bugün

altıncı nesil yazar. *
moderasyonun hızlı çalışmasından yakınmış yazar. yok lan ne yakınması övmüş adam, benimkisi alışkanlık işte *.
6. nesil yeni bir yazar. hoşgelmişler.

önce okumalar sonra oylamalar ardında da yazmalar dilerim.
küçükken mızıkçı olduğunu hissettiğim yazar.*
ilgili olarak;
(bkz: counter strike da bicak atmak/#4953938)
6.nesil silik yazar.
© copyright 2005 - 2026