobanide katlediii, Amerika babo bize ordu gündeeer, Yordim gündeer" diye ağlanır, Biji Serok Obama diye elinde Amerikan bayrağı ile zılgıt atar! Tüm bunları yaparken de kıçında Emperyalistin ağa babasının verdiği don, elinde Emperyalizmin silahı, Cebinde Emperyalizmin parası ile" Emperyalizme garşı savaşiik gibi çek babo" diyerek Öz çekim çektirir!
Sonra bunu kapitalizmin yarattığı internette, kapitalizmin ürettiği twitter vs. üzerinden, kapitalizmin ürettiği Apple/MAC bilgisayar ve/veya Iphone ile paylaşarak kapitalizme, Emperyalizme garşı savaşiiik "diye demagoji yapar!!!
Üstünden Deniz Gezmiş ( Deniz gezmiş tüm bunlara karşı olduğu halde) parkası asla eksik olmaz, her daim kot ve spor ayakkabı giyer, orta uzun sakal, pala bıyığa benzeyen tür bir bıyık mutlaka vardır! Yazları Che baskısı olan kırmızı tişört de üniformaları gibidir. Dişi olanlarında üstte H&M bol uzun etek ama altına köyden getirilmiş örgü çorap, (Yaz ise gladyatör terlik) belde 4 mevsim asılı heybe, genelde saçlar bele kadar, ilk okul öğrencisi kız gibi iki yana örülü!
Maksimum 2 Rus klasiği, illa 1 Karl Marx kitabı mutlaka okumuşlardır ama bütün okudukları bundan ibarettir! genelde de böyle 1-2 kitaptan ezberlenmiş sabit 2-3 cümle/kalıp ile konuşurlar! Hayatta dünya tarihi okuyalım, Anadolu, Orta Doğu medeniyetleri okuyalım, Hititler kimdir, Sümerler kimdir, Pro Türkler, Romalılar vs. zerre kadar ilgilenmezler! Sürekli Atatürk dönemine boş eleştiri yaparlar ama bu döneme dair tek kaynakları gene sakallı sol tarikat lideri abilerinin sözleri, saidi nursi/Kürdi delisi gibi 1-2 delinin kitaplarıdır! Başka hiç bir kaynağı okumaz ve asla değerlendirmezler!
ilber hocanın tarif ettiği Yarı Cahillerin tam karşılığıdır!
Bir yandan hümanizm, Barış, Kardeşlik vs. der, sürekli sosyalizmden, komünizmden, emperyalizme ve kapitalizme karşı olmaktan bahseder ahkam keser ama;
Orta Doğunun bütün narkotik suçlarını yöneten, Irakta direkt ve dolaylı yoldan 2 Milyon, Suriye'de Direkt ve Dolaylı yoldan 200 Bin, Türkiyede direkt olarak kendi eliyle 147 öğretmen, binlerce çocuk, doktor, yol işçisi vs. binlerce kamu çalışanı, toplamda 35 bin Türk vatandaşını katletmiş örgüte barış güvercini diyerek hayranlık duyar!
Üstüne utanmadan çıkar "Işid bizi Kobanide katlediii, Amerika babo bize ordu gündeeer, Yordim gündeer" diye ağlanır, Biji Serok Obama diye elinde Amerikan bayrağı ile zılgıt atar! Tüm bunları yaparken de kıçında Emperyalistin ağa babasının verdiği don, elinde Emperyalizmin silahı, Cebinde Emperyalizmin parası ile" Emperyalizme garşı savaşiik gibi çek babo" diyerek Öz çekim çektirir!
Sonra bunu kapitalizmin yarattığı internette, kapitalizmin ürettiği twitter vs. üzerinden, kapitalizmin ürettiği Apple/MAC bilgisayar ve/veya Iphone ile paylaşarak kapitalizme, Emperyalizme garşı savaşiiik "diye demagoji yapar!!!
Üstünden Deniz Gezmiş ( Deniz gezmiş tüm bunlara karşı olduğu halde) parkası asla eksik olmaz, her daim kot ve spor ayakkabı giyer, orta uzun sakal, pala bıyığa benzeyen tür bir bıyık mutlaka vardır! Yazları Che baskısı olan kırmızı tişört de üniformaları gibidir. Dişi olanlarında üstte H&M bol uzun etek ama altına köyden getirilmiş örgü çorap, (Yaz ise gladyatör terlik) belde 4 mevsim asılı heybe, genelde saçlar bele kadar, ilk okul öğrencisi kız gibi iki yana örülü!
Maksimum 2 Rus klasiği, illa 1 Karl Marx kitabı mutlaka okumuşlardır ama bütün okudukları bundan ibarettir! genelde de böyle 1-2 kitaptan ezberlenmiş sabit 2-3 cümle/kalıp ile konuşurlar! Hayatta dünya tarihi okuyalım, Anadolu, Orta Doğu medeniyetleri okuyalım, Hititler kimdir, Sümerler kimdir, Pro Türkler, Romalılar vs. zerre kadar ilgilenmezler! Sürekli Atatürk dönemine boş eleştiri yaparlar ama bu döneme dair tek kaynakları gene sakallı sol tarikat lideri abilerinin sözleri, saidi nursi/Kürdi delisi gibi 1-2 delinin kitaplarıdır! Başka hiç bir kaynağı okumaz ve asla değerlendirmezler!
ilber hocanın tarif ettiği Yarı Cahillerin tam karşılığıdır!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar