bugün
- kadir inanır10
- seri gizli artı oy veren melek7
- yazarların iyi olduğu konular9
- true nun çaylak olması9
- türk soyu ve arap soyu birdir4
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- yeni tanışılan kızdan istemek4
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi2
- kürtçülerin algıları5
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- kürtçülük5
- savcı ile sevgili olan mafya2
- velvet26
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- sedat pekmez21
- salak erkek neden bu kadar çok7
- aile evinde yaşamak13
- ebu muhammed el culani4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kemalist dünya19
- dedehatun'un elleri2
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- galatasaray lobisi11
- ingiliz aksanı6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- özlü sözler2
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- günün şiiri3
- 2026 dünya kupası25
- ciguli kral2
- herzevekil'in biraz şey olması6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- tavuk iskender4
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- birader yazar olmak13
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- ismet gürbüz2
- borsa istanbul2
- beşar esad3
[11 bin eh iste oyu verip caylak olduktan sonra yazamamistim. eh iste alip da aglayanlara hitaben: ]
oylama isleminin amacinin gayet bilincinde kisi. bir yaziyi okuduktan sonra bir nevi kisa yoldan yazinin sahibine geri bildirim yapmis oluyosunuz oylayarak. yazinin sahibi de aldigi oyu umursar mi bilmem ama en azindan okunmus oldugunun farkina varir. yani en azindan bu bence olmasi gereken bu.
gel gor ki arkadas burda cogu kisinin derdi okunmak falan degil, oyle ya da boyle begenilmek. iki satir birseyler yazan adam bir eksi oy alsin hemen yazisinin altina notunu duser bunun neyini eksilediniz diye. sanirsin nobel edebiyat odulu sahibi yazar da burada kiymetini bilinmedi.
neyse, seri eh iste oy veren "script" yazarken, ki cok zor birsey degil topu topu 20 satir kod, cok iyi biliyordum ki bu kadar cok megalomanin bulundugu yerde herkese arti oy veren bir program yazsam herkesin gozunde seri oy veren melek olacaktim, kimse de umursamazdi yazdigi okunmus mu okunmamis mi; ama gel gor ki eh iste veya eksi alinca bu karma meraklisi megaloman garibanlarin gucune gidiyor.
demem o ki arkadas bu dandik programi yazmamin iki amaci vardi. birincisi sozlukte cogu kisinin de sikayetci oldugu uzere okuma ve oylama aliskanliginin cok az oldugunu birkez daha vurgulamak, ikincisi de oylama yapiyorsan bu isi de dogru duzgun amacina uygun bir sekilde yapmak gerektigini gostermek.
hergun en cok oy veren istatistiginin tepelerine bakarsaniz, ordakilerinden de benim yazdigim programin yaptigi isten cok farkli birsey yapmadiklarini goreceksiniz.
sunu da ekleyeyim son olarak : (#6822689)
yani cok onceden yazmistim oylari nasi verdigimi,daha kimse sormadan. birsey yapiyorsam arkasinda dururum, kimseye gizli gizli soyleyecek halim yok.
oylama isleminin amacinin gayet bilincinde kisi. bir yaziyi okuduktan sonra bir nevi kisa yoldan yazinin sahibine geri bildirim yapmis oluyosunuz oylayarak. yazinin sahibi de aldigi oyu umursar mi bilmem ama en azindan okunmus oldugunun farkina varir. yani en azindan bu bence olmasi gereken bu.
gel gor ki arkadas burda cogu kisinin derdi okunmak falan degil, oyle ya da boyle begenilmek. iki satir birseyler yazan adam bir eksi oy alsin hemen yazisinin altina notunu duser bunun neyini eksilediniz diye. sanirsin nobel edebiyat odulu sahibi yazar da burada kiymetini bilinmedi.
neyse, seri eh iste oy veren "script" yazarken, ki cok zor birsey degil topu topu 20 satir kod, cok iyi biliyordum ki bu kadar cok megalomanin bulundugu yerde herkese arti oy veren bir program yazsam herkesin gozunde seri oy veren melek olacaktim, kimse de umursamazdi yazdigi okunmus mu okunmamis mi; ama gel gor ki eh iste veya eksi alinca bu karma meraklisi megaloman garibanlarin gucune gidiyor.
demem o ki arkadas bu dandik programi yazmamin iki amaci vardi. birincisi sozlukte cogu kisinin de sikayetci oldugu uzere okuma ve oylama aliskanliginin cok az oldugunu birkez daha vurgulamak, ikincisi de oylama yapiyorsan bu isi de dogru duzgun amacina uygun bir sekilde yapmak gerektigini gostermek.
hergun en cok oy veren istatistiginin tepelerine bakarsaniz, ordakilerinden de benim yazdigim programin yaptigi isten cok farkli birsey yapmadiklarini goreceksiniz.
sunu da ekleyeyim son olarak : (#6822689)
yani cok onceden yazmistim oylari nasi verdigimi,daha kimse sormadan. birsey yapiyorsam arkasinda dururum, kimseye gizli gizli soyleyecek halim yok.
yazdigi bir programla entry numarasi 6 milyonun altinda olan entrylerin buyuk bir zogunluguna eh iste oyu verme suretuyle 2 gundur basimiza musallat olmus seri eh işte veren ibnedir. bunu ben demiyorum, istatistikler oyle diyor. ayrica su an caylak yapilmis yazardir.
yaptigi sozlugun oy verme sistemine resmen bir hack saldirisidir. cezasi caylaklik olmamali.
edit:
oncelikle yukaridaki kelime "zogunluguna" degil "çogunluguna" seklinde olacak.
gelelim merak edilene, program yazmis oldugu yazarin kendi ifadesidir. tarafima atmis oldugu mesajda demistir. entrylerde ozel mesaji ifsa edemedigimiz icin buraya yazamiyorum mesajini.
yaptigi sozlugun oy verme sistemine resmen bir hack saldirisidir. cezasi caylaklik olmamali.
edit:
oncelikle yukaridaki kelime "zogunluguna" degil "çogunluguna" seklinde olacak.
gelelim merak edilene, program yazmis oldugu yazarin kendi ifadesidir. tarafima atmis oldugu mesajda demistir. entrylerde ozel mesaji ifsa edemedigimiz icin buraya yazamiyorum mesajini.
dünün en çok oylama yapan yazarı 11832 entrye oy vermiş. Belliki okumadan oylamış hepsini. ve yine sabah 7 aksam 11 arası sürekli pekiyi pek güzel butonuna basmış. Takdir ettim kendisini.
(bkz: kimsin sen)*
edit: bu yazar pekiyi pek güzel değilde zannedersem eh işte butonuna tıklayan arkadaş.
(bkz: kimsin sen)*
edit: bu yazar pekiyi pek güzel değilde zannedersem eh işte butonuna tıklayan arkadaş.
dün tam olarak 11.832 oylama yapmış yazar.
http://yfrog.com/07adszqmj
bu da hiç uyumadığını farzedersek saat başına : 493 oylama.
dakika başına 8,222 oylama ediyor. tebrik ederiz .
http://yfrog.com/07adszqmj
bu da hiç uyumadığını farzedersek saat başına : 493 oylama.
dakika başına 8,222 oylama ediyor. tebrik ederiz .
bilinçaltı mesaj, alt metin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar