bugün
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- eski uludağ sözlük ortamı6
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- burç saçmalığı6
- erkek erkeğe açık oylaşmak6
- lip balm kullanan erkek5
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- falıma bakmak isteyen var mı4
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- online yazarlar8
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
- kadınlar neden aldatır17
- klimasız arabayla uzun yol gitmek2
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı5
- nofap6
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- vivaldi'ye gıygıy diyen kezo2
- 0 0 74
- sedat pekmez18
- tarot falına inanan salak8
- erkekle seviştikten sonra öldürmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde6
- anın görüntüsü16
- tekerlek kaşar4
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı2
- devşirmelik makamı13
- araba sürerken dinlenmemesi gereken şarkılar2
- abd'yi yenmemiz dünya sıralamasına etkisi olur mu3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- diamond bosphoruss denen yazar8
- gecenin kafa şişirmeyen şarkısı2
- 2026 dünya kupası15
- aldım kabul ettim4
- futbol8
- arkadaşlar çok güzelsiniz3
- cristiano ronaldo'nun 6 dünya kupası nda gol atmas2
- lionel messi11
- yeni temaya bir türlü alışamamak2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- günün şiiri5
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- özbekistan2
- portekiz2
bir vega şarkısı..
tamam tamam sustum..
tamam tamam sustum..
rumuzu güzel yazar.
sözlükte kalıcı olması dilenenlerden.
sözlükte kalıcı olması dilenenlerden.
tekrar çaylak olup bu çaylaklığın neye göre ne zaman son bulacağını merak edendir .
110 un çok güzel bir şarkısı sözLeri :
sustum hep
herkes konusurken
ben seni izledim
ne kadar güzelsin
dokundum
masum degildi
ben seni istedim
bir hayal içinde
küçük yalanlarin ortasinda biz
büyümekten korkan yetiskinleriz
durdu zaman
mevsim solmadan
dinlerken güzel bir masaldan
uyandim, düs bitmis
kimse yok, herkes gitmis
parti çoktan bitmis
sustum hep
herkes konusurken
ben seni izledim
ne kadar güzelsin
dokundum
masum degildi
ben seni istedim
bir hayal içinde
küçük yalanlarin ortasinda biz
büyümekten korkan yetiskinleriz
durdu zaman
mevsim solmadan
dinlerken güzel bir masaldan
uyandim, düs bitmis
kimse yok, herkes gitmis
parti çoktan bitmis
hoşgelmiş yazar.
dost. bildiğin kötü gün dostu. türkiye nin üstünü çizin derken birileri ağzından salya akıta akıta ahan da bu zamana kadar en ıyı cevapla;
(bkz: #2516128)
(bkz: #2516128)
cesur ve aklı başında.
susma eylemini yapan kişinin söyleyeceği kelime.
tamam tamam sustum.
tamam tamam sustum.
barış akarsu fanatiğidir kendisi.
küçük çaplı bir araştırma neticesinde; her ne kadar fikirlerimiz uyuşmasa bile güzel yazılara imza atan sağlam yazar olduğunu gördüğüm nesildaşım.
tartismalarin heyecanli yerlerinde durumu degrelendirip, oyle dogru tespitler yapar ki beni hep sasirtir. bu kadar delinin icinde, senin isin ne be canim?
fikirleri ve entrtyleriyle, aylardır beğenimi kazanan, tanışmak bugün kısmet olan, hakkımdaki fikirleri bana gurur veren, teşekkür borçlu olduğum yazar.
4. nesil bir yazar arkadaştır.
aramıza yeni katılan bir yazar arkadaşın yaptığı yazım yanlışlarını, direkt nik altından yazan diğer yazar kardeşlerimize biz de normal olarak tepki gösterdik. hani, özel mesaj var, gammaz butonu var, var oğlu var hani... bütün sıkıntı buydu aslında.
bir de ibne olmaya meyilli olduğumu düşünüyor, bilmesini isterim ki, kime ne vereceğime ben karar veririm. cinsel tercihim hiç kimseyi alakadar etmiyor, değil mi gülüm? bak memati geldi aklıma... ölmez, ölemez o!
ha bir de, forumdan yeni çıkmış diye nitelendiriyor bazı yazarları. kendisini, kendi yazdığı ilk entrylere bakmaya davet ediyorum. ben baktım da... son girdiklerine bakmadım bile, bakmak istemiyorum da.
halk arasında yıllardır şöyle bir geyik döner;
bir çocuk, başka bir çocuğa; 'benim annem senin anneni genelevde görmüş der. diğer çocuk da senin annenin orda ne işi varmış diye cevap verir. bu geyiğin konumuzla alakasını kavrayabildiği vakit, anlaşabileceğimizi düşünüyorum...
aramıza yeni katılan bir yazar arkadaşın yaptığı yazım yanlışlarını, direkt nik altından yazan diğer yazar kardeşlerimize biz de normal olarak tepki gösterdik. hani, özel mesaj var, gammaz butonu var, var oğlu var hani... bütün sıkıntı buydu aslında.
bir de ibne olmaya meyilli olduğumu düşünüyor, bilmesini isterim ki, kime ne vereceğime ben karar veririm. cinsel tercihim hiç kimseyi alakadar etmiyor, değil mi gülüm? bak memati geldi aklıma... ölmez, ölemez o!
ha bir de, forumdan yeni çıkmış diye nitelendiriyor bazı yazarları. kendisini, kendi yazdığı ilk entrylere bakmaya davet ediyorum. ben baktım da... son girdiklerine bakmadım bile, bakmak istemiyorum da.
halk arasında yıllardır şöyle bir geyik döner;
bir çocuk, başka bir çocuğa; 'benim annem senin anneni genelevde görmüş der. diğer çocuk da senin annenin orda ne işi varmış diye cevap verir. bu geyiğin konumuzla alakasını kavrayabildiği vakit, anlaşabileceğimizi düşünüyorum...
(bkz: #3187393) entrysine bakmadan daha kendi yazdığını tam okumayan heyecanlı userlerle uğrasmayacak yazar.
bi de böyle laf cambazlığı yapmazlar mı,bitiyorum.
bi de böyle laf cambazlığı yapmazlar mı,bitiyorum.
entrylerini genellikle gülümseyere ya da gülerek okuduktan sonra etrynin sağ altına bakıp bilinçsizce 'tamam tamam sustuuum' dediğim yazardır.
Linet'in muhteşem yorumu ile dinleyen kişiyi, mest edebilecek potansiyele sahip şarkı.
Sustum
Sustum... söyleyecek sözüm kalmadı
Küstüm kaderime küstüm
Neler umdum neler bekliyordum
Kalbim anıların sessiz rıhtımı oldu
Yağmur inat etti yine kuraklık
Güneş batıp gitti yine karanlık
Beklemek boş yere umut yok artık
Sevdim umutsuzca sevdim ben yazık
Gittin... dönüşünden umut kalmadı
Düştüm ah ateşine düştüm
Bitmez o aşk bitmez sanıyordum
Artık yarınlarım sensiz olacak
Yağmur inat etti yine kuraklık
Güneş batıp gitti yine karanlık
Beklemek boş yere umut yok artık
Sevdim umutsuzca sevdim ben yazık
Söz: Gönül Şen
Müzik: Ahmet Meter
Sustum
Sustum... söyleyecek sözüm kalmadı
Küstüm kaderime küstüm
Neler umdum neler bekliyordum
Kalbim anıların sessiz rıhtımı oldu
Yağmur inat etti yine kuraklık
Güneş batıp gitti yine karanlık
Beklemek boş yere umut yok artık
Sevdim umutsuzca sevdim ben yazık
Gittin... dönüşünden umut kalmadı
Düştüm ah ateşine düştüm
Bitmez o aşk bitmez sanıyordum
Artık yarınlarım sensiz olacak
Yağmur inat etti yine kuraklık
Güneş batıp gitti yine karanlık
Beklemek boş yere umut yok artık
Sevdim umutsuzca sevdim ben yazık
Söz: Gönül Şen
Müzik: Ahmet Meter
rahdan ve esin ortak yapımı rap parçası.
esin'in söylediği nakaratı ile insanın yaralarını iyice deşen bir şarkıdır.
sustum,
sözcükler yok artık...
gökyüzüne dal,
bir gün beni özlersen...
esin'in söylediği nakaratı ile insanın yaralarını iyice deşen bir şarkıdır.
sustum,
sözcükler yok artık...
gökyüzüne dal,
bir gün beni özlersen...
izlenimlerime göre sıkı bir yemekteyiz takipçisi olan yazar.
Linetin mükemmel söylediği şarkı.
Biri göndermişti tamemen unutmuşum. Şu durumda gülûmsetti.
Sevdim. Umutsuzca sevdim ben, yazık.
Biri göndermişti tamemen unutmuşum. Şu durumda gülûmsetti.
Sevdim. Umutsuzca sevdim ben, yazık.
ilkay akkaya nın son albümünde yer alan mükemmel şarkı, sözü ilkay a ait.
canım yarısı derken sadece bir yerde canım yarası der ve yakar.
sustum bak,vazgeçtim, gidiyorum.
burnumun direğinde bir sızı,
varsın ağlatsın.
yakılmış köy gibiyim.
ahım; küllerin arasında bir resim.
orada kalansın.
yetim bir kederin gölgesi var kalbimde.
hoşça kal canım yarısı, çok iyi bak kendine.
incittik, üzdük biz sevdamızı.
sustum ki büyüsün mevsimler.
ilk baharımsın.
hiç bir şey söyleme, dinmez sızı.
sürüldüm sılamdan giderim.
ama bende kalansın.
yetim bir kederin gölgesi var kalbimde.
hoşça kal canım yarısı, çok iyi bak kendine.
canım yarısı derken sadece bir yerde canım yarası der ve yakar.
sustum bak,vazgeçtim, gidiyorum.
burnumun direğinde bir sızı,
varsın ağlatsın.
yakılmış köy gibiyim.
ahım; küllerin arasında bir resim.
orada kalansın.
yetim bir kederin gölgesi var kalbimde.
hoşça kal canım yarısı, çok iyi bak kendine.
incittik, üzdük biz sevdamızı.
sustum ki büyüsün mevsimler.
ilk baharımsın.
hiç bir şey söyleme, dinmez sızı.
sürüldüm sılamdan giderim.
ama bende kalansın.
yetim bir kederin gölgesi var kalbimde.
hoşça kal canım yarısı, çok iyi bak kendine.
Kadın arabeskleri gülden karaböcek dışında hic sevmesem de ne zaman susmaya karar versem bana arkadaşlık eden linet şarkısıdır. Bir şekilde denk gelir ve beni can evimden vurur.
https://youtu.be/xoH1iIWiwDA
https://youtu.be/xoH1iIWiwDA
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar