bugün
- velvet41
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez11
- deniz baykal7
- 2026 dünya kupası31
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- göte giren şemsiye2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- atatürk yaşasaydı milliyetçi olmazdı diyen tip2
- herkesle iyi anlaşan insan13
- ciguli kral7
- atatürk'e evet kemalizm'e hayır diyen tayfa2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- şeriatın modern dünyaya uygun olmaması2
- 100 yıl önceki anlayışla atatürkçülük yapılmaz2
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı3
- bosna hersek6
- isviçre3
- kanada2
- kadir inanır'ın vefatı7
- 19 yaşında kızla yatmak14
- meksika3
- güney afrika4
- truesuzluk3
- 4 temmuz 2026 kolombiya gana maçı2
- 3 temmuz 2026 isviçre cezayir maçı2
- 1 temmuz 2026 ingiltere demokratik kongo maçı2
- uludağ sözlük yapay zeka moderatör prompt'u2
- katar2
- 1 temmuz 2026 meksika ekvador maçı2
- saraca finch house7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- star wars2
- sözlükte diyarbakırlı istemiyoruz2
- 1 temmuz kabotaj bayramı8
- galatasaray3
- 1 temmuz 2026 belçika senegal maçı2
- güney kore3
- çekya2
- 2 temmuz 2026 ispanya avusturya maçı2
- 3 temmuz 2026 portekiz hırvatistan maçı2
- japonya9
- unutulmayan sadakat örnekleri6
- 29 haziran 2026 almanya paraguay maçı3
- başbakanımız bizim için adeta ikinci peygamberdir5
- 5 vakit namaz kılan erkeklere bayılmak5
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız12
- ankara nın en güzel yanı7
- aylık 321 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- cüneyt arkın3
egzama, yara, güney yanığı, sivilce ve hatta pişik gibi bir çok cilt rahatsızlığının tedavisinde kullanılan türkiye de eczane de değil de bebek mağazalarında (pişik kremi de olduğundan) satıldığını duyduğum, antiseptik iyileştirici krem. güneş yanıklarına sürüldüğünde acısını alan, sivilcelerinde üzerine sürüldüğünde bir gecede geçiren efsane bir krem.
irlandalı eczacı thomas smith tarafından üretilmiş ve orginal adı smith's cream miş. internette 125g olanı 20 tl ile 50tl arasında bir fiyata satılırken, yavru vatan kıbrıs ta 7.40 tl ye satın alınabilir. prospektüsü olmadan satılan bir ilaç ayrıca.
ayrıntılı bilgi için http://en.wikipedia.org/wiki/Sudocrem
irlandalı eczacı thomas smith tarafından üretilmiş ve orginal adı smith's cream miş. internette 125g olanı 20 tl ile 50tl arasında bir fiyata satılırken, yavru vatan kıbrıs ta 7.40 tl ye satın alınabilir. prospektüsü olmadan satılan bir ilaç ayrıca.
ayrıntılı bilgi için http://en.wikipedia.org/wiki/Sudocrem
yazın gelmesiyle cortlayan sivilceler için birebir olan krem. ayrıca sivilce lekelerine de iyi geliyor imiş. kendini eczanelerden ziyade mothercare mağazalarından tedarik edebilirsiniz, fahiş bir fiyata sahip türkiye'de benden demesi.
Sivilcelerim için sürmekte olduğum kremdir.
internette hakkında çok fazla övgü bulunan, sivilce izlerini de iyileştiren bir pişik kremiymiş. bunu da deneyelim.
görsel
Mucizevi kremdir benim için. Yuksek oranda cinko icerir. Bu krem olmasa hayatta gunese cikamam. Gunes sonrasi kremi niyetine kullaniyorum onlardan cok daha etkili.
Mucizevi kremdir benim için. Yuksek oranda cinko icerir. Bu krem olmasa hayatta gunese cikamam. Gunes sonrasi kremi niyetine kullaniyorum onlardan cok daha etkili.
Seneler önce methini duyup aldıydım o zamanlar dehşet yaralı sivilcelerim vardı
Ben yuzume kullanınca daha beter olmuştu cunku yaşım 13-14 idi açık yaraların üstüne kalın tabaka sürmüşüm. Bilincsiz kullaninca Işe yaramadı sanıp bırakmıştım o zaman 8 liraydı.
Geçenlerde dedim tekrar deneyeyim diye
Ulan 42 lira olmuş aq. Altın tozu mu var içinde.
Neyse şuan boynumun altına,omuzlarıma ve yüzüme kullanmaya başladım, yaklaşık 10 yıldır ağır sivilce problemi yaşıyorum, omzumdakiler için doktorun bu sicilce tipi ile ilgili "gördüğüm en ağır vaka"demisligi var.
10 yıl oldu kısa tişört bile giymisligim yok,6-7 sene denize gitmedim,begendiğim bi elbiseyi bile giyemedim.
Işe yararsa tavuk kestirecem. Herkese de tavsiye edecem.
Ben yuzume kullanınca daha beter olmuştu cunku yaşım 13-14 idi açık yaraların üstüne kalın tabaka sürmüşüm. Bilincsiz kullaninca Işe yaramadı sanıp bırakmıştım o zaman 8 liraydı.
Geçenlerde dedim tekrar deneyeyim diye
Ulan 42 lira olmuş aq. Altın tozu mu var içinde.
Neyse şuan boynumun altına,omuzlarıma ve yüzüme kullanmaya başladım, yaklaşık 10 yıldır ağır sivilce problemi yaşıyorum, omzumdakiler için doktorun bu sicilce tipi ile ilgili "gördüğüm en ağır vaka"demisligi var.
10 yıl oldu kısa tişört bile giymisligim yok,6-7 sene denize gitmedim,begendiğim bi elbiseyi bile giyemedim.
Işe yararsa tavuk kestirecem. Herkese de tavsiye edecem.
gerçekten tipini hiç bilmiyordum allah aşkına bu nasıl ambalaj lan.
şu trişkadan soğuk su termoslarına benziyormuş.
görsel
şu trişkadan soğuk su termoslarına benziyormuş.
görsel
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar