bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- küfreden kız iticiliği7
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ilgi3
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- türkiye6
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- düşük iq belirtileri5
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bugün de meme atan olmaması13
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- göbek adınız2
- rabbin para vermesi4
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- amerika birleşik devletleri6
- 65 şut çekip gol atamamak5
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- anın görüntüsü15
kaliteli yazarların,nickaltı neden boş olur?
ülkenin gidişinin kötü olduğunu itiraf ettiği (bkz: kıdem tazminatının kaldırılması/#35972345) halde yandaş takılan tiptir. entrysini editleme ihtimaline karşı tedbirimizi alalım:
--spoiler--
ülke böyle giderse kimse kıdem tazminatı falan alamayacak zaten.
--spoiler--
yandaş kafası bir dünya yeminle! yahu memleketin hali o kadar kötüyse -ki öyle- neden hala yandaşlık mesleğiyle iştigal ediyorsun?
--spoiler--
ülke böyle giderse kimse kıdem tazminatı falan alamayacak zaten.
--spoiler--
yandaş kafası bir dünya yeminle! yahu memleketin hali o kadar kötüyse -ki öyle- neden hala yandaşlık mesleğiyle iştigal ediyorsun?
kendi nick altına yorum yapmanın kabalık olduğunu biliyorum ama yukarıdaki değerli yazar benim yandaş takıldığımı söyleyince dayanamadım.
Öncelikle söylediğim sözlerin arkasındayım. Hatalı bir yazı değilse fikri yazılarımı değiştirmem. Ülkenin gidişatı kötüdür evet ama bunun sebebi sadece yönetimsel beceriksizlikler değildir. Tüm dünyada sanayici, işveren kan ağlıyor. Kıdem tazminatı ise zorlayıcı bir hak. Bunu da kabul edelim. Herkesin faydasına olan bir sistem üzerinde konunun kanun ve yönetmeliklerle sabitlenmesi ve garanti haline gelmesi gerekir. Bir şey garanti oluyorsa bunun kazancının da optimum seviyeye inceğini kabul etmek gerekir. Dünyanın kanunu bu. Sen paranı finans kuruluşuna yatırır ve garanti para istersen daha az ve daha garanti bir kara razı olursun. Değilse riskini aldığın yasal her işe girebilirsin.
Konuyu böyle değerlendirmek gerekir. Toplumsal olaylarda olaylara tek tarafdan bakmak kendini garanti altına almış olan ufak bir azınlığın tekelinde olmamalı. Dürüstlük, işçi haklarını savunmak bunu gerektirir.
Bu referandum meselesini de çok abartmayın. Dünya kadar insan, dünya kadar fikir demektir. insanlar bir konuda karar verdiklerinde hepsinin aynı nedenlerle aynı şeyi söylediklerine emin olmayın. Evet diyen solcu da olur, hayır diyen sağcı da... veya herhangi bir görüşten aynı kişiler aynı şeyi söylemeyebilirler.
Ben kavga gürültünün ve çok başlılığın bitmesi ve chp nin şimdiki yönetiminin tasfiye olması için evet demeyi tercih ediyorum. Bunun için geçerli nedenlerim var.
Belki de sen kavga gürültünün bitmesi için hayır demeyi tercih ediyorsundur. istekler aynı, eylemler farklı olabilir.
Kimlerin haklı olduğunu zaman gösterecek.
Önemli olan seçimlerimizi direkt iyi veya kötü niyete bağlamamak. Onu yapabilirsek sonuçta önemli değil aslında.
Öncelikle söylediğim sözlerin arkasındayım. Hatalı bir yazı değilse fikri yazılarımı değiştirmem. Ülkenin gidişatı kötüdür evet ama bunun sebebi sadece yönetimsel beceriksizlikler değildir. Tüm dünyada sanayici, işveren kan ağlıyor. Kıdem tazminatı ise zorlayıcı bir hak. Bunu da kabul edelim. Herkesin faydasına olan bir sistem üzerinde konunun kanun ve yönetmeliklerle sabitlenmesi ve garanti haline gelmesi gerekir. Bir şey garanti oluyorsa bunun kazancının da optimum seviyeye inceğini kabul etmek gerekir. Dünyanın kanunu bu. Sen paranı finans kuruluşuna yatırır ve garanti para istersen daha az ve daha garanti bir kara razı olursun. Değilse riskini aldığın yasal her işe girebilirsin.
Konuyu böyle değerlendirmek gerekir. Toplumsal olaylarda olaylara tek tarafdan bakmak kendini garanti altına almış olan ufak bir azınlığın tekelinde olmamalı. Dürüstlük, işçi haklarını savunmak bunu gerektirir.
Bu referandum meselesini de çok abartmayın. Dünya kadar insan, dünya kadar fikir demektir. insanlar bir konuda karar verdiklerinde hepsinin aynı nedenlerle aynı şeyi söylediklerine emin olmayın. Evet diyen solcu da olur, hayır diyen sağcı da... veya herhangi bir görüşten aynı kişiler aynı şeyi söylemeyebilirler.
Ben kavga gürültünün ve çok başlılığın bitmesi ve chp nin şimdiki yönetiminin tasfiye olması için evet demeyi tercih ediyorum. Bunun için geçerli nedenlerim var.
Belki de sen kavga gürültünün bitmesi için hayır demeyi tercih ediyorsundur. istekler aynı, eylemler farklı olabilir.
Kimlerin haklı olduğunu zaman gösterecek.
Önemli olan seçimlerimizi direkt iyi veya kötü niyete bağlamamak. Onu yapabilirsek sonuçta önemli değil aslında.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar