bugün
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- utanmadan şort giyen erkek7
- beyaz yakalıyım hissi veren gıdalar2
- elimde goruntuleriniz var3
- pringles kutusuna eli giren yetişkin erkek2
- evlenmek için gereken minimum para5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur6
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- ashley dont look at him look at me2
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- kabullenince huzur veren gerçekler2
- eski mesajları okumak3
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- küfreden kız iticiliği8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı5
- ismet gurbuz 202418
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- lionel messi4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yazarlara gelen son mesaj3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- beyaz otomobil satın almak15
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- bugün de meme atan olmaması13
kaliteli yazarların,nickaltı neden boş olur?
ülkenin gidişinin kötü olduğunu itiraf ettiği (bkz: kıdem tazminatının kaldırılması/#35972345) halde yandaş takılan tiptir. entrysini editleme ihtimaline karşı tedbirimizi alalım:
--spoiler--
ülke böyle giderse kimse kıdem tazminatı falan alamayacak zaten.
--spoiler--
yandaş kafası bir dünya yeminle! yahu memleketin hali o kadar kötüyse -ki öyle- neden hala yandaşlık mesleğiyle iştigal ediyorsun?
--spoiler--
ülke böyle giderse kimse kıdem tazminatı falan alamayacak zaten.
--spoiler--
yandaş kafası bir dünya yeminle! yahu memleketin hali o kadar kötüyse -ki öyle- neden hala yandaşlık mesleğiyle iştigal ediyorsun?
kendi nick altına yorum yapmanın kabalık olduğunu biliyorum ama yukarıdaki değerli yazar benim yandaş takıldığımı söyleyince dayanamadım.
Öncelikle söylediğim sözlerin arkasındayım. Hatalı bir yazı değilse fikri yazılarımı değiştirmem. Ülkenin gidişatı kötüdür evet ama bunun sebebi sadece yönetimsel beceriksizlikler değildir. Tüm dünyada sanayici, işveren kan ağlıyor. Kıdem tazminatı ise zorlayıcı bir hak. Bunu da kabul edelim. Herkesin faydasına olan bir sistem üzerinde konunun kanun ve yönetmeliklerle sabitlenmesi ve garanti haline gelmesi gerekir. Bir şey garanti oluyorsa bunun kazancının da optimum seviyeye inceğini kabul etmek gerekir. Dünyanın kanunu bu. Sen paranı finans kuruluşuna yatırır ve garanti para istersen daha az ve daha garanti bir kara razı olursun. Değilse riskini aldığın yasal her işe girebilirsin.
Konuyu böyle değerlendirmek gerekir. Toplumsal olaylarda olaylara tek tarafdan bakmak kendini garanti altına almış olan ufak bir azınlığın tekelinde olmamalı. Dürüstlük, işçi haklarını savunmak bunu gerektirir.
Bu referandum meselesini de çok abartmayın. Dünya kadar insan, dünya kadar fikir demektir. insanlar bir konuda karar verdiklerinde hepsinin aynı nedenlerle aynı şeyi söylediklerine emin olmayın. Evet diyen solcu da olur, hayır diyen sağcı da... veya herhangi bir görüşten aynı kişiler aynı şeyi söylemeyebilirler.
Ben kavga gürültünün ve çok başlılığın bitmesi ve chp nin şimdiki yönetiminin tasfiye olması için evet demeyi tercih ediyorum. Bunun için geçerli nedenlerim var.
Belki de sen kavga gürültünün bitmesi için hayır demeyi tercih ediyorsundur. istekler aynı, eylemler farklı olabilir.
Kimlerin haklı olduğunu zaman gösterecek.
Önemli olan seçimlerimizi direkt iyi veya kötü niyete bağlamamak. Onu yapabilirsek sonuçta önemli değil aslında.
Öncelikle söylediğim sözlerin arkasındayım. Hatalı bir yazı değilse fikri yazılarımı değiştirmem. Ülkenin gidişatı kötüdür evet ama bunun sebebi sadece yönetimsel beceriksizlikler değildir. Tüm dünyada sanayici, işveren kan ağlıyor. Kıdem tazminatı ise zorlayıcı bir hak. Bunu da kabul edelim. Herkesin faydasına olan bir sistem üzerinde konunun kanun ve yönetmeliklerle sabitlenmesi ve garanti haline gelmesi gerekir. Bir şey garanti oluyorsa bunun kazancının da optimum seviyeye inceğini kabul etmek gerekir. Dünyanın kanunu bu. Sen paranı finans kuruluşuna yatırır ve garanti para istersen daha az ve daha garanti bir kara razı olursun. Değilse riskini aldığın yasal her işe girebilirsin.
Konuyu böyle değerlendirmek gerekir. Toplumsal olaylarda olaylara tek tarafdan bakmak kendini garanti altına almış olan ufak bir azınlığın tekelinde olmamalı. Dürüstlük, işçi haklarını savunmak bunu gerektirir.
Bu referandum meselesini de çok abartmayın. Dünya kadar insan, dünya kadar fikir demektir. insanlar bir konuda karar verdiklerinde hepsinin aynı nedenlerle aynı şeyi söylediklerine emin olmayın. Evet diyen solcu da olur, hayır diyen sağcı da... veya herhangi bir görüşten aynı kişiler aynı şeyi söylemeyebilirler.
Ben kavga gürültünün ve çok başlılığın bitmesi ve chp nin şimdiki yönetiminin tasfiye olması için evet demeyi tercih ediyorum. Bunun için geçerli nedenlerim var.
Belki de sen kavga gürültünün bitmesi için hayır demeyi tercih ediyorsundur. istekler aynı, eylemler farklı olabilir.
Kimlerin haklı olduğunu zaman gösterecek.
Önemli olan seçimlerimizi direkt iyi veya kötü niyete bağlamamak. Onu yapabilirsek sonuçta önemli değil aslında.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar