bugün

ayse hatun önal ın 18.04.2008 tarıhınde cıkmıs 2. albumunun ısmı. birinci albümü tutmamasına rağmen zor bela bu albumu cıkarmıstır. geçen albumu cok kotu olmasına ragmen bu albumun parcaları dınlenılırse 1. albumu bıle daha guzel oldugu anlasılıyor.

(bkz: bosuna kürek çekmek)
son dönemde yapılmış en başarılı türkçe albümlerden biri.
kulakları tıkayarak dinleyen arkadaşlara selam ederim.

albümdeki şarkılar;

aç kapıyı
aslında
bırakma beni
bomba
doğru kanaldan bağlan
hayalimdeki
kalbe ben
yok yok
inat
marslı
yok yok (remix)
ayşe hatun önal'ın yeni albümü. diğerini beğenmeyenlere nacizane tavsiyem bu albümün dinlenmesidir. bu sefer gercekten çok iyi olmuş albüm. kalbe ben ve aslında daha bi göze batası daha bi güzel.
ayşe hatun önal'ın 2008 yılında çıkardığı, çok kaliteli ve güzel şarkılarla dolu albümü.
cezmi ersöz' ün nadide güzellikte şiirlerinden birini anımsatan söz öbeği.

SUSUYORSAM BiL Ki…

Kıştı, çok ağır bir kış…
Tren Bingöl’de yavaşladı,
durdu sonra, durdu zaman
sonra kalktı.

Pencereden baktık,
Rayların önünde kara batmış
bir adam vardı.
Düştü trenin önüne
o gitti, biz gittik.
Bizi Muş istasyonuna getirdi
bir gece…
Adamın işi buymuş
çığ düşerken haber verirmiş
makinistlere
gecelerce, günlerce
trenlerin önünde yürürmüş.
Ve hiç konuşmaz,
hep susarmış
konuşursa çığ düşmesinden
korkarmış
içine atarmış yıllardır
biriken aşkına.

Ben de susuyorsam bil ki,
senin, benim önünden gidiyorum,
karlara bata çıka
trenlerin önünden giden
o adam gibi.

Susuyorsam bil ki
çığ düşmesin diye,
sana, bana aşkımıza…
© copyright 2005 - 2026